Bank zmieniającego się świata
Menu
Zaloguj
 

Jak możemy Ci pomóc?

Jestem zainteresowany nowym produktem
Chcę zastrzec kartę Banku BNP Paribas S.A.
Chcę uzyskać informacje o Banku
Potrzebuję pomocy w obsłudze

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą

Którym produktem jesteś zainteresowany?

Kartę Banku BNP Paribas S.A. możesz zastrzec:

Samodzielnie w bankowości GOonline lub GOmobile
Zaloguj
W oddziale Banku BNP Paribas S.A.
Znajdź oddział
Kontaktując się z naszą infolinią
Kontakt

Poniżej odnajdziesz podstawowe informacje dotyczące Banku BNP Paribas S.A.

 

Siedziba Banku: ul. Kasprzaka 10/16; 01-211 Warszawa

NIP:  526-10-08-546

REGON:  010778878

KRS:  0000011571

SWIFT: PPABPLPKXXX

 

Czy jesteś Klientem indywidualnym czy firmowym?

Czego dotyczy Twoje pytanie?

  • Gdzie sprawdzić kwotę dostępnych środków na rachunku?

    Kwotę dostępnych środków można sprawdzić w bankowości GOonline. Kwota dostępnych środków stanowi sumę dostępnych środków do wykorzystania. Kwota widoczna jest po zalogowaniu w zakładce „Start” lub w zakładce „Moje finanse” – dodatkowo w tej zakładce widoczne jest również saldo rachunku. Saldo rachunku jest sumą środków dostępnych oraz zablokowanych pieniędzy (np. zakupy lub wypłata gotówki z bankomatu).

  • Gdzie sprawdzić historię rachunku?

    Historię rachunku można zweryfikować w Bankowości GOonline w zakładce „Historia”. Wyniki wyszukiwania można pofiltrować według danego rachunku lub okresu czasu. Dodatkowo można skorzystać z opcji „Więcej filtrów”.

  • Jak wykonać samodzielnie przelew z rachunku?

    Przelew z własnego rachunku można wykonać w Bankowości GOonline i GOmobile. Koszty związane ze zlecaniem przelewów dostępne są Taryfie Opłat i prowizji.

  • Czym spowodowane są blokady na rachunku? Dlaczego nie mogę korzystać z mojego konta?

    Płatności kartą księgowane są do 7 dni kalendarzowych od daty realizacji płatności. Blokady mogą być również powiązane z wypowiedzeniem umowy kredytowej w przypadku zaległości lub zajęciem komorniczym.

  • Kursy walut
  • Opłaty i prowizje
  • Co zrobić w przypadku śmierci właściciela rachunku?

    W przypadku śmierci właściciela rachunku należy udać się do oddziału Banku i zabrać ze sobą akt zgonu właściciela rachunku.

  • W jaki sposób mogę zrezygnować z konta osobistego?

    Rezygnację z konta osobistego można złożyć:

    • osobiście w oddziale naszego banku – lista oddziałów dostępna jest tutaj
    • pisemnie wysyłając rezygnację na adres korespondencyjny banku – ul. Kasprzaka 10/16; 01-211 Warszawa
    • telefonicznie – numery dostępne są tutaj


    Jeśli składasz rezygnację, wysyłając ją na adres korespondencyjny banku lub przekazując w oddziale, powinna ona zawierać imię, nazwisko, adres do korespondencji, numer PESEL i podpis zgodny z wzorem podpisów.

    W przypadku rezygnacji z konta wspólnego konieczna jest wizyta w oddziale wszystkich właścicieli.

  • W jakich godzinach są księgowane przelewy w Banku BNP Paribas S.A.?

    Przelewy przychodzące wewnętrzne (pomiędzy rachunkami prowadzonymi przez BNP Paribas Bank Polska) księgowane są na bieżąco (jeżeli zostały złożone przed godziną 20:00) lub z datą najbliższego dnia roboczego (jeżeli zostały złożone po godzinie 20:00, w sobotę, niedzielę lub inny dzień świąteczny).

    Przelewy przychodzące zewnętrzne (krajowe) księgowane są zgodnie z ustalonymi godzinami sesji systemu rozliczeniowego ELIXIR.

    • I sesja – w godzinach od 11:00 do 12:00
    • II sesja – w godzinach od 15:00 do 15:30
    • III sesja – po 17:30


    Przelewy przychodzące zewnętrzne (zagraniczne)
    W przypadku przelewów zagranicznych nie obowiązują określone godziny sesji (jak w przypadku ELIXIR). Przychodzące przelewy zagraniczne księgowane są na bieżąco, do godziny 18:00. Przelewy, które wpłyną do banku po godzinie 18:00 księgowane są na rachunku odbiorcy następnego dnia roboczego.

Rozwińzobacz mniej

Czego dotyczy Twoje pytanie?

  • Jak zalogować się do bankowości GOonline?

    W celu zalogowania się do systemu bankowości internetowej GOonline należy użyć loginu nadanego do GOonline lub Pl@net oraz potwierdzić swoją tożsamość zdefiniowaną metodą logowania.

    W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj. poza aktualnym hasłem – potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).

    Aby zobaczyć instrukcje wideo jak dokonać logowania przejdź tutaj.

  • Jak aktywować GOonline?
    1. Wpisz dotychczasowy login na pierwszej stronie logowania i przejdź dalej.
    2. Wpisz jednorazowy kod autoryzacyjny. Podczas aktywacji Bank wyśle na numer telefonu wskazany do otrzymywania Kodów SMS jednorazowy kod autoryzacyjny. Po wpisaniu kodu przejdź dalej i wybierz sposób w jaki będziesz się logował do GOonline. Do wyboru masz hasło tradycyjne lub hasło maskowane.
    3. Ustaw hasło. System podpowie czy hasło spełnia zasady bezpieczeństwa.
    4. Zostaniesz poinformowany o pomyślnie zakończonej aktywacji. Możesz przejść do logowania


    Podczas drugiego i kolejnych logowań podaj login oraz potwierdź swoją tożsamość metodą wybraną podczas pierwszego logowania. W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj.  poza aktualnym hasłem – potwierdzenie tożsamości w formie kodu SMS.

  • Jak odblokować samodzielnie dostęp do Bankowości GOonline?

    Samodzielne odblokowanie konta polega na zrestartowaniu hasła. Na stronie do logowania należy wybrać opcję „Problem z logowaniem” znajdującą się poniżej miejsca do wpisania loginu lub hasła. Następnie należy postępować zgodnie z instrukcją.

  • Gdzie jest dostępny login do Bankowości Internetowej i Mobilnej?

    Zarówno login do Bankowości Internetowej, jak i Mobilnej dostępny jest w dokumentacji wydawanej przy podpisywaniu umowy. Dodatkowo można uzyskać go w oddziale naszego banku – lista oddziałów znajduje się tutaj.

  • Skąd pobrać aplikację mobilną?

    Nasza aplikacja mobilna GOmobile dostępna jest na telefony z systemami Android (w wersjach od 5.0) i iOS (w wersjach od 11.0). Pobierz ją już teraz a więcej informacji odnośnie aplikacji dostępne jest tutaj.

  • Jaki jest kod SWIFT?

    Kod SWIFT Banku BNP Paribas S.A. to: PPABPLPKXXX.

  • Jak włączyć powiadomienia w GOmobile? (informacje o obciążeniach/uznaniach rachunku i transakcje kartą)

    Aby włączyć powiadomienia na urządzeniu z zainstalowaną aplikacją GOmobile należy zalogować się do aplikacji, wybrać zakładkę „WIĘCEJ”, następnie wybrać opcję „Więcej ustawień”„Powiadomienia”. Tam odnajdziemy opcję uruchomienia powiadomień na naszym urządzeniu.

Rozwińzobacz mniej

Czego dotyczy Twoje pytanie?

  • Jaki jest termin dostarczenia zamówionej karty?

    Karta płatnicza dostarczana jest w ciągu 14 dni roboczych na adres korespondencyjny. Istnieje możliwość zamówienia karty w trybie przyśpieszonym za co naliczana jest opłata zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji – dostępna tutaj.

  • Jak samodzielnie zmienić kod PIN?

    Zmiana kodu PIN do karty możliwa jest za pośrednictwem bankowości internetowej i mobilnej. Należy wybrać kartę dla której chcesz zmienić PIN i wybrać pole „Zmień PIN”. Po zmianie kodu PIN pierwsza operacja może zostać odrzucona – w takim przypadku należy dokonać autoryzacji karty ponownie.

  • Jak aktywować kartę?

    Aktywacja karty możliwa jest w bankowości internetowej i mobilnej. Możesz to zrobić również wykonując operację w bankomacie lub transakcję w terminalu autoryzując kartę kodem PIN.

  • Jak samodzielnie zmienić limity na karcie?

    Limity dotyczące karty możliwe są do zmiany w Bankowości Internetowej w zakładce „Moje Finanse”, następnie „Karty”. Należy wybrać odpowiednią kartę i rozwinąć opcję „Szczegóły”. W ustawieniach karty można dokonać zmiany limitów. Limity zostaną zmienione do 24 godzin.

  • Jak zastrzec na stałe lub zablokować czasowo kartę?

    W przypadku zgubienia karty należy niezwłocznie dokonać blokady lub zastrzeżenia karty. Zmiana statusu karty możliwa jest w bankowości internetowej i mobilnej. Po samodzielnym zastrzeżeniu karty automatycznie zostanie wydana nowa. Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy z dokonaniem blokady lub zastrzeżeniem karty, prosimy o kontakt z naszą infolinią – numery kontaktowe dostępne są tutaj.

  • Czy jest możliwość korzystania z odnalezionej karty?

    To zależy od tego czy karta została zablokowana czy zastrzeżona. Zastrzeżenie karty jest to operacja nieodwracalna – w przypadku takiej sytuacji nie można korzystać ze znalezionej karty. W przypadku zablokowania karty czasowo istnieje możliwość jej odblokowania oraz dalszego korzystania.

  • Czy karta będzie działać za granicą?

    Tak, z karty można korzystać za granicą. Działanie karty jest powiązane z terminalem obsługującym transakcję. Aby karta mogłabyć używana terminal musi obsługiwać kartę danej organizacji kartowej, którą posiadasz (MasterCard lub Visa).

    Uwaga. W przypadku podejrzeń o wykorzystanie danych karty bez wiedzy Klienta, Bank w celu zabezpieczenia środków może skontaktować się telefonicznie, aby potwierdzić dokonywane operacje kartą.

  • Podejrzane operacje

    Jeśli zauważysz na swoim koncie transakcje kartą, których nie rozpoznajesz skontaktuj się z nami pod numerem telefonu + 48 22 548 29 40.

  • Jak dodać kartę do Apple Pay?
    1. Otwórz aplikację mobilną GOmobile,
    2. Wybierz kartę debetową lub kredytową, którą chcesz dodać do Apple Pay i naciśnij „Dodaj do Apple Pay”,
    3. Ustaw kartę Banku BNP Paribas jako domyślną i płać wszędzie tam gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe oraz Apple Pay3.

     

    1. Otwórz aplikację Wallet w swoim iPhonie,
    2. Wybierz znak „+” w prawym górnym rogu,
    3. Dodaj kartę kredytową, debetową lub obciążeniową wydaną przez Bank BNP Paribas,
    4. Ustaw kartę Banku BNP Paribas jako domyślną i płać wszędzie tam gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe oraz Apple Pay3.


    Jeśli używasz Apple Watch, otwórz aplikację Apple Watch w iPhonie i wybierz pozycję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową” i dodaj kartę Mastercard lub Visa Banku BNP Paribas.

    Na iPadzie przejdź do obszaru Ustawienia, otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową” i dodaj kartę Mastercard lub Visa Banku BNP Paribas.

    Na MacBooku Pro z czytnikiem Touch ID otwórz Preferencje systemowe, wybierz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę” i dodaj kartę Mastercard lub Visa Banku BNP Paribas.

  • Jak dodać kartę do Google Pay?
    1. Otwórz aplikację Google Pay na urządzeniu.
    2. Naciśnij przycisk Rozpocznij.
    3. Naciśnij przycisk Dalej.
    4. Zeskanuj kartę za pomocą aparatu lub wprowadź dane karty ręcznie.
    5. Zweryfikuj kartę w aplikacji (można wybrać za pośrednictwem wiadomości SMS lub połączenia z konsultantem).

Rozwińzobacz mniej

Czego dotyczy Twoje pytanie?

  • Jak sprawdzić dostępne środki na karcie kredytowej?

    Dostępne środki na karcie kredytowej można sprawdzić w Bankowości GOonline w zakładce „Moje Finanse” w opcji „Karty”. Dodatkowo dostępne środki widoczne są również w bankowości mobilnej w zakładce „Produkty”

  • Jak rozłożyć zakupy na raty?

    Rozłożenie zakupów na raty dostępne jest w bankowości internetowej lub przy dokonywaniu płatności kartą. Aby tego dokonać należy wejść w szczegóły karty kredytowej oraz wybrać opcję „Rozłóż na raty” i postępować zgodnie z instrukcjami.

  • Gdzie sprawdzić liczbę punktów mamBonus?

    Liczba dostępnych punktów programu mamBonus dostępna jest w bankowości internetowej i mobilnej w zakładce „Moje Finanse” oraz po zalogowaniu na dedykowanej stronie internetowej dostępnej tutaj.

  • Jaki jest termin dostarczenia zamówionej karty?

    Karta płatnicza dostarczana jest w ciągu 21 dni roboczych na adres korespondencyjny. Istnieje możliwość zamówienia karty w trybie przyśpieszonym za co naliczana jest opłata zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji – dostępna tutaj.

  • Jak samodzielnie zmienić kod PIN?

    Zmiana kodu PIN do karty możliwa jest za pośrednictwem bankowości internetowej i mobilnej. Należy wybrać kartę dla której chcesz zmienić PIN i wybrać pole „Zmień PIN”. Po zmianie kodu PIN pierwsza operacja może zostać odrzucona – w takim przypadku należy dokonać autoryzacji karty ponownie.

  • Jak aktywować kartę?

    Aktywacja karty możliwa jest w bankowości internetowej i mobilnej. Możesz to zrobić również wykonując operację w bankomacie lub transakcję w terminalu autoryzując kartę kodem PIN.

  • Jak samodzielnie zmienić limity na karcie?

    Limity dotyczące karty możliwe są do zmiany w Bankowości Internetowej w zakładce „Moje Finanse”, następnie „Karty”. Należy wybrać odpowiednią kartę i rozwinąć opcję „Szczegóły”. W ustawieniach karty można dokonać zmiany limitów. Limity zostaną zmienione do 24 godzin.

  • Jak zastrzec na stałe lub zablokować czasowo kartę?

    W przypadku zgubienia karty należy niezwłocznie dokonać blokady lub zastrzeżenia karty. Zmiana statusu karty możliwa jest w bankowości internetowej i mobilnej. Po samodzielnym zastrzeżeniu karty automatycznie zostanie wydana nowa. Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy z dokonaniem blokady lub zastrzeżeniem karty, prosimy o kontakt z naszą infolinią – numery kontaktowe dostępne są tutaj.

  • Czy jest możliwość korzystania z odnalezionej karty?

    To zależy od tego czy karta została zablokowana czy zastrzeżona. Zastrzeżenie karty jest to operacja nieodwracalna – w przypadku takiej sytuacji nie można korzystać ze znalezionej karty. W przypadku zablokowania karty czasowo istnieje możliwość jej odblokowania oraz dalszego korzystania.

  • Czy karta będzie działać za granicą?

    Tak, z karty można korzystać za granicą. Działanie karty jest powiązane z terminalem obsługującym transakcję. Aby karta mogłabyć używana terminal musi obsługiwać kartę danej organizacji kartowej, którą posiadasz (MasterCard lub Visa).

    Uwaga. W przypadku podejrzeń o wykorzystanie danych karty bez wiedzy Klienta, Bank w celu zabezpieczenia środków może skontaktować się telefonicznie, aby potwierdzić dokonywane operacje kartą.

  • Podejrzane operacje

    Jeśli zauważysz na swoim koncie transakcje kartą, których nie rozpoznajesz skontaktuj się z nami pod numerem telefonu + 48 22 548 29 40.

  • Jak zrezygnować z karty kredytowej?

    Aby zrezygnować z karty kredytowej należy sporządzić pisemną rezygnację podpisaną odręcznie (podpis złożony na piśmie musi być zgodny z wzorem podpisu złożonym w Banku). Rezygnację należy dostarczyć do oddziału banku lub wysłać na adres siedziby Banku: ul. Kasprzaka 10/16, 01-211 Warszawa.

  • Jak dodać kartę do Apple Pay?
    1. Otwórz aplikację mobilną GOmobile,
    2. Wybierz kartę debetową lub kredytową, którą chcesz dodać do Apple Pay i naciśnij „Dodaj do Apple Pay”,
    3. Ustaw kartę Banku BNP Paribas jako domyślną i płać wszędzie tam gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe oraz Apple Pay3.

     

    1. Otwórz aplikację Wallet w swoim iPhonie,
    2. Wybierz znak „+” w prawym górnym rogu,
    3. Dodaj kartę kredytową, debetową lub obciążeniową wydaną przez Bank BNP Paribas,
    4. Ustaw kartę Banku BNP Paribas jako domyślną i płać wszędzie tam gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe oraz Apple Pay3.


    Jeśli używasz Apple Watch, otwórz aplikację Apple Watch w iPhonie i wybierz pozycję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową” i dodaj kartę Mastercard lub Visa Banku BNP Paribas.

    Na iPadzie przejdź do obszaru Ustawienia, otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową” i dodaj kartę Mastercard lub Visa Banku BNP Paribas.

    Na MacBooku Pro z czytnikiem Touch ID otwórz Preferencje systemowe, wybierz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę” i dodaj kartę Mastercard lub Visa Banku BNP Paribas.

  • Jak dodać kartę do Google Pay?
    1. Otwórz aplikację Google Pay na urządzeniu.
    2. Naciśnij przycisk Rozpocznij.
    3. Naciśnij przycisk Dalej.
    4. Zeskanuj kartę za pomocą aparatu lub wprowadź dane karty ręcznie.
    5. Zweryfikuj kartę w aplikacji (można wybrać za pośrednictwem wiadomości SMS lub połączenia z konsultantem).

Rozwińzobacz mniej

Czego dotyczy Twoje pytanie?

  • Gdzie uzyskać informacje dotyczące raty kredytu?

    nformacje dotyczące raty kredytu dostępne są w bankowości internetowej w zakładce „Moje Finanse” następnie w zakładce „Kredyty” oraz w bankowości mobilnej w zakładce „Produkty”. Po wybraniu interesującego nas kredytu, szczegóły dotyczące raty będą znajdowały się po rozwinięciu pola „Szczegóły”.

  • Jak dokonać częściowej lub całkowitej spłaty kredytu gotówkowego?

    Aby zrealizować częściową lub całkowitą spłatę kredytu gotówkowego należy dokonać spłaty na wskazany na umowie rachunek do nadpłat/spłaty całkowitej. Jeśli na umowie nie masz wskazanego rachunku należy złożyć wniosek o utworzenie takiego rachunku w oddziale banku.

  • Jak uzyskać potwierdzenie spłaty kredytu?

    Potwierdzenie spłaty kredytu można uzyskać składając odpowiedni wniosek w oddziale naszego Banku – lista dostępnych oddziałów dostępna jest tutaj.

Czego dotyczy Twoje pytanie?

  • Chcę złożyć reklamację.

    Jeśli masz zastrzeżenia odnośnie naszych usług, złóż reklamację w wygodnej dla Ciebie formie:

    • elektronicznie: za pośrednictwem systemu bankowości internetowej GOonline, GOmobile lub BiznesPl@net;
    • za pośrednictwem formularza internetowego;
    • telefonicznie:
      • +48 500 990 500 – dla połączeń krajowych
      • +48 22 134 00 00 – dla połączeń krajowych i z zagranicy (Koszt połączenia zgodny ze stawką operatora)
    • pisemnie na adres:
      BNP Paribas Bank Polska S.A.,
      Zespół Obsługi Reklamacji,
      ul. Armii Krajowej 28,
      30-150 Kraków
    • osobiście: w dowolnym oddziale Banku. Reklamacja może zostać zgłoszona ustnie lub pisemnie. Listę oddziałów znajdziesz tutaj.
  • Jaki jest termin odpowiedzi na reklamację?

    Zgłoszone reklamacje przekazywane są do naszego doświadczonego zespołu ekspertów zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji, który dba o to, aby reklamacje rozpatrywane były rzetelnie i w najkrótszym możliwym terminie.

    Odpowiedź na reklamacje udzielana jest niezwłocznie, nie później niż:

    • w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji w przypadku reklamacji rozpatrywanych w trybie „Ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym” lub
    • w terminie 15 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji w przypadku reklamacji rozpatrywanych w trybie „Ustawy o Usługach Płatniczych”.


    W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie i udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie, zostaną Państwo o tym fakcie poinformowani.

  • Czym zajmuje się Rzecznik Klienta?

    Nasz Bank tworzą ludzie. Nie tylko pracownicy, ale również Klienci. To dzięki Tobie możemy się rozwijać i wychodzić naprzeciw Twoim oczekiwaniom i potrzebom. Czasami na naszej wspólnej drodze pojawiają się niestandardowe przypadki, które wymagają indywidualnego podejścia. Właśnie takimi wyjątkowymi sprawami zajmuje się Rzecznik Klienta.

  • W jakich sytuacjach możesz zwócić się do Rzecznika Klienta?

    Jeżeli uważasz, że Twoja sprawa nie jest wystarczająco wnikliwie przeanalizowana, a składałeś już reklamację w naszym Banku, czujesz niezadowolenie i brak satysfakcji jestem do Twojej dyspozycji. Bardzo proszę podziel się ze mną swoimi wątpliwościami, a zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby kolejnym razem Twoje oczekiwania zostały spełnione.

  • W jaki sposób skontaktować się z Rzecznikiem Klienta?

    Zapraszamy do kontaktu za pośrednictwiem formularza kontaktowego dostępnego tutaj.

Rozwińzobacz mniej

Czego dotyczy Twoje pytanie?

Rozwińzobacz mniej

Czego dotyczy Twoje pytanie?

  • Jaką rolę przy udzielaniu Rat Od.nowa pełni Bank BNP Paribas S.A.?

    Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje z Bankiem BNP Paribas Bank Polska S.A. i pośredniczy w zawieraniu umów o limit odnawialny Allegro (w ramach którego realizowane są zakupy na Raty Od.nowa) z tym Kredytodawcą.

  • Jak zaktualizować numer telefonu do kodów SMS?

    Jeśli posiadasz numer telefonu, który wprowadziłeś we wniosku o limit na zakupy na Raty Od.nowa, to numer telefonu możesz zmienić samodzielnie przez System Bankowości Internetowej GOonline. Zmianę potwierdzisz kodem SMS, który otrzymasz na dotychczasowy numer telefonu.

    Jeśli nie masz dostępu do numeru telefonu, który wprowadziłeś we wniosku, to:

    • w przypadku, gdy w Banku BNP Paribas Bank Polska S.A. nie posiadasz innych produktów, numer telefonu zmienisz poprzez infolinię. Zadzwoń pod numer: +48 503 221 521.
    • w przypadku, gdy w Banku masz też inne produkty, numer telefonu zmienisz w dowolnym Oddziale Banku. Listę placówek bankowych znajdziesz tutaj.
  • W jakich sprawach kontaktować się z Allegro?

    Obsługa Klienta Allegro odpowie na pytania z zakresu warunków korzystania z płatności ratalnej i pomoże wypełnić wniosek ratalny. Można również kontaktowac się z obsługą Klienta Allegro, jeżeli po zakupie występują problemy i nie uzyskasz pomocy od sprzedającego.

  • W jakich sprawach kontaktować się z Bankiem?

    Bank BNP Paribas Bank Polska S.A. pomoże Ci w kwestiach dotyczących:

    • zmiany danych kontaktowych
    • spłaty rat tj. aktualna kwota do spłaty, numer rachunku do spłaty, wakacje kredytowe
    • dostępów do dokumentów kredytowych
    • odstąpienia od umowy lub zamknięciu limitu
  • W jaki sposób skontaktować się w sprawie Rat Od.nowa z Bankiem?

    Z bankiem skontaktujesz się na jeden z poniższych sposobów:

    • poprzez System Bankowości Internetowej GOonline,
    • przez Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta banku pod numerem +48 503 221 521,
    • możesz również przyjść do placówki banku – listę placówek znajdziesz tutaj.
  • Kto może korzystać z limitu na zakupy na Raty Od.nowa?

    Aby wnioskować o limit na zakupy na Raty Od.nowa musisz:

    • posiadać konto zwykłe na Allegro, (Raty Od.nowa są niedostępne dla z kont Junior, Firma, instytucji charytatywnych, osób niezarejestrowanych oraz zablokowanych),
    • być obywatelem Polski i osiągać dochody w Polsce ze źródła akceptowanego przez bank w kwocie min 500 zł,
    • mieć ważny dowód osobisty,
    • mieć telefon komórkowy zarejestrowany u polskiego operatora.


    O tym, czy otrzymasz limit decyduje bank, na podstawie oceny Twojej zdolności kredytowej.

  • Jak uzyskać potwierdzenie spłaty Rat Od.nowa?

    Informację o spłacie zadłużenia znajdziesz na Zestawieniu transakcji lub w Systemie Bankowości Internetowej banku. Wniosek o przesłanie potwierdzenia spłaty możesz zlecić na 2 sposoby:

    • w Systemie Bankowości Internetowej GOonline
    • przez Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta banku pod numerem +48 503 221 521.
  • Czym jest kwota do spłaty?

    Znajdziesz ją w Zestawieniu transakcji, w polu „minimalna spłata”. Jest to suma rat wymaganych do spłaty w danym okresie rozliczeniowym.

  • Jak spłacać Raty Od.nowa?

    Spłaty rat wykonasz na rachunek bankowy, który znajdziesz w Zestawieniu transakcji. Pamiętaj, że bank uzna Twoją ratę za spłaconą w momencie, kiedy odnotuje na koncie wpłatę odpowiadającą wysokości raty. Aby uniknąć dodatkowych kosztów związanych z nieterminową spłatą, warto spłacać raty wcześniej, na przykład na 1 dzień roboczy przed terminem płatności (jeżeli spłaty rat wykonujesz poprzez przelew bankowy lub w oddziale banku) lub na 3-4 dni robocze przed terminem płatności (jeżeli spłaty rat wykonujesz na poczcie).

  • Czym jest zestawienie transakcji?

    Zestawienie transakcji to informacja o sposobie, w jaki korzystałeś z limitu na zakupy na Raty Od.nowa. Znajdziesz w nim podsumowanie swoich zakupów ratalnych, a także kwotę do zapłaty w danym miesiącu, termin do którego powinieneś spłacić raty oraz numer rachunku, na który należy to zrobić.

  • Gdzie i jak można uzyskać zestawienie transakcji?

    Zestawienie transakcji otrzymasz co miesiąc, na minimum 15 dni przed terminem spłaty. Bank wyśle Ci je na adres e-mail, który podałeś we wniosku o limit na zakupy na Raty Od.nowa. Znajdziesz je również w Systemie Bankowości Internetowej GOonline.

    W przypadku, gdy w danym miesiącu nie otrzymasz Zestawienia transakcji:

    • sprawdź wszystkie dostępne foldery w Twojej skrzynce odbiorczej, w tym folder Spam,
    • potwierdź poprawność swojego adresu e-mail, który podałeś Bankowi. Znajdziesz go po zalogowaniu się do Systemu Bankowości Internetowej GOonline.


    Jeżeli adres jest poprawny, a mimo tego Zestawienie do Ciebie nie dotarło, zadzwoń do banku pod numer +48 503 221 521 (opłata za połączenie – zgodnie z cennikiem operatora). Pod tym numerem możesz również zamówić duplikat Zestawienia transakcji. W takim przypadku Bank naliczy opłatę zgodnie z jego Taryfą opłat i prowizji dostępną tutaj.

  • Co się stanie z Ratami Od.nowa po spłacie zakupu?

    Po spłacie zakupu Twój limit na zakupy na Raty Od.nowa na Allegro będzie ponownie w całości do Twojej dyspozycji. Jeżeli więc znajdziesz przedmiot z dostępną formą płatności Raty Od.nowa, możesz go kupić bez ponownego wnioskowania o raty – wystarczy, że potwierdzisz transakcję kodem SMS. Kod zostanie przesłany na numer telefonu podany przez Ciebie we wniosku o pierwszy zakup na Raty Od.nowa.

  • Co się stanie w przypadku zwrotu towaru kupionego na Raty Od.nowa?

    W takim przypadku pieniądze zwrócone przez sprzedającego przekażemy na spłatę Twojego kredytu, a Ty będziesz mógł wybrać inny przedmiot i kupić go na Raty Od.nowa bez wypełniania kolejnego wniosku. Sprawdź w jakich ofertach możesz skorzystać z Rat Od.nowa w aktualnym Regulaminie Rat ZERO na Allegro.

  • Czy jest możliwość nadpłaty lub wcześniejszej spłaty Rat Od.nowa?

    Tak, możesz to zrobić w każdym momencie. Dostępny limit na zakupy na Raty Od.nowa odnawia się wraz z każdą wpłatą, którą wykonujesz. Po zaksięgowaniu Twojej wpłaty przez Bank ponownie zrobisz zakupy na Raty Od.nowa.

  • Jak ustala się dzień płatności raty?

    Jest on ustalany przez bank i standardowo przypada na 26 dzień po dniu rozliczenia. Dniem rozliczenia jest 5 dzień każdego miesiąca. Informację o dacie, do której powinieneś spłacić ratę w danym miesiącu znajdziesz w Zestawieniu transakcji.

  • Kiedy otrzymam informację dodatkową w wiadomości SMS?

    Jeśli we wniosku wyraziłeś zgodę na otrzymywanie od Banku BNP Paribas wiadomości SMS, to około 5-7 dnia danego miesiąca otrzymasz SMS-a z informacją o kwocie raty, terminie spłaty oraz numerze rachunku do spłaty. SMS będzie wysłany na numer telefonu podany we wniosku.

  • Jak dokonać ponownego zakupu na zasadach Raty Od.nowa?

    Należy wybrać opcję płatności Raty Od.nowa. Nie wszystkie produkty posiadają tą opcję.

Rozwińzobacz mniej

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved. Expand