Bank zmieniającego się świata
 

Komu w drogę,
temu aplikacja GOmobile

Korzystaj z bankowości, gdziekolwiek jesteś 

Dostępność
Mobile

Twoja bankowość mobilna gdziekolwiek jesteś  

Planujesz wyjazd, a może jesteś w trakcie wakacji? W aplikacji GOmobile znajdziesz wiele funkcji, mogących przydać się w czasie urlopu. Korzystając z aplikacji GOmobile na Twoim telefonie, możesz także wygodnie i bezpiecznie załatwiać codzienne sprawy bankowe, gdziekolwiek jesteś i kiedy chcesz. 

Jak pobrać aplikację GOmobile na telefon

Aplikacja GOmobile została zaprojektowana dla telefonów z systemami Android i iOS. Aby zacząć z niej korzystać, pobierz aplikację na telefon:

Dla telefonów z systemem Android

Dla telefonów z systemem iOS

Get it on Google play Otwiera się w nowym oknie. Download on the App Store Otwiera się w nowym oknie.

Zobacz FILM jak zacząć korzystać z GOmobile

 

Jak zacząć korzystać z GOmobile? 

Pobierz aplikację GOmobile wydaną przez BNP Paribas Bank Polska ze sklepu Google Play lub App Store i następnie:

• podaj swój login do bankowości internetowej i nazwisko panieńskie matki. Jeśli nie pamiętasz loginu możesz użyć numeru PESEL lub numeru paszportu,
• wprowadź kod otrzymany w wiadomości SMS,
• ustaw kod PIN, który będzie używany do logowania i autoryzacji operacji w aplikacji,
• zaloguj się przy pomocy zdefiniowanego PINu , aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji aplikacji. Kod PIN, posłuży do kolejnych logowań do aplikacji oraz do autoryzacji operacji.

zobacz jak łatwo kupisz Ubezpieczenie podróżne   w  APLIKACJI 

Jak kupić ubezpieczenie GOtravel?

  • Zaloguj się do aplikacji mobilnej
  • Kliknij w GOtravel na ekranie głównym
  • Wybierz cel i czas podróży, podaj wszelkie niezbędne dane osób ubezpieczonych i przelicz pełną kwotę ubezpieczenia
  • Zapłać wygodnie w aplikacji

 

Dowiedz się więcej o ubezpieczeniu podróżnym GOtravel Otwiera się w nowym oknie.

Najczęściej zadawane pytania

Bankowość mobilna to aplikacja – program, który użytkownik instaluje na swoim telefonie. Aplikację GOmobile możesz zainstalować na telefonach z systemem Android i iOS.

Bankowość internetowa dostępna jest za pośrednictwem przeglądarki – na telefonie, tablecie i komputerze. Nasza bankowość internetowa przygotowana jest w taki sposób, żeby dostosowywała się do wielkości dowolnego urządzenia.

Aplikacja mobilna to specjalne oprogramowanie instalowane na telefonie komórkowym, które umożliwia dostęp do rachunków i korzystanie z usług bankowych.

Aplikację GOmobile możesz zainstalować na telefonach komórkowych z systemem Android (w wersji 6.0 i nowszych) i iOS (w wersji 15.0 i nowszych).

Nie. Aplikacja GOmobile została przygotowana wyłącznie dla telefonów komórkowych.
Za pomocą przeglądarki możesz natomiast skorzystać z bankowości internetowej GOonline.

Aplikację GOmobile możesz pobrać na swój telefon komórkowy tylko ze sklepów App Store i Google Play.

App Store to internetowy sklep Apple Inc. z aplikacjami dla urządzeń iPhone, które korzystają z systemu operacyjnego iOS.

Google Play to internetowy sklep Google z muzyką, filmami, e-bookami oraz aplikacjami przeznaczonymi na urządzenia mobilne, które korzystają z systemu operacyjnego Android.

Przed zalogowaniem do aplikacji możesz:

  • sprawdzić saldo rachunku (możesz wybrać, czy chcesz, żebyśmy prezentowali saldo kwotowo czy procentowo),
  • zrobić przelew do 5 wybranych zaufanych i ulubionych odbiorców,
  • płacić BLIKIEM,
  • kupować bilety komunikacji miejskieji płacić za parkowanie,
  • znaleźć najbliższy bankomat lub placówkę,
  • sprawdzić kursy walut,
  • zmienić język aplikacji.

Pobranie i korzystanie z aplikacji GOmobile jest bezpłatne. Należy jednak pamiętać, że podczas pobierania aplikacja nawiązuje połączenie z Internetem. Sprawdź, jakie opłaty nalicza operator Twojej sieci komórkowej za transmisję danych.

W bankowości internetowej możesz samodzielnie sprawdzić, na jakich urządzeniach masz aktywną aplikację GOmobile.

Po zalogowaniu do GOonline przejdź do sekcji Profil osobisty, a następnie: Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Zapamiętane urządzenia mobilne.

Możesz także skontaktować się z  infolinią lub oddziałem.

Możesz:

  • skorzystać z opcji Dezaktywacja w aplikacji GOmobile – na ekranie startowym aplikacji kliknij menu kontekstowe (3 kropeczki w prawym górnym rogu), a następnie Dezaktywacja,
  • usunąć zaufane urządzenie w GOonline – po zalogowaniu do bankowości internetowej przejdź do sekcji Profil osobisty, a następnie: Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Zapamiętane urządzenia mobilne

Aplikację GOmobile możesz zainstalować tylko na telefonie z systemem Android i iOS.

Jeśli chcesz mieć dostęp do swojego konta i innych produktów na tablecie, możesz skorzystać z bankowości internetowej GOonline.

Jeżeli podczas prób zalogowania pięć razy z rzędu podasz nieprawidłowy kod PIN, dostęp do kanału mobilnego zostanie zablokowany. Jest to zabezpieczenie przed próbą odgadnięcia kodu PIN przez osobę nieuprawnioną.
Dostęp do bankowości mobilnej możesz odblokować w GOonline (Profil osobisty -> Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Kanał mobilny -> Odblokuj), przez infolinię lub w oddziale.

Przelewy zaufane oraz przelewy pomiędzy własnymi rachunkami nie wymagają dodatkowej autoryzacji.

Pozostałe operacje autoryzujesz kodem PIN, którego używasz też do logowania do aplikacji lub biometrią – twarzą (tylko telefony z systemem iOS) lub odciskiem palca (telefony z systemem iOS i Android)*. 

*Autoryzacja transakcji i logowanie biometrią dostępne są jeśli Twój telefon obsługuje biometrię, została ona skonfigurowana i spełnia wymogi bezpieczeństwa.

Limit powiązany jest z transakcją a nie z rachunkiem lub z klientem.

W aplikacji mobilnej GOmobile obowiązują dwa limity – dzienny i miesięczny.

Maksymalne limity:

  • limit dzienny: 10 000 zł,
  • limit miesięczny: 100 000 zł.

Limity te możesz samodzielnie zmniejszyć w bankowości internetowej GOonline (Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Transakcje > Aplikacja GOmobile). Limitów nie można natomiast zwiększyć.

Maksymalna kwota przelewu przed zalogowaniem (do ulubionych, zaufanych odbiorców) to 1000 zł.

 

Pobierz aplikację GOmobile wydaną przez BNP Paribas Bank Polska ze sklepu Google Play lub App Store i następnie:

• podaj swój login do bankowości internetowej i nazwisko panieńskie matki. Jeśli nie pamiętasz loginu możesz użyć numeru PESEL lub numeru paszportu,
• wprowadź kod otrzymany w wiadomości SMS,
• ustaw kod PIN, który będzie używany do logowania i autoryzacji operacji w aplikacji,
• zaloguj się przy pomocy zdefiniowanego PINu , aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji aplikacji. Kod PIN, posłuży do kolejnych logowań do aplikacji oraz do autoryzacji operacji.

Podczas aktywacji aplikacji możesz dodatkowo włączyć logowanie i autoryzację operacji odciskiem palca lub – na telefonie z systemem iOS – także za pomocą Face ID. Tę opcje znajdziesz też w ustawieniach aplikacji.

Zablokuj kanał mobilny:

Korzystaj bezpiecznie z bankowości mobilnej

Poznaj kilka przydanych zasad, które pomogą Ci zadbać o bezpieczeństwo Twoich danych i środków zgromadzonych na rachunkach:

 

  • Nie udostępniaj swojego urządzenia oraz poufnych danych do logowania osobom trzecim.
  • Blokuj telefon komórkowy przy użyciu znanego wyłącznie Tobie hasła/kodu PIN/znaku graficznego (w opcji wzór nie jest widoczny). Możesz również ustawić dodatkowy PIN zabezpieczający na karcie SIM.
  • Instaluj aplikacje pochodzące tylko z oficjalnych źródeł (GooglePlay, AppStore).
  • Nigdy nie instaluj żadnych aplikacji z nieznanych źródeł. Jeśli ktoś Cię o to prosi, prawdopodobnie jest to próba zainstalowania szkodliwego oprogramowania na Twoim telefonie.
  • Uważaj na wiadomości sms /mms /e-mail od nieznanych nadawców. Mogą one zawierać linki do stron ze złośliwym oprogramowaniem bądź do fałszywych stron bankowości elektronicznej.

 

Zobacz więcej informacji na temat bezpieczeństwa na stronie: www.bnpparibas.pl/bezpieczenstwo Otwiera się w nowym oknie.

Korzystaj z płatności mobilnych

1 Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) dla przykładu reprezentatywnego kredytu gotówkowego w bankowości elektronicznej na 28.06.2022 r. wynosi 11,55%. Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 11 500 zł, całkowita kwota do zapłaty 14 264,01 zł, oprocentowanie stałe 10,99 % w skali roku, całkowity koszt kredytu 2764,01 zł (prowizja 0 zł; odsetki 2764,01 zł) 48 miesięcznych rat (47 po 297,17 zł i jedna 297,02 zł). Szczegóły dostępne na stronie Kredytu Gotówkowego w Bankowości Elektronicznej Otwiera się w nowym oknie..

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

2 Pełna lista miast dostępna jest na stronie: http://www.mobilet.pl/?page_id=10