Płać zbliżeniowo telefonem iPhone i Apple Watch
Możesz ustawić podgląd stanu konta przed zalogowaniem do aplikacji, do wyboru masz widok kwotowy lub procentowy.
Niedostępność GOonline Biznes, GOmobile Biznes, GOconnect Biznes
Informujemy, że od 19.04.2024 r. (piątek) od godz. 22:00 do 20.04.2024 r. (sobota) godz. 02:00 systemy GOonline Biznes, GOmobile Biznes, GOconnect Biznes (Host to Host) będą niedostępne ze względu na prowadzone prace serwisowe.
Przepraszamy za utrudnienia.
GOonline
Klienci indywidualni i małe firmy
GOonline Biznes
Klienci biznesowi
Zlecenia giełdowe
Logowanie do rachunku maklerskiego
Planujesz wyjazd, a może jesteś w trakcie wakacji? W aplikacji GOmobile znajdziesz wiele funkcji, mogących przydać się w czasie urlopu. Korzystając z aplikacji GOmobile na Twoim telefonie, możesz także wygodnie i bezpiecznie załatwiać codzienne sprawy bankowe, gdziekolwiek jesteś i kiedy chcesz.
Aplikacja GOmobile została zaprojektowana dla telefonów z systemami Android i iOS. Aby zacząć z niej korzystać, pobierz aplikację na telefon:
Dla telefonów z systemem Android |
Dla telefonów z systemem iOS |
Otwiera się w nowym oknie. | Otwiera się w nowym oknie. |
Jak zacząć korzystać z GOmobile?
Pobierz aplikację GOmobile wydaną przez BNP Paribas Bank Polska ze sklepu Google Play lub App Store i następnie:
• podaj swój login do bankowości internetowej i nazwisko panieńskie matki. Jeśli nie pamiętasz loginu możesz użyć numeru PESEL lub numeru paszportu,
• wprowadź kod otrzymany w wiadomości SMS,
• ustaw kod PIN, który będzie używany do logowania i autoryzacji operacji w aplikacji,
• zaloguj się przy pomocy zdefiniowanego PINu , aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji aplikacji. Kod PIN, posłuży do kolejnych logowań do aplikacji oraz do autoryzacji operacji.
Jak kupić ubezpieczenie GOtravel?
Dowiedz się więcej o ubezpieczeniu podróżnym GOtravel Otwiera się w nowym oknie.
Bankowość mobilna to aplikacja – program, który użytkownik instaluje na swoim telefonie. Aplikację GOmobile możesz zainstalować na telefonach z systemem Android i iOS.
Bankowość internetowa dostępna jest za pośrednictwem przeglądarki – na telefonie, tablecie i komputerze. Nasza bankowość internetowa przygotowana jest w taki sposób, żeby dostosowywała się do wielkości dowolnego urządzenia.
Aplikacja mobilna to specjalne oprogramowanie instalowane na smartfonie, kóre umożliwia dostęp do rachunków i korzystanie z usług bankowych.
Aplikację GOmobile możesz zainstalować na telefonach komórkowych z systemem Android (w wersji 6.0 i nowszych) i iOS (w wersji 14.0 i nowszych).
Aplikacja GOmobile została przygotowana wyłącznie dla telefonów komórkowych.
Za pomocą przeglądarki możesz skorzystać z bankowości internetowej GOonline.
App Store to internetowy sklep Apple Inc. z aplikacjami dla urządzeń iPhone i iPad, które korzystają z systemu operacyjnego iOS.
Google Play to internetowy sklep Google z muzyką, filmami, e-bookami oraz aplikacjami przeznaczonymi na urządzenia mobilne, które korzystają z systemu operacyjnego Android.
Ze sklepów App Store i Google Play możesz pobrać aplikację GOmobile.
Przed zalogowaniem do aplikacji możesz:
Pobranie i korzystanie z aplikacji GOmobile jest bezpłatne. Należy jednak pamiętać, że podczas pobierania aplikacja nawiązuje połączenie z Internetem. Sprawdź, jakie opłaty nalicza operator Twojej sieci komórkowej za transmisję danych.
W bankowości internetowej możesz samodzielnie sprawdzić, na jakich urządzeniach masz aktywną aplikację GOmobile.
Po zalogowaniu do GOonline przejdź do sekcji Profil osobisty, a następnie: Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Zapamiętane urządzenia mobilne.
Możesz także skontaktować się z infolinią lub oddziałem.
Możesz:
Aplikację GOmobile możesz zainstalować tylko na telefonie z systemem Android i iOS.
Jeśli chcesz mieć dostęp do swojego konta i innych produktów na tablecie, możesz skorzystać z bankowości internetowej GOonline.
Jeżeli podczas prób zalogowania pięć razy z rzędu podasz nieprawidłowy kod PIN, dostęp do kanału mobilnego zostanie zablokowany. Jest to zabezpieczenie przed próbą odgadnięcia kodu PIN przez osobę nieuprawnioną.
Dostęp do bankowości mobilnej możesz odblokować w GOonline (Profil osobisty -> Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Kanał mobilny -> Odblokuj), przez infolinię lub w oddziale.
Przelewy zaufane oraz przelewy pomiędzy własnymi rachunkami nie wymagają dodatkowej autoryzacji.
Pozostałe operacje autoryzujesz kodem PIN, którego używasz też do logowania do aplikacji lub biometrią – twarzą (tylko telefony z systemem iOS) lub odciskiem palca (telefony z systemem iOS i Android)*. Przelewy są objęte limitem kwotowym.
* Autoryzacja operacji i logowanie biometrią dostępne są jeśli Twój telefon obsługuje biometrię i spełnia wymogi bezpieczeństwa.
Limit powiązany jest z transakcją a nie z rachunkiem lub z klientem.
Dla aplikacji mobilnej GOmobile obowiązują dwa limity – dzienny i miesięczny.
Maksymalne limity:
Limity te możesz samodzielnie zmienić w bankowości internetowej GOonline (Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Transakcje > Aplikacja GOmobile).
Maksymalna kwota przelewu przed zalogowaniem (do ulubionych, zaufanych odbiorców) to 1000 zł.
Pobierz aplikację GOmobile wydaną przez BNP Paribas Bank Polska ze sklepu Google Play lub App Store i następnie:
• podaj swój login do bankowości internetowej i nazwisko panieńskie matki. Jeśli nie pamiętasz loginu możesz użyć numeru PESEL lub numeru paszportu,
• wprowadź kod otrzymany w wiadomości SMS,
• ustaw kod PIN, który będzie używany do logowania i autoryzacji operacji w aplikacji,
• zaloguj się przy pomocy zdefiniowanego PINu , aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji aplikacji. Kod PIN, posłuży do kolejnych logowań do aplikacji oraz do autoryzacji operacji.
Podczas aktywacji aplikacji możesz dodatkowo włączyć logowanie i autoryzację operacji odciskiem palca lub – na telefonie z systemem iOS – także za pomocą Face ID. Tę opcje znajdziesz też w ustawieniach aplikacji.
Zablokuj kanał mobilny:
Zobacz więcej informacji na temat bezpieczeństwa na stronie: www.bnpparibas.pl/bezpieczenstwo Otwiera się w nowym oknie.
1 Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) dla przykładu reprezentatywnego kredytu gotówkowego w bankowości elektronicznej na 28.06.2022 r. wynosi 11,55%. Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 11 500 zł, całkowita kwota do zapłaty 14 264,01 zł, oprocentowanie stałe 10,99 % w skali roku, całkowity koszt kredytu 2764,01 zł (prowizja 0 zł; odsetki 2764,01 zł) 48 miesięcznych rat (47 po 297,17 zł i jedna 297,02 zł). Szczegóły dostępne na stronie Kredytu Gotówkowego w Bankowości Elektronicznej Otwiera się w nowym oknie..
Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
2 Pełna lista miast dostępna jest na stronie: http://www.mobilet.pl/?page_id=10