za wydanie pierwszej i kolejnej karty
Karta debetowa Mastercard Business w EUR
zapewnia szybki dostęp do środków finansowych zgromadzonych na rachunku walutowym w EURO.
Do wyboru:
- karta z możliwością podglądu salda rachunku w bankomatach – przeznaczona dla właścicieli lub kadry kierowniczej firmy
- karta bez możliwości podglądu salda rachunku w bankomatach – przeznaczona dla pracowników firmy
Korzyści
Bezpieczeństwo korzystania z karty
Limity karty debetowej
Blokada czasowa lub zastrzeganie karty
Zabezpieczenia karty
Usługa 3D Secure
Dedykowana dla transakcji realizowanych w Internecie. Podczas płatności kartą w sklepie internetowym, posiadającym zabezpieczenie 3D Secure, wysyłane jest na telefon komórkowy jednorazowe hasło 3D Secure, z prośbą o jego wprowadzenie na specjalnie do tego przygotowanej i zabezpieczonej stronie.
Korzyści 3D Secure
- Zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo zakupów internetowych - oprócz standardowej identyfikacji (dla każdej transakcji internetowej na podstawie numeru karty, daty jej ważności i kodu CVC2), następuje weryfikacja za pomocą dodatkowego jednorazowego hasła
- Usługa jest bezpłatna
- Płatności w standardzie 3D Secure dokonasz w sklepach oznaczonych znakiem MasterCard SecureCode
Usługa Mastercard ID Theft ProtectionTM
Zadbaj o swoją tożsamość w sieci - aktywuj usługę do karty biznesowej Mastercard i zyskaj dostęp do bezpłatnych alertów 24/7 o potencjalnym wycieku danych.

Bezpieczeństwo kart płatniczych
Bank BNP Paribas dba, aby korzystanie z naszych karty płatniczych było bezpieczne, dlatego wyposażyliśmy je w szereg mechanizmów ochronnych. W tym miejscu wyjaśniamy też czym jest skimming i jak się przed nim bronić.
Zamów rozmowę z doradcą
Jak aktywować kartę i nadać jej PIN
W bankowości GOonline
Zaloguj się na goonline.bnpparibas.pl
Wybierz z menu: Moje Finanse > Karty > Aktywuj > Nadaj PIN
W bankowości GOonline Biznes
Zaloguj się do GOonline Biznes
Wybierz z menu: Karty> Dane Karty > Aktywuj kartę > Ustal PIN
W aplikacji GOmobile
Pobierz nową wersję aplikacji GOmobile na swój telefon
Zaloguj się do niej, wybierz z menu:
Finanse > Karty > Aktywuj > Nadaj PIN
W Centrum Telefonicznym
zadzwoń pod numer +48 500 970 345
(opłata za połączenie według cennika operatora)
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Nasze karty płatnicze posiadają szereg zabezpieczeń, aby płatności były bezpieczne:
•Kod PIN, czyli indywidualny 4 cyfrowy kod nadawany do płatności kartą, znany wyłącznie właścicielowi karty. Kodem PIN potwierdzane są transakcje w bankomatach/wpłatomatach oraz część transakcji wykonanych w terminalach. Nie wolno udostępniać go innym osobom;
•Chip na karcie - wbudowany mikroprocesor przechowujący dane karty;
•Pasek magnetyczny na karcie - dzięki niemu można zapłacić kartą w terminalu nie przystosowanym do obsługi kart z chipem;
•Imię i nazwisko właściciela na karcie – należy pamiętać, że kartą może posługiwać się tylko jej właściciel;
•Hologram na karcie - znak umieszczony na rewersie i trudny do podrobienia;
•3D Secure - dodatkowe zabezpieczenie podczas płatności w internecie;
•Stały (24h/dobę) dostęp do bankowości mobilnej GOmobile, bankowości elektronicznej GOonline oraz infolinii, gdzie Klient może zweryfikować ustawienia karty, ostatnie płatności oraz zlecić zastrzeżenie lub blokadę karty.
Bank nigdy nie wysyła wiadomości e-mail z prośbą o podanie nazwy użytkownika i/lub hasła, danych kart płatniczych, kodów PIN. Są to dane wrażliwe i nikt poza Klientem nie może ich znać!
Zanim potwierdzi się jakąkolwiek operację na swoim koncie, należy przeczytać uważnie SMS zawierający kod autoryzacyjny – sprawdzić dokładnie dane dotyczące zleconej operacji.
JAK ZGŁOSIĆ KRADZIEŻ LUB ZAGUBIENIE KARTY
W bankowości GOonline
Zaloguj się na GOonline
Wybierz z menu: Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj trwale – Zastrzeż/ Blokuj czasowo
W bankowości GOonline Biznes
Zaloguj się do GOonline Biznes
Wybierz z menu: Karty > Dane Karty > Zastrzeż kartę/Zablokuj kartę
W aplikacji GOmobile
Zaloguj się do GOmobile, wybierz zakładkę
Finanse > Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę
Dokumenty do pobrania
Regulamin Rachunków, Lokat terminowych, Kart oraz wybranych innych usług dla Klientów Mikroprzedsiębiorstw w BNP Paribas Bank Polska S.A.
obowiązuje od 31 marca 2025 r. do 29 czerwca 2025 r.
obowiązuje od 31 marca 2025 r. do 29 czerwca 2025 r.
Regulamin Rachunków, Lokat Terminowych, Kart oraz wybranych innych usług dla Klientów Mikroprzedsiębiorstw oraz Klientów Wealth Management niebędących konsumentami w BNP Paribas Bank Polska S.A.
obowiązuje od 30 czerwca 2025 r.
obowiązuje od 30 czerwca 2025 r.
Komunikat do Regulaminu Rachunków, Lokat Terminowych, Kart oraz wybranych innych usług dla Klientów Mikroprzedsiębiorstw oraz Klientów Wealth Management niebędących konsumentami w BNP Paribas Bank Polska S.A.
obowiązuje od 30 czerwca 2025 r.
obowiązuje od 30 czerwca 2025 r.
Taryfa prowizji i opłat za czynności bankowe wykonywane na rzecz Klientów Biznesowych (Mikroprzedsiębiorstw) - pakiety depozytowe w ofercie
- obowiązuje od 1 marca 2023 r.
- obowiązuje od 1 marca 2023 r.
Masz pytania - skontaktuj się z nami
Zadzwoń do nas
Infolinia czynna 8:00-20:00 w dni robocze
(Koszt połączenia wg stawki operatora)
Przyjdź do Centrum Klienta
Umów się w najwygodniejszej dla Ciebie lokalizacji. Zarezerwuj spotkanie na konkretną datę i godzinę i oszczędzaj swój czas.
Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.