1. BANKOWOŚĆ DETALICZNA I BIZNESOWA

  2. BANKOWOŚĆ DETALICZNA I BIZNESOWA

    Czym się zajmujemy?

    Oferty pracy w obszarze

    W Obszarze Bankowości Detalicznej i Biznesowej w codziennej pracy skupiamy się na sprzedaży produktów i usług dedykowanych dla Klientów Indywidualnych i Biznesowych (bez względu na rodzaj prowadzonej działalności i formę opodatkowania, do 4 mln obrotów).

    Rolą naszych Doradców jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi w Oddziale. Naszym priorytetem jest zbudowanie i rozwój dobrych relacji z Klientami i współpraca na poziomie partnerskim. Nie poprzestajemy na podstawowej obsłudze Klienta i działaniach sprzedażowych - jesteśmy dla nich realnym wsparciem. Zawsze jesteśmy gotowi dzielić się wiedzą na temat rynku bankowego i jego produktów, tak aby znaleźć rozwiązanie dla wszystkich indywidualnych potrzeb. Jesteśmy bankiem uniwersalnym, mamy szeroki wachlarz możliwości, dzięki którym jesteśmy w stanie kompleksowo zaopiekować się naszymi Klientami.

    Uważamy, że wszyscy są równi i jako pracodawca stawiamy na otwartość, równe szanse rozwoju oraz awansów. Oferujemy innowacyjne rozwiązania, które wspierają eko inicjatywy na rzecz zmieniającego się świata.

    Wnętrze oddziału Banku BNP Paribas.

    Będąc Doradcą w naszym banku, możesz specjalizować się w interesujących Cię segmentach produktów i pokierować własną ścieżką kariery, korzystając z dedykowanych programów rozwojowych i ścieżek karier - również w ramach innych linii biznesowych.

    Jesteśmy Bankiem zmian, stawiamy na digitalizacje Oddziałów, nowoczesną bankowość i sprawną obsługę.

    Dołącz do nas, jeżeli cenisz sobie otwartość, kreatywność, zaangażowanie w działaniu i dążenie do celu. Jesteśmy zespołem, który stawia na współpracę i zawsze gra do jednej bramki.

    Nasze główne obszary działania

    Dlaczego warto do nas dołączyć?

    Dla nas Pracownik i Klient to symbioza. Prostota, współpraca, transparentność, odwaga i empowerment to nasze wartości - jeżeli są spójne z Twoją wizją miejsca pracy, to dobrze trafiasz. Kreuj wspólnie z nami Bank Zielonych Zmian!

    Dawid, Regionalny Menedżer Sprzedaży ds. Klientów Indywidualnych
    Dawid ZiębaRegionalny Menedżer Sprzedaży ds. Klientów IndywidualnychBank BNP Paribas

    Benefity

    Nasz wspólny kierunek

    Naszymi wspólnymi celami jest zadowolenie pracowników, Klientów, udziałowców oraz pozytywny wpływ na środowisko.
    Wierzymy, że kulturowa zmiana modelu zarządzania, z jeszcze większym naciskiem na #współpracę, pogłębi i wzmocni transformację naszej organizacji.

    10 filarów beyond agile

    1. Nowy sposób zarządzania wydajnością sieci, w oparciu o cel, z kilkoma regionalnymi OKR (maksymalnie 3 do 5)
    2. Elastyczna i współpracująca organizacja , oparta na „kręgach” ( zespołach zespołów ), aby móc pracować nad OKR
    3. Organizacja hierarchiczna skupiona na:
      • Rozwijaniu i wspieraniu zespołów i talentów poprzez postawę menedżera-coacha
      • Kompleksowe zabezpieczenie procesów (jasne określenie standardów, których należy przestrzegać)
    4. Zarządzanie zgodne ze strategią Agile, które zapewnia ramy do transformacji banku wokół OKR
    5. Nowy system motywacyjny dostosowany do nowego sposobu pracy i naszych wartości:
      • Miesięczne wynagrodzenie, które zapewnia pracownikom bezpieczeństwo i pozwala im podejmować wspólne, odważne decyzje
      • Możliwe wynagrodzenie zmienne w ramach podziału korzyści i odpowiedzialności za transformację banku
      • Proste zarządzanie wynikami oparte na 3-5 OKR i „osobistym wkładzie w zbiorowy sukces”, animowane przez w pełni przejrzysty system
    Joanna, pracownik banku z obszaru Bankowości Detalicznej.

    Podróż w kierunku transformacji:
    6. Na poziomie osobistym (menedżerowie, ambasadorzy, pracownicy…)
    7. Na poziomie zespołu/regionu, przy stałym podejściu iteracyjnym
    8. W banku zakwestionować status quo, wykorzystując kręgi do usunięcia barier i umożliwienia ewolucji modelu
    9. Wsparcie przez narzędzia/metody opracowane po drodze
    10. Utopia ze zbiorowymi marzeniami i źródłami inspiracji, z których można iść poza (GO Beyond).

    Ścieżki rozwoju w centrach doradczych

    Zasady związane ze ścieżkami rozwoju

    Awanse-raz w roku, w powiązaniu z procesem podwyżkowym w ramach budżetu CRP i w oparciu o wskaźnik Performance.

    Realizacja wszystkich kryteriów uprawnia do otrzymania awansu pionowego.

    O pierwszeństwie możliwości rozwoju na ścieżce specjalistycznej, w przypadku pojawienia się wakatu decyduje ukończenie Akademii Rozwoju.

    Stanowisko eksperckie możliwe do osiągnięcia wyłącznie w ramach awansu wewnętrznego.

    Ważne

    Awans stanowiskowy odbywa sie stopniowo. Spełnienie kryteriów awansu na eksperta przez Doradce Klienta nie powoduje ominiecia szczebla awansu na St. Doradce Klienta.

    Akademie rozwojowe

    Wojtek - pracownik banku z Obszaru Transformacji Zwinnej.

    Cele Akademii Rozwojowych:

    • Promowanie utalentowanych i efektywnych pracowniczek i pracowników oraz zwiększenie ich poziomu motywacji i satysfakcji
    • Przygotowanie doradców detalicznych do objęcia roli doradców - specjalistów
    • Wskazanie jasnych i przejrzystych ścieżek rozwoju w Obszarze Bankowości Detalicznej i Biznesowej
    • Promowanie rozwoju pracowników wewnątrz organizacji

    Rodzaje Akademii Rozwojowych:

    • Akademia Biznesowa
    • Akademia Premium
    • Akademia Hipoteczna
    • Akademia Przywództwa, od 2022 Akademia Menedżera Jakości
    Gosia - pracowniczka banku z Obszaru HR

    Ramy czasowe:

    • 6-8 miesięcy w zależności od Akademii

    Akademie w liczbach:

    • 267 osób ukończyło Akademie
    • 198 osób bierze udział w 3 edycji
    • 40% osób awansowało po udziale w Akademiach
    Marcelina, pracownik banku z obszaru Transformacji Zwinnej.

    A w każdą środę Centra Klienta zamykają się o 15:00, żeby pracowniczki i pracownicy mieli czas na rozwój.

    Interesuje Cię praca w naszym dziale?

    lub skontaktuj się bezpośrednio z osobami odpowiedzialnymi za rekrutacje:

    Milena - pracowniczka banku

    Milena Maciąg

    specjalistka ds. rekrutacjiBank BNP ParibasRetail Makroregion Centrum
    NAPISZ WIADOMOŚĆ
    do Mileny Maciąg
    Mateusz - pracownik banku

    Mateusz Zawada

    specjalista ds. rekrutacjiBank BNP ParibasRetail Makroregion Północ
    NAPISZ WIADOMOŚĆ
    do Mateusza Zawady
    Maciej - pracownik banku

    Maciej Markiewicz

    specjalista ds. rekrutacjiBank BNP ParibasRetail Makroregion Wschód
    NAPISZ WIADOMOŚĆ
    do Macieja Markiewicza
    Bartek - pracownik banku

    Bartłomiej Fila

    specjalista ds. rekrutacjiBank BNP ParibasRetail Makroregion Zachód
    NAPISZ WIADOMOŚĆ
    do Bartłomieja Fila
    Jacek Grudziński - Specjalista ds. Rekrutacji

    Jacek Grudziński

    starszy ekspert ds. rekrutacjiBank BNP ParibasRetail Centrala
    NAPISZ WIADOMOŚĆ
    do Jacka Grudzińskiego
    Krzysztof Segies - Specjalista ds. Rekrutacji

    Krzysztof Segies

    specjalista ds. rekrutacjiBank BNP ParibasRetail Makroregion Południe
    NAPISZ WIADOMOŚĆ
    do Krzysztofa Segiesa

    Przeczytaj również

    • Kredyt na remont mieszkania – jak oszacować, ile pieniędzy potrzebujesz?

      Planujesz rozpocząć remont mieszkania i nie wiesz, od czego zacząć? Zastanawiasz się, jak rozsądnie oszacować zakres prac i cenę tego przedsięwzięcia? Jak szukać oszczędności lub alternatywnego finansowania? Przeczytaj, na jaki koszt remontu mieszkania warto się przygotować! Materiał zawiera odnośniki do produktów oraz bloga Banku BNP Paribas i ma charakter marketingowy. Kluczowe koszty remontu mieszkania. Za […]

      Czytaj więcej
      Kredyt na remont mieszkania – jak oszacować, ile pieniędzy potrzebujesz?
    • Zobacz, na czym polega polecenie zapłaty na rachunku bankowym

      Opłacenie wszystkich rachunków wymaga nie tylko środków na koncie, ale również dobrej pamięci. Wśród faktur za internet, prąd, wodę i inne media łatwo się pogubić. Z pomocą może przyjść polecenie zapłaty na koncie osobistym. W przypadku większości opłat trudno rozwiązać sprawę przy pomocy ustawienia stałego polecenia przelewu. Dlaczego? Ponieważ wysokość niektórych rachunków jest zmienna. Unikniesz […]

      Czytaj więcej
      Zobacz, na czym polega polecenie zapłaty na rachunku bankowym
    • Jak zmienić kod PIN do karty?

      Zmiana kodu PIN jest bardzo łatwa i szybka. Wystarczy np. dostęp do serwisu GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile. Czy można zmienić kod PIN do karty? Jeżeli zapomniałeś swojego PIN-u do karty płatniczej albo masz podejrzenia, że ktoś go zna – koniecznie go zmień. Zrób to także w sytuacji, gdy uznasz, że PIN nie jest bezpieczny […]

      Czytaj więcej
      Jak zmienić kod PIN do karty?
    • Do jakiej kwoty można zrobić przelew na telefon?

      Do jakiej kwoty można zrobić przelew na telefon? Domyślnie kwota jednego przelewu to maksymalnie 500 zł, natomiast dzienny limit przelewów na telefon wynosi 1000 zł. Poznaj limity przelewów na telefon Jaka jest maksymalna kwota płatności BLIK? W przypadku przelewów na telefon w aplikacji GOmobile Banku BNP Paribas wygląda to następująco: kwota jednego przelewu na telefon […]

      Czytaj więcej
      Do jakiej kwoty można zrobić przelew na telefon?
    • Jak aktywować bankowość internetową?

      Wejdź na stronę bankowości elektronicznej GOonline, wpisz login oraz wprowadź kod autoryzacyjny, który otrzymasz SMS-em. Jak uzyskać dostęp do bankowości internetowej GOonline? Żeby skorzystać z elektronicznych kanałów dostępu, musisz o nie zawnioskować podczas zawierania umowy z Bankiem BNP Paribas. Dzięki temu w dokumentach znajdziesz login (identyfikator) do bankowości elektronicznej GOonline. Wpisz go na stronie https://goonline.bnpparibas.pl. […]

      Czytaj więcej
      Jak aktywować bankowość internetową?