pomoc dla kredytobiorców, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji finansowej
Twoja umowa kredytowa została zawarta na zaspokojenie Twoich potrzeb mieszkaniowych – np. na budowę lub remont albo kupno mieszkania czy domu
w oparciu o Ustawę z dnia 7 lipca 2022 o finansowaniu społecznościowym dla przedsięwzięć gospodarczych i pomocy kredytobiorcom przyjmujemy od 29 lipca 2022 roku
- cztery razy w 2022 roku: w sierpniu i wrześniu, oraz w wybranych przez Ciebie dwóch miesiącach w kolejnym kwartale kalendarzowym,
- cztery razy w 2023 roku: po jednym wybranym przez Ciebie miesiącu w każdym kwartale kalendarzowym.
wygodnie i w prostych krokach w bankowości GOonline,
gdzie sprawdzisz status swojego wniosku
Umów się w najwygodniejszej dla Ciebie lokalizacji.
Zarezerwuj spotkanie na konkretną datę i godzinę i oszczędzaj swój czas.
Zawnioskujesz o:
Przejdź do odpowiednich zakładek w GOonline
Nadpłaty, Wakacje kredytowe, Fundusz Wsparcia kredytobiorcy
Kliknij w zakładki: Moje Finanse → Kredyty → Szczegóły → Wnioski
Aktualizacja polisy
Kliknij w zakładki: Moje Finanse → Kredyty → Szczegóły → Ubezpieczenia
Zaświadczenie do kredytu
Kliknij w zakładki: Usługi → Zaświadczenia→ Kredyty i pożyczki hipoteczne
Wypełnij i wyślij wniosek
Wykonuj kroki zgodnie z prezentowanymi informacjami na ekranie i wyślij wniosek.
Zawnioskujesz o:
Dodatkowo możesz otrzymać informację o Twoim kredycie hipotecznym.
Wybierz temat: Kredyty hipoteczne
oraz datę i godzinę
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00
Podaj swoje dane (imię i nazwisko
adres mailowy, telefon kontaktowy
Na podany w formularzu adres mailowy otrzymasz potwierdzenie wideospotkania i bezpieczny link.
Doradca czeka na Ciebie w umówionym terminie.
- nie naliczamy odsetek od kredytu – również odsetek karnych
- pobierzemy składki za ubezpieczenie – jeśli są wymagane do umowy kredytowej
- masz prawo wypłacać transze kredytu (o ile kredyt jest w trakcie wypłat) oraz składać wszystkie dyspozycje do kredytu – nadpłaty, zmiany warunków umowy itd.