Bank zmieniającego się świata
Menu
Zaloguj
 
 

Kontakt

Dla potencjalnych Klientów Banku zainteresowanych ofertą produktową

548 99 64

Kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 08:00–16:00,

opłata zgodna z cennikiem operatora


Strefa Obsługi Biznesu dla Klientów Banku

22 548 29 26

Kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 08:00–17:00,

opłata zgodna z cennikiem operatora

E-PODPISY

Podpisywanie dokumentów podpisem elektronicznym

Bez konieczności wizyty w placówce banku czy spotkania z Doradcą Klienta

Podpisy elektroniczne w BNP Paribas

Bank BNP Paribas udostępnia Klientom z segmentu MSP oraz Korporacyjnego możliwość podpisywania dokumentów w formie elektronicznej:

 

  • kwalifikowanym podpisem elektronicznym
  • zaawansowanym podpisem elektronicznym Autenti

 

Podpis kwalifikowany

Podpis kwalifikowany to podpis elektroniczny składany na dokumentach, który jest równoważny podpisowi własnoręcznemu

 

  • składa się go przy wykorzystaniu kwalifikowanego certyfikatu podpisu elektronicznego a wystawcą są kwalifikowani dostawcy usług zaufania.
  • podpisu takiego można użyć do podpisania większości dokumentów stosowanych w relacji Klient-Bank.

 

Klientom firmowym naszego Banku umożliwiamy uzyskanie "mobilnego" podpisu kwalifikowanego na atrakcyjnych warunkach

 SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Podpis zaawansowany Autenti

Bank wysyła dokumenty do zaawansowanego podpisu elektronicznego wyłącznie na zidentyfikowane w banku adresy e-mail reprezentantów firmy

Przesłane przez bank dokumenty mogą być podpisane przez odbiorcę z dowolnego urządzenia – komputera, tabletu lub smartfona z dostępem do Internetu. Dzięki temu obieg dokumentów jest nie tylko bezpieczniejszy, ale także znacznie szybszy i wygodniejszy.

 

Jak skorzystać z e-podpisu zaawansowanego Autenti:

  • jako odbiorcy dokumentu nie muszą Państwo instalować żadnego oprogramowania.Na odpowiednim etapie procesu otrzymają Państwo maila z adresu Autenti z linkiem, który po kliknięciu automatycznie przenosi na elektroniczną platformę naszego partnera – firmy Autenti
  • po zapoznaniu się z treścią przesłanego dokumentu należy jednym kliknięciem zaakceptować dokument oraz wpisać kod, który otrzymają Państwo SMS-em na zautoryzowany w banku numer telefonu komórkowego, co oznacza podpisanie dokumentu podpisem elektronicznym
  • w następnej kolejności otrzymacie Państwo maila z podpisanym dokumentem wraz z kartą podpisów. Powyższe dokumenty możecie Państwo zarchiwizować na swoim komputerze

 

Klienci Banku, który chcieliby podpisywać dokumenty i umowy ze swoim kontrahentami czy partnerami online, mogą skorzystać z Platformy Autenti na atrakcyjnych warunkach.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Bank akceptuje dokumenty elektroniczne podpisane zaawansowanym podpisem elektronicznym Autenti jeżeli spełnione zostały poniższe kryteria:

  • dokument został przesłany przez Bank do Klienta za pośrednictwem Platformy Autenti
  • dokument został podpisany przez reprezentanta Klienta, którego tożsamość została wcześniej zweryfikowana przez Bank
  • dokument podpisany został przez reprezentanta Klienta przy użyciu adresu email oraz kodu przesłanego sms’em na numer telefonu komórkowego
  • adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego użyte do podpisu, zostały wcześniej autoryzowane w Banku

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń