Otwórz konto Weź kredyt
Bank zmieniającego się świata
 
 

Zamień starą aplikację
Mobile Pl@net na nową.
Przełącz się na Gomobile!

WYŁĄCZENIE APLIKACJI Mobile Pl@net z dniem 26 maja 2019

Przełącz się na GOmobile! Od 26 maja 2019 aplikacja Mobile Pl@net przestaje działać.

 

W jej miejsce oferujemy znacznie wygodniejszą i nowocześniejszą aplikację GOmobile. Zapewnia ona stały dostęp do konta, a także zawiera szereg przydatnych funkcji opracowanych na podstawie analizy oczekiwań naszych Klientów. Dzięki wykorzystaniu nowych rozwiązań technologicznych np. autoryzacji biometrycznej, aplikacja GOmobile zapewnia wyższy poziom bezpieczeństwa przy korzystaniu z bankowości elektronicznej.

APLIKACJA GOmobile

Zobacz, jakie to proste  

Proste rzeczy najszybciej zrobisz teraz bez konieczności chodzenia do banku. Dzięki aplikacji GOmobile możesz korzystać ze swojego konta i połączonych z nim usług gdziekolwiek jesteś! Aplikacja GOmobile została zaprojektowana dla telefonów z systemami Android od 5.0, iOS od Aplikacja jest dostępna w sklepach App Store i Google Play.

PROSTO I WYGODNIE

ŁATWE I SZYBKIE PRZELEWY

powiadomienia push o  transakcjach na rachunku

Jak zacząć Korzystać?

Wystarczą 3 kroki, by aktywnie korzystać z GOmobile

Pobierz aplikację GOmobile już teraz

i aktywnie korzystaj z konta!

 

       

faq

  • Bankowość mobilna to aplikacja – program, który użytkownik instaluje na swoim telefonie. Aplikację GOmobile możesz zainstalować na telefonach z systemem Android i iOS.

    Bankowość internetowa dostępna jest za pośrednictwem przeglądarki – na telefonie, tablecie i komputerze. Nasza bankowość internetowa przygotowana jest w taki sposób, żeby dostosowywała się do wielkości dowolnego urządzenia.

  • Aplikacja mobilna to specjalne oprogramowanie instalowane na smartfonie, kóre umożliwia dostęp do rachunków i korzystanie z usług bankowych.

  • Aplikację GOmobile możesz zainstalować na telefonach komórkowych z systemem Android (w wersji 6.0 i nowszych) i iOS (w wersji 11.0 i nowszych).

  • Aplikacja GOmobile została przygotowana wyłącznie dla telefonów komórkowych.
    Za pomocą przeglądarki możesz skorzystać z bankowości internetowej GOonline.

  • App Store to internetowy sklep Apple Inc. z aplikacjami dla urządzeń iPhone i iPad, które korzystają z systemu operacyjnego iOS.

    Google Play to internetowy sklep Google z muzyką, filmami, e-bookami oraz aplikacjami przeznaczonymi na urządzenia mobilne, które korzystają z systemu operacyjnego Android.

    Ze sklepów App Store i Google Play możesz pobrać aplikację GOmobile.

  • Nie. Widget nie przechowuje na telefonie loginu ani hasła do aplikacji.

  • Jeżeli podczas prób zalogowania pięć razy z rzędu podasz nieprawidłowy kod PIN, dostęp do kanału mobilnego zostanie zablokowany. Jest to zabezpieczenie przed próbą odgadnięcia kodu PIN przez osobę nieuprawnioną.
    Dostęp do bankowości mobilnej możesz odblokować w GOonline (Profil osobisty -> Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Kanał mobilny -> Odblokuj), przez infolinię lub w oddziale.

  • Możesz:

    • odinstalować aplikację bezpośrednio na telefonie,
    • skorzystać z opcji Dezaktywacja w aplikacji GOmobile – na ekranie startowym aplikacji kliknij menu kontekstowe (3 kropeczki w prawym górnym rogu), a następnie Dezaktywacja,
    • usunąć zaufane urządzenie w GOonline – po zalogowaniu do bankowości internetowej przejdź do sekcji Profil osobisty, a następnie: Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Zapamiętane urządzenia mobilne
  • Możesz aktywować dostęp do bankowości mobilnej za pomocą numeru PESEL, dostęp do Bankowości Internetowej Pl@net zostanie wtedy automatycznie nadany.

  • Aplikację GOmobile możesz zainstalować tylko na telefonie z systemem Android i iOS.

    Jeśli chcesz mieć dostęp do swojego konta i innych produktów na tablecie, możesz skorzystać z bankowości internetowej GOonline.

  • Aplikacja może być aktywna na pięciu urządzeniach jednocześnie. Gdy posiadasz aplikację aktywną na pięciu urządzeniach i chcesz aktywować ją na kolejnym urządzeniu najpierw dezaktywuj i usuń jedno z nich w systemie Pl@net.

  • W bankowości internetowej możesz samodzielnie sprawdzić, na jakich urządzeniach masz aktywną aplikację GOmobile.

    Po zalogowaniu do GOonline przejdź do sekcji Profil osobisty, a następnie: Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Zapamiętane urządzenia mobilne.

    Możesz także skontaktować się z  infolinią lub oddziałem.

  • Przed zalogowaniem do aplikacji możesz:

    • sprawdzić saldo rachunku (możesz wybrać, czy chcesz, żebyśmy prezentowali saldo kwotowo czy procentowo),
    • zrobić przelew do 5 wybranych zaufanych odbiorców,
    • płacić BLIKIEM,
    • kupować bilety komunikacji miejskiej i płacić za parkowanie,
    • znaleźć najbliższy bankomat lub placówkę.
  • Pobranie i korzystanie z aplikacji GOmobile jest bezpłatne. Należy jednak pamiętać, że podczas pobierania aplikacja nawiązuje połączenie z Internetem. Sprawdź, jakie opłaty nalicza operator Twojej sieci komórkowej za transmisję danych.

  • Limit powiązany jest z transakcją a nie z rachunkiem lub z klientem.

  • Limit dzienny dla pojedynczej transakcji, zlecanej za pośrednictwem aplikacji mobilnej, wynosi 5000 PLN oraz 1000 PLN dla przelewu przed zalogowaniem.

  • Jeżeli podczas aktywacji aplikacji GOmobile aktywacja nie powiodła się, ponowne rozpoczęcie procesu będzie możliwe dopiero po upływie 24h.

  • Przelewy zaufane oraz przelewy pomiędzy własnymi rachunkami nie wymagają dodatkowej autoryzacji.

    Pozostałe operacje autoryzujesz kodem PIN, którego używasz też do logowania do aplikacji. Przelewy są objęte limitem kwotowym.

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved. Expand