Bank zmieniającego się świata
 
 

Kontakt

Infolinia

+48 500 990 500

+48 22 134 00 00

Infolinia czynna 24/7 (Koszt połączenia wg stawki operatora)

DOSTĘPNOŚĆ centów klienta

 

Naszym celem jest zapewnienie łatwego dostępu
do bankowości wszystkim Klientom, na równym poziomie.

Oddziały dostępne dla osób o ograniczonej mobilności

Dostosowujemy oddziały pod względem architektonicznym do osób ograniczonej możliwości poruszania się.

  • Udogodnienia zastosowane w oddziałach sprzyjają osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich oraz z innymi niepełnosprawnościami ruchowymi.
  • W certyfikowanej placówce osoba poruszająca się na wózku ma możliwość skorzystania ze wszystkich funkcji obiektu. Każdy rodzaj stanowiska posiada przynajmniej jedną wersję w pełni dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
  • Wszystkie drzwi i przegrody w obiekcie spełniają wymogi szerokości dla osób z utrudnieniami ruchu.     
 

 

Udogodnienia dla osób niewidomych i niedowidzących 

Niewidoma kobieta w oddziale banku czyta dokument w alfabecie braille'a
  • Aby zapewnić osobom z niepełnosprawnościami wzroku korzystanie z usług bankowych w pełnym zakresie, udostępniliśmy możliwość zapoznania się ze wzorami dokumentów naszego Banku w formie nagrania audio, wydruku powiększonego oraz wydruku dokumentów przełożonych na alfabet Braille’a. 
  • Każdy oddział wyposażony jest w lupę powiększającą dla osób niedowidzących oraz ramkę ułatwiającą złożenie podpisu.
  • Bankomaty przystosowane do obsługi przez osoby niedowidzące
  • Szklane elementy konstrukcji oddziałów są oklejone informacjami i wzorami, co zapewnia dużą widoczność elementów transparentnych dla osób słabowidzących.

Zobacz film prezentujący korzystanie z lupy do czytania dokumentów i ramki do składania podpisu w oddziale 

Zobacz film prezentujący dokumenty bankowe w języku Braille'a

 
 

 

Rozmawiamy w języku migowym

Od 15 czerwca 2020 r. umożliwiliśmy we wszystkich oddziałach obsługę osób Głuchych dzięki połączeniu online z tłumaczem języka migowego Migam.

Młoda kobieta używa języka migowego

We wszystkich centrach Klienta umożliwiamy obsługę osób g/Głuchych.

W centrum Klienta możesz:

  • połączyć się online z tłumaczem polskiego języka migowego (PJM)
  • zamówić nagrania treści dokumentów w polskim języku migowym (PJM)

 

Dowiedz się więcej

 

Aby skorzystać z pomocy tłumacza Migam na naszej Infolinii, wystarczy połączyć się z tłumaczem online, korzystając z linku

tlumacz.migam.org/bnpparibas Otwiera się w nowym oknie.

 

Oddziały certyfikowane jako „Obiekt bez barier” przez Fundację Integracja

logo obiekt bez barier

We współpracy z Fundacją Integracja realizujemy proces transformowania, audytowania i certyfikacji oddziałów, którego celem jest zapewnienie dostosowania naszych oddziałów do potrzeb osób z różnymi niepełnosprawnościami. Udogodnienia zastosowane w oddziałach sprzyjają zarówno osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich bądź z niepełnosprawnościami ruchowymi, jak również niewidomym, słabowidzącym, czy niesłyszącym. Placówki są także dostosowane do potrzeb osób starszych oraz z małymi dziećmi. Każdy oddział po pozytywnym przejściu audytu Fundacji Integracja posiada certyfikat „Obiekt bez barier”. Obecnie posiadamy 139 certyfikowanych oddziałów, a kolejne są w procesie certyfikacji. W planach na następne lata jest dalsza certyfikacja oddziałów w całej Polsce.

Zobacz listę oddziałów posiadających certyfikat „Obiekt bez barier”.

SPRAWDŹ

Oddziały przyjazne dla seniorów 

Jesteśmy partnerem Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej i jako pierwsza instytucja finansowa w Polsce, otrzymaliśmy certyfikat jakości OK SENIOR®. 

Para seniorów używa laptopa. Logo: Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej

Certyfikacja zapewnia, że w placówkach Banku Klienci seniorzy (60+) obsługiwani są w sposób:

  • BEZPIECZNY – placówki spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa;
  • ZROZUMIAŁY – w trakcie rozmowy doradcy dopytują, czy klient dobrze ich słyszy, używają zrozumiałego języka, oferują kartkę i długopis do robienia notatek, drukują materiały większą czcionką;
  • PRZYSTĘPNY – placówki są łatwo dostępne;
  • poprzez realizację POTRZEB odpowiadają na rzeczywiste zapotrzebowania seniorów, chroniąc przed nadużyciami.

W ramach partnerstwa Ambasadorzy Banku przekazali seniorom ponad 10 000 Paszportów Seniora. Książeczka zawiera miejsca do wpisania kontaktu do bliskich oraz informacji o lekach i chorobach. Znajduje się tam również wykaz wszelkich publicznych ulg i uprawnień przysługujących z racji wieku oraz lista pomocnych danych kontaktowych.

Więcej