1. BANKOWOŚĆ DETALICZNA I BIZNESOWA

  2. BANKOWOŚĆ DETALICZNA I BIZNESOWA

    Czym się zajmujemy?

    Aktualne oferty pracy

    W Obszarze Bankowości Detalicznej i Biznesowej w codziennej pracy skupiamy się na sprzedaży produktów i usług dedykowanych dla Klientów Indywidualnych i Biznesowych (bez względu na rodzaj prowadzonej działalności i formę opodatkowania, do 4 mln obrotów).

    Rolą naszych Doradców jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi w Oddziale. Naszym priorytetem jest zbudowanie i rozwój dobrych relacji z Klientami i współpraca na poziomie partnerskim. Nie poprzestajemy na podstawowej obsłudze Klienta i działaniach sprzedażowych - jesteśmy dla nich realnym wsparciem. Zawsze jesteśmy gotowi dzielić się wiedzą na temat rynku bankowego i jego produktów, tak aby znaleźć rozwiązanie dla wszystkich indywidualnych potrzeb. Jesteśmy bankiem uniwersalnym, mamy szeroki wachlarz możliwości, dzięki którym jesteśmy w stanie kompleksowo zaopiekować się naszymi Klientami.

    Uważamy, że wszyscy są równi i jako pracodawca stawiamy na otwartość, równe szanse rozwoju oraz awansów. Oferujemy innowacyjne rozwiązania, które wspierają eko inicjatywy na rzecz zmieniającego się świata.

    Dobre decyzje bywają nieoczywiste!

    Zaślepka - Odkryj UnexpectedJobs
    Zaślepka video - Odkryj Unexpected Jobs
    Zaślepka video - Odkryj Unexpected Jobs
    Zaślepka video - Odkryj Unexpected Jobs
    Wnętrze oddziału Banku BNP Paribas.

    Będąc doradcą / doradczynią w naszym banku, możesz specjalizować się w interesujących Cię segmentach produktów i pokierować własną ścieżką kariery, korzystając z dedykowanych programów rozwojowych i ścieżek karier - również w ramach innych linii biznesowych.

    Jesteśmy bankiem zmian, stawiamy na digitalizacje Centrów Klienta, nowoczesną bankowość i sprawną obsługę.

    Dołącz do nas, jeżeli cenisz sobie otwartość, kreatywność, zaangażowanie w działaniu i dążenie do celu. Jesteśmy zespołem, który stawia na współpracę i zawsze gra do jednej bramki.

    Nasze główne obszary działania

    Dlaczego warto do nas dołączyć?

    Jestem w grupie najmłodszych pracowników Banku BNP Paribas. W wieku 20 lat awansowałam na stanowisko doradczyni Klienta premium. Praca tutaj to bardzo dobra decyzja i na pewno chcę więcej.

    Julia - pracowniczka banku
    Julia Tkaczykdoradczyni Klienta premiumBank BNP Paribas

    Zaczynałem w Banku BNP Paribas od roli doradcy Klienta, później zarządzałem 5-osobowym małym oddziałem, a teraz mam okazję pracować z trzema centrami Klienta, gdzie mam 17-osobowy zespół.

    Darek - pracownik banku
    Dariusz Bandzyradyrektor centrum doradczego bankowości detalicznej i biznesowejBank BNP Paribas

    Benefity

    Nasz wspólny kierunek

    Naszymi wspólnymi celami jest zadowolenie pracowników, Klientów, udziałowców oraz pozytywny wpływ na środowisko.
    Wierzymy, że kulturowa zmiana modelu zarządzania, z jeszcze większym naciskiem na #współpracę, pogłębi i wzmocni transformację naszej organizacji.

    10 filarów beyond agile

    1. Nowy sposób zarządzania wydajnością sieci, w oparciu o cel, z kilkoma regionalnymi OKR (maksymalnie 3 do 5)
    2. Elastyczna i współpracująca organizacja , oparta na „kręgach” ( zespołach zespołów ), aby móc pracować nad OKR
    3. Organizacja hierarchiczna skupiona na:
      • Rozwijaniu i wspieraniu zespołów i talentów poprzez postawę menedżera-coacha
      • Kompleksowe zabezpieczenie procesów (jasne określenie standardów, których należy przestrzegać)
    4. Zarządzanie zgodne ze strategią Agile, które zapewnia ramy do transformacji banku wokół OKR
    5. Nowy system motywacyjny dostosowany do nowego sposobu pracy i naszych wartości:
      • Miesięczne wynagrodzenie, które zapewnia pracownikom bezpieczeństwo i pozwala im podejmować wspólne, odważne decyzje
      • Możliwe wynagrodzenie zmienne w ramach podziału korzyści i odpowiedzialności za transformację banku
      • Proste zarządzanie wynikami oparte na 3-5 OKR i „osobistym wkładzie w zbiorowy sukces”, animowane przez w pełni przejrzysty system
    Joanna, pracownik banku z obszaru Bankowości Detalicznej.

    Podróż w kierunku transformacji:
    6. Na poziomie osobistym (menedżerowie, ambasadorzy, pracownicy…)
    7. Na poziomie zespołu/regionu, przy stałym podejściu iteracyjnym
    8. W banku zakwestionować status quo, wykorzystując kręgi do usunięcia barier i umożliwienia ewolucji modelu
    9. Wsparcie przez narzędzia/metody opracowane po drodze
    10. Utopia ze zbiorowymi marzeniami i źródłami inspiracji, z których można iść poza (GO Beyond).

    Ścieżki rozwoju w centrach doradczych

    Zasady związane ze ścieżkami rozwoju

    Awanse są przyznawane raz w roku, w powiązaniu z procesem podwyżkowym w ramach budżetu CRP i w oparciu o wskaźnik Performance.

    Realizacja wszystkich kryteriów uprawnia do otrzymania awansu pionowego.

    O pierwszeństwie możliwości rozwoju na ścieżce specjalistycznej, w przypadku pojawienia się wakatu decyduje ukończenie Akademii Rozwoju.

    Stanowisko eksperckie możliwe do osiągnięcia wyłącznie w ramach awansu wewnętrznego.

    Ważne

    Awans stanowiskowy odbywa sie stopniowo. Spełnienie kryteriów awansu na eksperta / ekspertkę przez doradcę / doradczynię Klienta nie powoduje ominięcia szczebla awansu na st. doradcę / st. doradczynię Klienta.

    Akademie rozwojowe

    Kasia - pracowniczka banku

    Cele Akademii Rozwojowych:

    • Promowanie utalentowanych i efektywnych pracowniczek i pracowników oraz zwiększenie ich poziomu motywacji i satysfakcji
    • Przygotowanie doradców detalicznych do objęcia roli doradców - specjalistów
    • Wskazanie jasnych i przejrzystych ścieżek rozwoju w Obszarze Bankowości Detalicznej i Biznesowej
    • Promowanie rozwoju pracowników wewnątrz organizacji

    Rodzaje Akademii Rozwojowych:

    • Akademia Biznesowa
    • Akademia Premium
    • Akademia Hipoteczna
    • Akademia Przywództwa, od 2022 Akademia Menedżera Jakości
    Wojtek - pracownik banku
    Gosia - pracowniczka banku z Obszaru HR

    Ramy czasowe:

    • 6-8 miesięcy w zależności od Akademii

    Akademie w liczbach:

    • 267 osób ukończyło Akademie
    • 198 osób bierze udział w 3 edycji
    • 40% osób awansowało po udziale w Akademiach
    Marcelina, pracownik banku z obszaru Transformacji Zwinnej.

    A w każdą środę Centra Klienta zamykają się o 15:00, żeby pracowniczki i pracownicy mieli czas na rozwój.

    Interesuje Cię praca w naszym dziale?

    lub skontaktuj się bezpośrednio z osobami odpowiedzialnymi za rekrutacje:

    Gabriela - rekruterka

    Gabriela Wojtyna

    specjalistka ds. rekrutacjiBank BNP Paribas
    NAPISZ WIADOMOŚĆ
    do Gabrieli Wojtyna
    Milena - pracowniczka banku

    Milena Maciąg

    specjalistka ds. rekrutacjiBank BNP Paribas
    NAPISZ WIADOMOŚĆ
    do Mileny Maciąg
    Mateusz - pracownik banku

    Mateusz Zawada

    specjalista ds. rekrutacjiBank BNP Paribas
    NAPISZ WIADOMOŚĆ
    do Mateusza Zawady

    Weronika Malek

    młodsza specjalistka ds. rekrutacjiBank BNP Paribas
    NAPISZ WIADOMOŚĆ
    do Weroniki Malek

    Jacek Grudziński

    starszy ekspert ds. rekrutacjiBank BNP Paribas
    NAPISZ WIADOMOŚĆ
    do Jacka Grudzińskiego
    Marta - rekruterka

    Marta Nienartowicz

    specjalistka ds. rekrutacjiBank BNP Paribas
    NAPISZ WIADOMOŚĆ
    do Marty
    Elwira - rekruterka

    Elwira Pytlińska

    specjalistka ds. rekrutacjiBank BNP Paribas
    NAPISZ WIADOMOŚĆ
    do Elwiry

    Przeczytaj również

    • Jak zastrzec numer PESEL?

      Coraz częściej słyszy się o przypadkach kradzieży tożsamości przez przestępców, którzy korzystając z cudzych danych, biorą kredyty, podpisują umowy lub realizują transakcje. Czy zastanawiałeś się, jak skutecznie zabezpieczyć swoje dane osobowe przed takim zagrożeniem? Możesz się chronić, zastrzegając swój numer PESEL. To proste działanie, które zabezpieczy Cię przed nieautoryzowanym wykorzystaniem numeru PESEL i poprawi bezpieczeństwo […]

      Czytaj więcej
      Jak zastrzec numer PESEL?
    • Jak bezpiecznie kupować na platformach typu OLX, Vinted, Allegro?

      Platformy sprzedażowe to dobre miejsce zarówno dla oszczędnych, jak i dla poszukiwaczy unikatowych produktów, których nie sposób kupić w regularnej ofercie sklepowej. Niezależnie od tego, co Cię motywuje do robienia zakupów online na platformach typu OLX, Vinted czy Allegro, pamiętaj o zachowaniu należytej ostrożności. Poznaj nasze wskazówki na bezpieczne zakupy w sieci. Dobre nawyki dla […]

      Czytaj więcej
      Jak bezpiecznie kupować na platformach typu OLX, Vinted, Allegro?
    • Przykłady zagrożeń w bankowości mobilnej

      Cyberprzestępcy nieustannie doskonalą swoje metody ataku, a ich celem są Twoje cenne dane. Wyłudzanie danych, fałszywe aplikacje i niepozorne kody QR to tylko niektóre z zagrożeń, które mogą czyhać na użytkowników urządzeń mobilnych. Zadbaj o bezpieczeństwo swoich finansów — dowiedz się, jak działają oszuści i poznaj skuteczne sposoby ochrony przed ich atakami. Spoofing To technika, […]

      Czytaj więcej
      Przykłady zagrożeń w bankowości mobilnej
    • Czy warto brać kredyt na wakacje? Plusy i minusy

      Rosnące ceny urlopów sprawiają, że coraz więcej osób zastanawia się nad tym, czy warto wyjeżdżać, a jeśli już, to jak sfinansować swój wymarzony wypoczynek. I tu pojawia się opcja inna niż zrywanie lokaty czy odkładanie z wypłaty, a mianowicie kredyt na wakacje. Czy to się opłaca? Jak zaplanować zobowiązanie, aby po powrocie nie wpaść w […]

      Czytaj więcej
      Czy warto brać kredyt na wakacje? Plusy i minusy
    • 7 zasad bezpieczeństwa w bankowości mobilnej

      Z najnowszego raportu NetB@nk, który powstał na zlecenie Związku Banków Polskich, wynika, że na koniec 2024 r. liczba osób, które aktywnie korzystają z bankowości mobilnej wyniosła 23,8 mln. Co więcej, 76% klientów (ok. 18 mln) używa wyłącznie aplikacji mobilnych [1]. Jednak wraz z rosnącą popularnością bankowości mobilnej, wzrasta również ryzyko związane z cyberprzestępczością. Z jakimi […]

      Czytaj więcej
      7 zasad bezpieczeństwa w bankowości mobilnej