Uruchomienie kredytu
- Po podpisaniu umowy, jeżeli będziesz chciał uruchomić kredyt, musisz spełnić warunki, które znajdziesz w umowie o kredyt w paragrafie 5 „Warunki wypłaty kredytu" w ust. 1 „Warunki do spełnienia przez Kredytobiorcę przed wypłatą Kredytu".
- Na dostarczenie wymaganych dokumentów niezbędnych do uruchomienia kredytu i złożenie zlecenia możesz umówić się bezpośrednio u doradcy, z którym podpisywałeś umowę kredytu.
- Na spotkanie zabierz niezbędne dokumenty. Twoja dyspozycja zostanie zrealizowana do 3 dni roboczych od daty prawidłowego złożenia zlecenia uruchomienia kredytu.
Dodatkowe informacje:
Pamiętaj, termin do wypłaty całości kredytu jest określony w umowie o kredyt w paragrafie 1 w ust. pkt 6 „Ostateczny termin wypłaty całości Kredytu". Jeżeli nie będzie możliwości uruchomienia kredytu w wyznaczonym terminie - złóż wniosek o zmianę warunków umowy przed upływem tego terminu.
Informacje o kredycie w GOonline
Informacje o swoim kredycie znajdziesz w GOonline po uruchomieniu kredytu.
Jak znaleźć informacje o kredycie w GOonline:
1. Zaloguj się do GOonline
2. Przejdź do kolejnych zakładek
Kliknij w zakładki: Moje Finanse → Kredyty → Szczegóły → Informacje podstawowe
3. Znajdź potrzebne informacje
Możesz sprawdzić datę ostatniej raty, oprocentowanie kredytu, numer umowy kredytu, kapitał pozostały do spłaty oraz całkowitą kwotę kredytu.
Uruchomienie transzy
- Po uruchomieniu kredytu, jeżeli Twój kredyt jest zgodnie z umową wypłacany w transzach, będziesz musiał spełnić warunki do ich wypłaty.
- Warunki znajdziesz w umowie o kredyt w paragrafie 5 „Warunki wypłaty kredytu" w ust. 2 „Warunki wypłaty kolejnych transz Kredytu".
- Na dostarczenie wymaganych dokumentów, niezbędnych do uruchomienia transzy kredytu możesz umówić się poprzez wideospotkanie.
- Twoja dyspozycja zostanie zrealizowana do 5 dni roboczych od daty złożenia poprawnego i kompletnego wniosku o uruchomienie kolejnej transzy kredytu.
- Jeżeli uruchomienie transzy wymaga zlecenia wcześniej inspekcji technicznej, to będziesz musiał dokonać wpłaty na rachunek, dedykowany do wpłat za inspekcję postępu prac:
Wysokość opłaty 200 zł
68 2030 0045 1110 0000 0228 9730
Odbiorca: PZN sp. z o. o.
ul. Niekłańska 35 03-924 Warszawa
Tytuł: opłata za inspekcję nieruchomości, wskazać adres nieruchomości, nr telefonu do kontaktu
Dodatkowe informacje:
Pamiętaj! zgodnie z umową kredytu Termin do wypłaty całości kredytu jest określony w umowie w paragrafie 1 w ust. pkt 6 „Ostateczny termin wypłaty całości Kredytu". Jeżeli nie będziesz miał możliwości uruchomienia kredytu w wyznaczonym terminie - złóż wniosek o zmianę warunków umowy przed upływem tego terminu.