przez 12 miesięcy2
Najczęściej poszukiwane
GOonline
Nowa bankowość internetowa dla Klientów Indywidualnych i Małych Firm
BiznesPl@net
Bankowość internetowa dla Klientów Biznesowych
Zlecenia giełdowe
Logowanie do rachunku maklerskiego
Portfele
Sprawdź wartość portfela
O programie
Bank BNP Paribas, w ramach partnerstwa z firmą Elavon, dołączył do pilotażowego Programu „Polska Bezgotówkowa”, realizowanego przez Fundację Polska Bezgotówkowa.
„Polska Bezgotówkowa” to wspólna inicjatywa uczestników rynku usług płatniczych w Polsce: wydawców kart, agentów rozliczeniowych oraz organizacji Visa i Mastercard przy udziale Związku Banków Polskich i Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii. Celem programu jest rozszerzanie sieci placówek akceptujących karty płatnicze oraz wprowadzanie nowości technologicznych wspierających akceptację kart.
Program skierowany jest do przedsiębiorców, którzy chcą rozpocząć przyjmowanie płatności za pomocą kart płatniczych. W ramach Programu Fundacja Polska Bezgotówkowa pokryje wszystkie koszty związane z posiadaniem przez firmę przedsiębiorcy terminala POS (nie tylko koszt najmu) przez okres 12 miesięcy.1
Dowiedz się więcej o programie Polska Bezgotówkowa.
Dla kogo?
Z Programu Polska Bezgotówkowa mogą skorzystać przedsiębiorcy, którzy:
- w ramach prowadzonej działalności nie akceptowali kart płatniczych w swoich sklepach/placówkach w okresie ostatnich 12 miesięcy
- nie prowadzą działalności handlowo-usługowej w ramach franczyzy
- działają jako pojedyncza placówka lub posiadają sieć placówek nie większą niż 5 lokalizacji pod tym samym znakiem towarowym
ZNAJDŹ ODDZIAŁ
Co zyskujesz?
- Wspierasz proces sprzedaży i zwiększasz obroty swojej firmy, dzięki akceptacji kart
- Zyskujesz szybki dostęp do pieniędzy wpłaconych za pośrednictwem terminala – są na Twoim koncie już kolejnego dnia roboczego
- Otrzymujesz możliwość korzystania z bezpłatnego raportowania online w systemie iMerchantConnect Więcej
Poznaj korzyści udziału w programie
Najczęściej zadawane pytania
- Jaka jest cena skorzystania z terminala?
Elavon wraz z Bankiem BNP Paribas umożliwiają skorzystanie z dotowanego Terminala POS w ramach Program Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego.
Oznacza to 0 zł przez 12 miesięcy za dzierżawę terminala oraz procesowanie transakcji.
- Jak mogę ewidencjonować moje transakcje sprzedaży?
Elavon ma bezpłatny system raportowania online, iMerchantConnect, który umożliwia szczegółowe i nieskomplikowane raportowanie w czasie rzeczywistym. Jest on także niezwykle przydatny w celu uzgadniania przychodów oraz przeglądania wyciągów online – wszystko to wchodzi w zakres usługi dla Klientów BNP Paribas Bank Polska.
Terminal POS automatycznie drukuje raport z transakcji na koniec dnia. - Jak postąpić w razie zaistnienia problemu lub usterki technicznej?
Wystarczy zadzwonić do Obsługi Klienta w Elavon pod numer 22 306 0316 – czynne 24 h / 365 dni w roku.
- Czy zostanie mi przypisany Doradca Klienta?
Tak. Przypisany Ci przedstawiciel handlowy będzie z Tobą współpracować na początku współpracy, potem obsługiwać Cię będzie Account Manager.
- Jakie terminale mogę wybrać?
Elavon oferuje szeroki wybór najnowszych terminali stacjonarnych i przenośnych, łączących się przez linię telefoniczną, sieć internetową lub sieć telefonii komórkowej. Nasze rozwiązania sprostają wszystkim potrzebom Twojej Firmy.
- Jaka jest najniższa kwota jaką klient może zapłacić kartą?
Elavon nie wprowadza minimalnej kwoty transakcji kartowej.
- Kiedy otrzymam pieniądze za transakcje?
Co do zasady, dla Klientów BNP Paribas Bank Polska wykonujemy przelew środków następnego dnia roboczego do południa.
- Czy jest możliwość obsługiwania płatności kartą zbliżeniową?
Tak, Elavon posiada czytniki kart bezstykowych, współpracujące z każdym typem terminala stacjonarnego. Oferuje także terminal przenośny obsługujący karty zbliżeniowe. Jeden „klik” i… zapłacone.
- Czy muszę mieć kasę fiskalną aby zainstalować terminal?
Nie.
- Czy istnieje możliwość połączenia terminala z systemami kasowymi?
Tak, jest to usługa bezpłatna.
Zamów rozmowę z doradcą
Dokumenty do pobrania
Masz pytania dotyczące produktu?
Zadzwoń do nas
801 380 360
+48 500 970 345
Opłata za połączenie według cennika Operatora
Przyjdź do Oddziału
Teraz masz także możliwość rezerwacji spotkania z Doradcą na konkretną godzinę.
Umów się na wygodny dla Ciebie termin i oszczędzaj swój czas!
1Nie każdy przedsiębiorca spełni wymagania Programu i zostanie zaakceptowany przez Fundusz, ale dla każdego mamy przygotowaną ofertę terminali POS. Aktualnie promujemy ofertę 6 miesięcy dzierżawy terminala za 0 zł.
2Pokrycie kosztów maksymalnie 3 terminali POS, w tym 1 terminala mPOS przez okres 12 miesięcy, przy czym limit transakcji powyżej którego Klient przestaje otrzymywać dofinansowanie to 100 tys. zł na terminal.
Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.