Bank zmieniającego się świata
 
 
Płatności kartą zbliżeniową

Szybko, łatwo i wygodnie

Kontakt z doradcą
Dostępność
Online
Oddziały
Telefon
Mobile

Poznaj korzyści płatności kartą zbliżeniową

Zamów rozmowę z doradcą

Bezpieczeństwo

  • Karta aktywuje się jedynie na sygnał terminala
  • Płatności o dużej wartości mogą być w niektórych krajach niemożliwe do wykonania sposobem zbliżeniowym. W przypadku niektórych terminali mogą być wymagane podpisy (zdarza się to jednak rzadko)
  • Ograniczenie ryzyka otrzymania niewłaściwych dokumentów
  • Tryb zbliżeniowy uniemożliwia odczytanie przez czytnik danych wykorzystywanych do zakupów internetowych, takich jak nazwisko użytkownika karty czy trzycyfrowy numer na jej odwrocie
  • Wbudowane mechanizmy zabezpieczające zapewniają, że transakcja może zostać zrealizowana wyłącznie, gdy czytnik zbliżeniowy zostanie aktywowany przez kasjera. Karta podczas jednej transakcji może zostać obciążona tylko jeden raz
  • Transakcje powyżej 100 zł wymagają autoryzacji numerem PIN (indywidualny 4 cyfrowy kod), znanym wyłącznie właścicielowi karty. Niektóre wybrane transakcje na niższe kwoty ze względów bezpieczeństwa również mogą wymagać podania PIN

Jak wyłączyć płatności zbliżeniowe

Płatności zbliżeniowe możesz w dowolnym momencie wyłączyć. Wybierz jedną z możliwości:

Najszybciej w aplikacji mobilnej GOmobile

Najszybciej w aplikacji mobilnej GOmobile

Wybierz zakładkę Finanse > Karty > Wyłącz płatności zbliżeniowe > Wyłącz

Jak pobrać aplikację

przez Internet

Samodzielnie w bankowości internetowej GOonline

Wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Szczegóły > Informacje dodatkowe > Płatności zbliżeniowe > Wyłącz

zaloguj się

telefonicznie

Przez telefon

Infolinia Banku BNP Paribas:
+48 500 990 500
+48 22 134 00 00

Numery czynne całą dobę, siedem dni w tygodniu, opłata za połączenie wg cennika operatora.

W Centrum Klienta Banku BNP Paribas

 

ZNAJDŹ CENTRUM KLIENTA

Dodatkowe informacje o płatnościach zbliżeniowych

Dodatkowe informacje o płatnościach zbliżeniowych

  • Transakcje zbliżeniowe pokazywane są razem z innymi płatnościami na wyciągu z karty. Można je także śledzić w bankowości elektronicznej jako pozycje w historii rachunku
  • Karta zbliżeniowa może być również używana w tradycyjnych czytnikach, wymagających włożenia karty.
  • Jeśli karta nie działa prawidłowo, wówczas należy się skontaktować z Bankiem. Odrzucenie transakcji może mieć różne przyczyny, m.in.: niewystarczające saldo, mechaniczne uszkodzenie karty lub awaria terminala.
  • Losowo wybrane transakcje mogą wymagać podania kodu PIN.

Masz pytania dotyczące produktu?

Zadzwoń do nas

+48 22 134 00 00

Opłata wg taryfy Operatora

Przyjdź do Centrum Klienta

Umów się w najwygodniejszej dla Ciebie lokalizacji.
Zarezerwuj spotkanie na konkretną datę i godzinę i oszczędzaj swój czas.

Znajdź Centrum Klienta