Najczęściej poszukiwane

Bank zmieniającego się świata
 

Masz wątpliwość, czy rozmawiasz z pracownikiem Banku BNP Paribas?

26/08/2022

Możesz bezpłatnie potwierdzić jego tożsamość w aplikacji GOmobile.

Jak to zrobić?

  1. W trakcie rozmowy poproś pracownika, o potwierdzenie jego tożsamości.
  2. Powiadomienie (push) otrzymasz w aplikacji GOmobile.
  3. W treści powiadomienia wyślemy dane pracownika.
  4. Poproś pracownika o podanie imienia i nazwiska.
  5. Jeśli dane są poprawne, zatwierdź powiadomienie wprowadzając PIN ustawiony dla aplikacji GOmobile.

W trakcie rozmowy z pracownikiem Banku BNP Paribas możesz także zawnioskować o przesłanie powiadomienia w aplikacji GOmobile, aby potwierdzić Twoją tożsamość. Zatwierdź powiadomienie PIN-em w aplikacji - dzięki temu zweryfikujesz się prościej i szybciej.

 

Dla kogo?

Możesz skorzystać z tej opcji, jeżeli jesteś Klientem indywidualnym, rolnikiem lub małym przedsiębiorcą, a dodatkowo:

 

Co zrobić, jeśli pracownik odmówi weryfikacji lub dane, które podał są błędne? Nie potwierdzaj push-a.

  1. Nie podawaj żadnych swoich danych.
  2. Rozłącz się i niezwłocznie zadzwoń na naszą infolinię:  500 990 500 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).

Potwierdzenie tożsamości pracownika odbywa się wyłącznie w aplikacji GOmobile – nigdy przez e-mail, SMS lub inną zewnętrzną aplikację.

 

Pamiętaj!

  • Pracownicy Banku nigdy nie proszą podczas rozmowy o login lub hasło do bankowości internetowej
  • Pracownicy Banku nigdy nie proszą o zainstalowanie dodatkowego oprogramowania lub uzyskanie zdalnego dostępu do komputerów klientów
  • Pracownicy Banku nigdy nie proszą o pełen numer karty i kod CVV
  • Jeśli masz wątpliwości czy rozmawiasz z pracownikiem Banku - rozłącz się - sprawdź numer na stronie internetowej i oddzwoń

 

Każdą próbę wyłudzenia danych zgłoś niezwłocznie do banku pod numerem 500 990 500 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved.