1. TELEFONICZNA SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA

  2. TELEFONICZNA SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA

    Czym się zajmujemy?

    Oferty pracy w obszarze

    • Doradczyni / Doradca Klientów PremiumWarszawa
    • Doradczyni / Doradca Klientów PremiumWarszawa
    • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (bez obsługi gotówkowej)Warszawa

    Telefoniczna Sprzedaż i Obsługa Klienta to obszar składający się z departamentów odpowiedzialnych za obsługę Klienta oraz telefoniczną sprzedaż produktów w najbardziej efektywny sposób, dzięki utrzymywaniu swoich usług na najwyższym poziomie oraz budowaniu dobrej, długotrwałej i profesjonalnej relacji z Klientami.

    Codzienna praca naszych konsultantów to przede wszystkim pomoc i wsparcie dla naszych Klientów. Do każdej sprawy podchodzimy bardzo indywidualnie pamiętając, że najważniejsza jest empatia oraz satysfakcja z dostarczonej usługi.

    Misją tego obszaru jest opieka nad naszymi Klientami, którzy znajdą się w sytuacjach trudnych i niestandardowych. Wiemy jak cenny jest czas, dlatego nasze działania opierają się na szybkim i sprawnym rozwiązaniu każdej sprawy, już podczas pierwszego kontaktu. Za zadanie stawiamy sobie również pomoc w realizacji planów finansowych, dlatego poprzez aktywne słuchanie i badanie potrzeb naszych Klientów oferujemy także dopasowane produkty finansowe.

    Dlaczego warto do nas dołączyć?

    Obszar, w którym pracuje cały czas rozwija się, daje nowe możliwości i usprawnienia w sprzedaży. Miła atmosfera sprzyja tworzeniu nowych inicjatyw w ramach Lean Menagment. Razem tworzymy i kreujemy nasz pion PF.

    Alicja SocichowskaStarszy Specjalista ds. Sprzedaży ZdalnejBank BNP Paribas

    Co nas wyróżnia?

    Największym naszym walorem jest ciągłe doskonalenie kompetencji jakościowych, przez co stale pracujemy nad ich rozwojem. Na bieżąco dopasowujemy się i reagujemy na potrzeby naszych Klientów oraz zmieniającego się rynku.

    Interesuje Cię praca w naszym dziale?

    lub skontaktuj się bezpośrednio z naszym rekruterem:

    Julia Kajzerek

    Specjalista ds. RekrutacjiBank BNP Paribas
    NAPISZ WIADOMOŚĆ

    Przeczytaj również

    • Wirtualne wizyty w Banku BNP Paribas. Nowa usługa, która oszczędzi Twój czas

      Zastanawiasz się nad wzięciem kredytu hipotecznego? A może szukasz nowych sposobów na ulokowanie oszczędności? W Banku BNP Paribas twarzą w twarz porozmawiasz o tych możliwościach z doradcą – bez konieczności wychodzenia z domu. Bank BNP Paribas zaproponował właśnie obecnym i potencjalnym Klientom indywidualnym oraz Bankowości Premium nową funkcjonalność. Drogą online mogą oni w prosty sposób […]

      Czytaj więcej
    • Przelew na telefon BLIK już dostępny w aplikacji GOmobile. A to nie jedyna nowość w Banku BNP Paribas

      Bank BNP Paribas zaproponował Klientom (Klient detaliczny, Klient Premium, Klient Wealth Management) dwie nowe funkcjonalności, dzięki którym mogą oni jeszcze sprawniej i szybciej przesyłać pieniądze – to przelewy na telefon BLIK oraz przelew natychmiastowy Express Elixir w trybie 24/7, a nie jak do tej pory tylko od poniedziałku do piątku. Wszyscy użytkownicy aplikacji GOmobile zyskują […]

      Czytaj więcej
    • Sprawdź jak bezpiecznie wymienić waluty przez internet

      Jeżeli planujesz zakup np. euro, funtów lub dolarów, możesz to zrobić w tradycyjnym kantorze. Warto jednak rozważyć realizację transakcji w internecie. Zobacz, co możesz zyskać pod warunkiem, że skorzystasz z bezpiecznego serwisu. Planujesz urlop za granicą? Jeżeli nie chcesz ponosić opłat za przewalutowanie transakcji kartą płatniczą ze złotego na lokalną walutę, można zaopatrzyć się w […]

      Czytaj więcej
    • Jak zarządzać ryzykiem walutowym w firmie? Sprawdź rozwiązania

      Nawet niewielka zmiana kursu złotego wobec innych walut może pozbawić zysków eksportera bądź importera. Dlatego tak ważne jest, by umiejętnie kontrolować ryzyko walutowe. Tylko w 2021 r. z Polski zostały wyeksportowane towary o wartości 285,8 mld euro. To o jedną piątą więcej niż w 2020 r. Jednocześnie wartość importu przekroczyła 286 mld euro (+24% r/r)[1]. […]

      Czytaj więcej
    • Nieterminowa spłata raty kredytu. Sprawdź możliwe konsekwencje

      Nawet kilkudniowe opóźnienie w uregulowaniu comiesięcznego zobowiązania może przynieść kredytobiorcy sporo problemów. Jeżeli obawiasz się, że zapomnisz o kolejnym terminie, warto upoważnić bank do automatycznego pobierania raty z konta. Bez względu na to czy zaciągasz kredyt hipoteczny, gotówkowy, ratalny lub płacisz kartą kredytową, zobowiązujesz się do tego, że w wyznaczonych terminach będziesz spłacać do banku […]

      Czytaj więcej