Otwórz konto
Bank zmieniającego się świata
 
 
Twój rozwój jest dla nas ważny

Platforma szkoleniowa PFP

 

Zdobądź wiedzę dzięki bezpłatnym szkoleniom
w programie BIZNES UP! BNP

Dostępność
Online

Chcemy wspierać przedsiębiorców w prowadzeniu biznesu.  Wiemy jak bardzo ważny jest stały rozwój, podążanie za trendami oraz jak skomplikowana jest rzeczywistość gospodarcza. W związku z tym we współpracy z Polską Fundacją Przedsiębiorczości przygotowaliśmy program Biznes UP! BNP PARIBAS. Obejmuje on cykl prowadzonych przez  Polską Fundację Przedsiębiorczości bezpłatnych szkoleń i warsztatów, które znajdują się
na Platformie Szkoleniowej PFP.

Skorzystaj z wiedzy ekspertów i zdobądź umiejętności pomocne w rozwoju Twojego biznesu.

 

Sprawdź harmonogram szkoleń i zapisz się

 

Wspieramy Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ

 

Zmieniaj świat razem z nami > Otwiera się w nowym oknie.

Działalność Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości

Polska Fundacja Przedsiębiorczości funkcjonuje od 1997 roku i wspiera tworzenie i rozwój mikro, małych i średnich przedsiębiorstw na obszarze całej Polski. Jednym z priorytetów Fundacji jest szerzenie wiedzy i zapewnienie przedsiębiorcom dostępu do wysokiej jakości szkoleń, organizowanych w wygodnej formule, prowadzonych przez ekspertów. 

Korzyści udziału w szkoleniach PFP

 

  • Masz możliwość skorzystania z bezpłatnych, wybranych przez Ciebie. szkoleń prowadzonych przez ekspertów z różnych obszarów.
  • Otrzymasz certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
  • Masz możliwość konsultowania swoich wyzwań biznesowych z ekspertami.
  • Poznajesz w praktyce najlepsze rozwiązania  w wybranych dziedzinach.
  • Otrzymujesz wszelkie niezbędne materiały szkoleniowe oraz dostęp przez 48 godzin do nagrania.

Kategorie szkoleń PFP

 

Tematyka szkoleń obejmuje najważniejsze obszary działalności przedsiębiorstwa :

  • zarządzenie finansami i zasobami ludzkimi,  
  • marketing, proces sprzedaży i pozyskiwania nowych klientów,
  • możliwości  rozwoju biznesu w internecie, 
  • bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni,
  • aspekty prawne, w tym podatkowe,

a także

  • warsztaty wspierające rozwój kompetencji miękkich oraz rozwój osobisty (mindfulness)

dowiedz się jak działa platforma szkoleń PFP?

  1. Wybierz tematy szkoleń, które Cię interesują klikając w linki.
  2. Założ konto użytkownika na platformie szkoleniowej online PFP.
  3. Potwierdź rejestrację konta w otrzymanej wiadomości e-mail, a następnie zaloguj się na platformę szkoleniową online PFP i zapisz na wybrane szkolenie.
  4. Zainstaluj na swoim komputerze albo urządzeniu mobilnym program Zoom. W razie potrzeby skorzystaj z samouczka instalacji programu Zoom, który dostępny jest na stronie platformy szkoleniowej online PFP.
  5. Weź bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach.
  6. Przycisk do logowania pojawi się na stronie głównej w kalendarzu Twoich szkoleń 5 minut przed szkoleniem.
  7. Konsultuj w formie czatu  swoje wyzwania biznesowe z ekspertami prowadzącymi szkolenia.
  8. Po wypełnieniu ankiety satysfakcji odbierz certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu wydany przez PFP oraz wszystkie materiały szkoleniowe.
  9. Kontynuuj efektywny rozwój swojej kariery!

Partnerem programu Biznes UP! BNP Paribas jest Polska Fundacja Przedsiębiorczości

Przedstawione informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Zapisy na szkolenia odbywają się za pośrednictwem platformy szkoleniowej, której właścicielem i administratorem jest Polska Fundacja Przedsiębiorczości z siedzibą w Szczecinie, ul. Monte Cassino 32, 70-466 Szczecin, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum, XIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000039918 o numerze REGON: 811077420, oraz numerze ewidencji podatkowej NIP: 8512242911. Zapisując się na szkolenie uczestnik powinien zaakceptować regulamin świadczenia usług udostępniony na stronie logowania platformy. Odpowiedzialność za bezpieczeństwo platformy szkoleniowej i treści zawarte na platformie ponosi Polska Fundacja Przedsiębiorczości.

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved.