Bank zmieniającego się świata
 

Komu w drogę,
temu aplikacja GOmobile

Korzystaj z bankowości, gdziekolwiek jesteś 

Dostępność
Mobile

Twoja bankowość mobilna gdziekolwiek jesteś  

Planujesz wyjazd, a może jesteś w trakcie wakacji? W aplikacji GOmobile znajdziesz wiele funkcji, mogących przydać się w czasie urlopu. Korzystając z aplikacji GOmobile na Twoim telefonie, możesz także wygodnie i bezpiecznie załatwiać codzienne sprawy bankowe, gdziekolwiek jesteś i kiedy chcesz. 

Jak pobrać aplikację GOmobile na telefon

Aplikacja GOmobile została zaprojektowana dla telefonów z systemami Android i iOS. Aby zacząć z niej korzystać, pobierz aplikację na telefon:

Dla telefonów z systemem Android

Dla telefonów z systemem iOS

Get it on Google play Otwiera się w nowym oknie. Download on the App Store Otwiera się w nowym oknie.

Zobacz FILM jak zacząć korzystać z GOmobile

 

Jak zacząć korzystać z GOmobile? 

Pobierz aplikację GOmobile wydaną przez BNP Paribas Bank Polska ze sklepu Google Play lub App Store i następnie:

• podaj swój login do bankowości internetowej i nazwisko panieńskie matki. Jeśli nie pamiętasz loginu możesz użyć numeru PESEL lub numeru paszportu,
• wprowadź kod otrzymany w wiadomości SMS,
• ustaw kod PIN, który będzie używany do logowania i autoryzacji operacji w aplikacji,
• zaloguj się przy pomocy zdefiniowanego PINu , aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji aplikacji. Kod PIN, posłuży do kolejnych logowań do aplikacji oraz do autoryzacji operacji.

zobacz jak łatwo kupisz Ubezpieczenie podróżne   w  APLIKACJI 

Jak kupić ubezpieczenie GOtravel?

  • Zaloguj się do aplikacji mobilnej
  • Kliknij w GOtravel na ekranie głównym
  • Wybierz cel i czas podróży, podaj wszelkie niezbędne dane osób ubezpieczonych i przelicz pełną kwotę ubezpieczenia
  • Zapłać wygodnie w aplikacji

 

Dowiedz się więcej o ubezpieczeniu podróżnym GOtravel Otwiera się w nowym oknie.

Najczęściej zadawane pytania

  • Bankowość mobilna to aplikacja – program, który użytkownik instaluje na swoim telefonie. Aplikację GOmobile możesz zainstalować na telefonach z systemem Android i iOS.

    Bankowość internetowa dostępna jest za pośrednictwem przeglądarki – na telefonie, tablecie i komputerze. Nasza bankowość internetowa przygotowana jest w taki sposób, żeby dostosowywała się do wielkości dowolnego urządzenia.

  • Aplikacja mobilna to specjalne oprogramowanie instalowane na smartfonie, kóre umożliwia dostęp do rachunków i korzystanie z usług bankowych.

  • Aplikację GOmobile możesz zainstalować na telefonach komórkowych z systemem Android (w wersji 6.0 i nowszych) i iOS (w wersji 14.0 i nowszych).

  • Aplikacja GOmobile została przygotowana wyłącznie dla telefonów komórkowych.
    Za pomocą przeglądarki możesz skorzystać z bankowości internetowej GOonline.

  • App Store to internetowy sklep Apple Inc. z aplikacjami dla urządzeń iPhone i iPad, które korzystają z systemu operacyjnego iOS.

    Google Play to internetowy sklep Google z muzyką, filmami, e-bookami oraz aplikacjami przeznaczonymi na urządzenia mobilne, które korzystają z systemu operacyjnego Android.

    Ze sklepów App Store i Google Play możesz pobrać aplikację GOmobile.

  • Przed zalogowaniem do aplikacji możesz:

    • sprawdzić saldo rachunku (możesz wybrać, czy chcesz, żebyśmy prezentowali saldo kwotowo czy procentowo),
    • zrobić przelew do 5 wybranych zaufanych odbiorców,
    • płacić BLIKIEM,
    • kupować bilety komunikacji miejskiej i płacić za parkowanie,
    • znaleźć najbliższy bankomat lub placówkę.
  • Pobranie i korzystanie z aplikacji GOmobile jest bezpłatne. Należy jednak pamiętać, że podczas pobierania aplikacja nawiązuje połączenie z Internetem. Sprawdź, jakie opłaty nalicza operator Twojej sieci komórkowej za transmisję danych.

  • W bankowości internetowej możesz samodzielnie sprawdzić, na jakich urządzeniach masz aktywną aplikację GOmobile.

    Po zalogowaniu do GOonline przejdź do sekcji Profil osobisty, a następnie: Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Zapamiętane urządzenia mobilne.

    Możesz także skontaktować się z  infolinią lub oddziałem.

  • Możesz:

    • odinstalować aplikację bezpośrednio na telefonie,
    • skorzystać z opcji Dezaktywacja w aplikacji GOmobile – na ekranie startowym aplikacji kliknij menu kontekstowe (3 kropeczki w prawym górnym rogu), a następnie Dezaktywacja,
    • usunąć zaufane urządzenie w GOonline – po zalogowaniu do bankowości internetowej przejdź do sekcji Profil osobisty, a następnie: Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Zapamiętane urządzenia mobilne
  • Aplikację GOmobile możesz zainstalować tylko na telefonie z systemem Android i iOS.

    Jeśli chcesz mieć dostęp do swojego konta i innych produktów na tablecie, możesz skorzystać z bankowości internetowej GOonline.

  • Jeżeli podczas prób zalogowania pięć razy z rzędu podasz nieprawidłowy kod PIN, dostęp do kanału mobilnego zostanie zablokowany. Jest to zabezpieczenie przed próbą odgadnięcia kodu PIN przez osobę nieuprawnioną.
    Dostęp do bankowości mobilnej możesz odblokować w GOonline (Profil osobisty -> Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Kanał mobilny -> Odblokuj), przez infolinię lub w oddziale.

  • Przelewy zaufane oraz przelewy pomiędzy własnymi rachunkami nie wymagają dodatkowej autoryzacji.

    Pozostałe operacje autoryzujesz kodem PIN, którego używasz też do logowania do aplikacji lub biometrią – twarzą (tylko telefony z systemem iOS) lub odciskiem palca (telefony z systemem iOS i Android)*. Przelewy są objęte limitem kwotowym.

    * Autoryzacja operacji i logowanie biometrią dostępne są jeśli Twój telefon obsługuje biometrię i spełnia wymogi bezpieczeństwa.

  • Limit powiązany jest z transakcją a nie z rachunkiem lub z klientem.

  • Dla aplikacji mobilnej GOmobile obowiązują dwa limity – dzienny i miesięczny.

    Maksymalne limity:

    • limit dzienny: 10 000 zł,
    • limit miesięczny: 100 000 zł.

    Limity te możesz samodzielnie zmienić w bankowości internetowej GOonline (Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Transakcje > Aplikacja GOmobile).

    Maksymalna kwota przelewu przed zalogowaniem (do ulubionych, zaufanych odbiorców) to 1000 zł.

  • Pobierz aplikację GOmobile wydaną przez BNP Paribas Bank Polska ze sklepu Google Play lub App Store i następnie:

    • podaj swój login do bankowości internetowej i nazwisko panieńskie matki. Jeśli nie pamiętasz loginu możesz użyć numeru PESEL lub numeru paszportu,
    • wprowadź kod otrzymany w wiadomości SMS,
    • ustaw kod PIN, który będzie używany do logowania i autoryzacji operacji w aplikacji,
    • zaloguj się przy pomocy zdefiniowanego PINu , aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji aplikacji. Kod PIN, posłuży do kolejnych logowań do aplikacji oraz do autoryzacji operacji.

    Podczas aktywacji aplikacji możesz dodatkowo włączyć logowanie i autoryzację operacji odciskiem palca lub – na telefonie z systemem iOS – także za pomocą Face ID. Tę opcje znajdziesz też w ustawieniach aplikacji.

  • Zablokuj kanał mobilny:

    • w bankowości internetowej GOonline,
    • na infolinii banku,
    • w najbliższym oddziale.

Korzystaj bezpiecznie z bankowości mobilnej

Poznaj kilka przydanych zasad, które pomogą Ci zadbać o bezpieczeństwo Twoich danych i środków zgromadzonych na rachunkach:

 

  • Nie udostępniaj swojego urządzenia oraz poufnych danych do logowania osobom trzecim.
  • Blokuj telefon komórkowy przy użyciu znanego wyłącznie Tobie hasła/kodu PIN/znaku graficznego (w opcji wzór nie jest widoczny). Możesz również ustawić dodatkowy PIN zabezpieczający na karcie SIM.
  • Instaluj aplikacje pochodzące tylko z oficjalnych źródeł (GooglePlay, AppStore).
  • Nigdy nie instaluj żadnych aplikacji z nieznanych źródeł. Jeśli ktoś Cię o to prosi, prawdopodobnie jest to próba zainstalowania szkodliwego oprogramowania na Twoim telefonie.
  • Uważaj na wiadomości sms /mms /e-mail od nieznanych nadawców. Mogą one zawierać linki do stron ze złośliwym oprogramowaniem bądź do fałszywych stron bankowości elektronicznej.

 

Zobacz więcej informacji na temat bezpieczeństwa na stronie: www.bnpparibas.pl/bezpieczenstwo Otwiera się w nowym oknie.

Korzystaj z płatności mobilnych

1 Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) dla przykładu reprezentatywnego kredytu gotówkowego w bankowości elektronicznej na 28.06.2022 r. wynosi 11,55%. Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 11 500 zł, całkowita kwota do zapłaty 14 264,01 zł, oprocentowanie stałe 10,99 % w skali roku, całkowity koszt kredytu 2764,01 zł (prowizja 0 zł; odsetki 2764,01 zł) 48 miesięcznych rat (47 po 297,17 zł i jedna 297,02 zł). Szczegóły dostępne na stronie Kredytu Gotówkowego w Bankowości Elektronicznej Otwiera się w nowym oknie..

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

2 Pełna lista miast dostępna jest na stronie: http://www.mobilet.pl/?page_id=10