DOSTĘPNOŚĆ centów klienta
Naszym celem jest zapewnienie łatwego dostępu
do bankowości wszystkim Klientom, na równym poziomie.
Dostosowujemy oddziały pod względem architektonicznym do osób ograniczonej możliwości poruszania się.
Zobacz film prezentujący korzystanie z lupy do czytania dokumentów i ramki do składania podpisu w oddziale
Zobacz film prezentujący dokumenty bankowe w języku Braille'a
We wszystkich centrach Klienta umożliwiamy obsługę osób g/Głuchych.
W centrum Klienta możesz:
Aby skorzystać z pomocy tłumacza Migam na naszej Infolinii, wystarczy połączyć się z tłumaczem online, korzystając z linku
We współpracy z Fundacją Integracja realizujemy proces transformowania, audytowania i certyfikacji oddziałów, którego celem jest zapewnienie dostosowania naszych oddziałów do potrzeb osób z różnymi niepełnosprawnościami. Udogodnienia zastosowane w oddziałach sprzyjają zarówno osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich bądź z niepełnosprawnościami ruchowymi, jak również niewidomym, słabowidzącym, czy niesłyszącym. Placówki są także dostosowane do potrzeb osób starszych oraz z małymi dziećmi. Każdy oddział po pozytywnym przejściu audytu Fundacji Integracja posiada certyfikat „Obiekt bez barier”. Obecnie posiadamy 139 certyfikowanych oddziałów, a kolejne są w procesie certyfikacji. W planach na następne lata jest dalsza certyfikacja oddziałów w całej Polsce.
Zobacz listę oddziałów posiadających certyfikat „Obiekt bez barier”.
Certyfikacja zapewnia, że w placówkach Banku Klienci seniorzy (60+) obsługiwani są w sposób:
W ramach partnerstwa Ambasadorzy Banku przekazali seniorom ponad 10 000 Paszportów Seniora. Książeczka zawiera miejsca do wpisania kontaktu do bliskich oraz informacji o lekach i chorobach. Znajduje się tam również wykaz wszelkich publicznych ulg i uprawnień przysługujących z racji wieku oraz lista pomocnych danych kontaktowych.