Otwórz konto
Bank zmieniającego się świata
 
 
Karta debetowa MasterCard Business w EUR

Dla globalnego rozwoju

Kontakt z Doradcą
Dostępność
Oddziały
Karta debetowa Mastercard Business w EUR

 

zapewnia szybki dostęp do środków finansowych zgromadzonych na rachunku walutowym w EURO.

Do wyboru:

  • karta z możliwością podglądu salda rachunku w bankomatach – przeznaczona dla właścicieli lub kadry kierowniczej firmy
  • karta bez możliwości podglądu salda rachunku w bankomatach – przeznaczona dla pracowników firmy

Korzyści

Bezpieczeństwo korzystania z karty

Usługa 3D Secure

Dedykowana dla transakcji realizowanych w Internecie. Podczas płatności kartą w sklepie internetowym, posiadającym zabezpieczenie 3D Secure, wysyłane jest na telefon komórkowy jednorazowe hasło 3D Secure, z prośbą o jego wprowadzenie na specjalnie do tego przygotowanej i zabezpieczonej stronie.

Korzyści 3D Secure:

  • Zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo zakupów internetowych - oprócz standardowej identyfikacji (dla każdej transakcji internetowej na podstawie numeru karty, daty jej ważności i kodu CVC2), następuje weryfikacja za pomocą dodatkowego jednorazowego hasła
  • Usługa jest bezpłatna
  • Płatności w standardzie 3D Secure dokonasz w sklepach oznaczonych znakiem MasterCard SecureCode
Bezpieczeństwo kart płatniczych

Bezpieczeństwo kart płatniczych

Bank BNP Paribas dba, aby korzystanie z naszych karty płatniczych było bezpieczne, dlatego wyposażyliśmy je w szereg mechanizmów ochronnych. W tym miejscu wyjaśniamy też czym jest skimming i jak się przed nim bronić.

Sprawdź

DARMOWY PAKIET UBEZPIECZEŃ OD MASTERCARD

 

Odbierz darmowy pakiet ubezpieczeń na firmowe i prywatne zakupy Twoją kartą firmową Mastercard i zyskaj dodatkowe korzyści dla swojej karty

Wykonaj 3 szybkie kroki, aby aktywować ochronę ubezpieczeniową

1

Wejdź na stronę Mastercard:

 

KLIKNIJ

2

Aktywuj pakiet

Potwierdź 6 pierwszych cyfr swojej karty płatniczej i aktywuj pakiet ubezpieczeniowy.  Zostaniesz poproszony(a) o podanie swoich danych jako użytkownika karty i danych firmy oraz o potwierdzenie, że przeczytałeś( aś) warunki ubezpieczenia.

3

Potwierdzenie

Kiedy aktywacja się powiedzie, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Ubezpieczenie dotyczy wypłat z bankomatów na całym świecie i zakupów online do użytku biznesowego, jak i prywatnego, w tym w ramach prezentu, dokonanych w e sklepach zarejestrowanych w Polsce i opłaconych zakwalifikowaną do ubezpieczenia kartą biznesową Mastercard. Mają zastosowanie Szczególne Warunki Ubezpieczenia

Jak aktywować kartę i nadać jej PIN?

Bankowość internetowa GOonline

W bankowości internetowej GOonline

Zaloguj się na goonline.bnpparibas.pl
Wybierz z menu: Moje Finanse > Karty > Aktywuj > Nadaj PIN

Zaloguj się

W bankowości internetowej GOonline Biznes

Zaloguj się do GOonline Biznes
Wybierz z menu: Karty> Dane Karty > Aktywuj kartę > Ustal PIN

Zaloguj się

Aplikacja GOmobile

W aplikacji mobilnej GOmobile

Pobierz nową wersję aplikacji GOmobile na swój telefon

Zaloguj się do niej, wybierz z menu:
Finanse > Karty > Aktywuj > Nadaj PIN

infolinia

W Centrum Telefonicznym

zadzwoń pod numer +48 500 970 345

(opłata za połączenie według cennika operatora)

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

  • Jeżeli bankomat nie oddał karty, należy ją zastrzec i zamówić nową w jej miejsce.

    Zastrzeżenie karty możliwe jest w:

    •aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę)

    •bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj trwale – Zastrzeż)

    •na infolinii banku pod numerem: +48 500 970 345 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);

    •Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.

    •dowolnym oddziale banku

    W przypadku zastrzeżenia karty przez aplikację mobilną GOmobile lub bankowość internetową GOonline nowa karta zostanie zamówiona automatycznie po zastrzeżeniu poprzedniej.

  • Nasze karty płatnicze posiadają szereg zabezpieczeń, aby płatności były bezpieczne:

    •Kod PIN, czyli indywidualny 4 cyfrowy kod nadawany do płatności kartą, znany wyłącznie właścicielowi karty. Kodem PIN  potwierdzane są transakcje w bankomatach/wpłatomatach oraz część transakcji wykonanych w terminalach. Nie wolno udostępniać go innym osobom;

    •Chip na karcie - wbudowany mikroprocesor przechowujący dane karty;

    •Pasek magnetyczny na karcie - dzięki niemu można zapłacić kartą w terminalu nie przystosowanym do obsługi kart z chipem;

    •Imię i nazwisko właściciela na karcie – należy pamiętać, że kartą może posługiwać się tylko jej właściciel;

    •Hologram na karcie - znak umieszczony na rewersie i trudny do podrobienia;

    •3D Secure - dodatkowe zabezpieczenie podczas płatności w internecie;

    •Stały (24h/dobę) dostęp do bankowości mobilnej GOmobile, bankowości elektronicznej GOonline oraz infolinii, gdzie Klient może zweryfikować ustawienia karty, ostatnie płatności oraz zlecić zastrzeżenie lub blokadę karty.

     

    Bank nigdy nie wysyła wiadomości e-mail z prośbą o podanie nazwy użytkownika i/lub hasła, danych kart płatniczych, kodów PIN. Są to dane wrażliwe i nikt poza Klientem nie może ich znać!

     

    Zanim potwierdzi się jakąkolwiek operację na swoim koncie, należy przeczytać uważnie SMS zawierający kod autoryzacyjny – sprawdzić dokładnie dane dotyczące zleconej operacji.

  • Opłata interchange to opłata uiszczana przez agenta rozliczeniowego na rzecz banku wydającego kartę z tytułu płatności tą kartą.

JAK ZGŁOSIĆ KRADZIEŻ LUB ZAGUBIENIE KARTY?

Bankowość internetowa GOonline

W bankowości internetowej GOonline

Zaloguj się na GOonline
Wybierz z menu: Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj trwale – Zastrzeż/ Blokuj czasowo

Zaloguj się

W bankowości internetowej GOonline Biznes

Zaloguj się do GOonline Biznes
Wybierz z menu: Karty > Dane Karty > Zastrzeż kartę/Zablokuj kartę

Zaloguj się

Aplikacja GOmobile

W aplikacji mobilnej GOmobile

Zaloguj się do GOmobile, wybierz zakładkę 
Finanse > Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę

infolinia

Telefonicznie

+48 500 970 345

(Koszt połączenia wg stawki operatora)

+48 828 828 828

System Zastrzegania Kart

W oddziale Banku BNP Paribas Bank Polska S.A

 

 


 

Znajdź oddział

Dokumenty do pobrania

 
Regulamin Rachunków, Lokat terminowych, Kart oraz wybranych innych usług dla Klientów Mikroprzedsiębiorstw w BNP Paribas Bank Polska S.A. - obowiązuje od 12 czerwca 2024 r.
 
Komunikat do Regulaminu Rachunków, Lokat terminowych, Kart oraz wybranych innych usług dla Klientów Mikroprzedsiębiorstw w BNP Paribas Bank Polska S.A. - obowiązuje od 12 czerwca 2024 r.
 
Taryfa prowizji i opłat za czynności bankowe wykonywane na rzecz Klientów Biznesowych (Mikroprzedsiębiorstw) - pakiety depozytowe w ofercie - obowiązuje od 1 marca 2023 r.
 
Regulamin Rachunków, Lokat terminowych, Kart oraz wybranych innych usług dla Klientów Mikroprzedsiębiorstw w BNP Paribas Bank Polska S.A. - obowiązuje od 26 czerwca 2023 r. do 11 czerwca 2024 r.

Masz pytania?

Zadzwoń do nas

+48 500 970 345

Opłata za połączenie według cennika Operatora

Przyjdź do Oddziału

Ponad 500 oddziałów na terenie Polski

Znajdź oddział

 

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Ochrona ubezpieczeniowa jest oferowana w oparciu o umowę ubezpieczenia grupowego zawartą przez Mastercard z firmą ubezpieczeniową Inter Partner Assistance S.A. z siedzibą w Brukseli, prowadzącą działalność w Polsce poprzez Inter Partner Assistance S.A. Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie (ul. Prosta 68, 00 838 Warszawa). Dostępność oferty może zostać ograniczona czasowo. O jej zakończeniu poinformujemy na stronie bezcennechwile.pl/ ubezpieczenie biznesu . Nie będzie to miało wpływu na udzieloną już ochronę ubezpieczeniową na rzecz ubezpieczonych.