Możesz wybrać sposób logowania i autoryzacji transakcji. Jeśli Twój smartfon ma taką funkcję, możesz korzystać z Touch ID, czyli odczytu linii papilarnych. Możesz też ustawić potwierdzanie Kodem PIN do Aplikacji Mobilnej, a do autoryzowania transakcji - również SMS.
WYŁĄCZENIE APLIKACJI Mobile Pl@net z dniem 26 maja 2019
Przełącz się na GOmobile! Od 26 maja 2019 aplikacja Mobile Pl@net przestaje działać.
W jej miejsce oferujemy znacznie wygodniejszą i nowocześniejszą aplikację GOmobile. Zapewnia ona stały dostęp do konta, a także zawiera szereg przydatnych funkcji opracowanych na podstawie analizy oczekiwań naszych Klientów. Dzięki wykorzystaniu nowych rozwiązań technologicznych np. autoryzacji biometrycznej, aplikacja GOmobile zapewnia wyższy poziom bezpieczeństwa przy korzystaniu z bankowości elektronicznej.
APLIKACJA GOmobile
Zobacz, jakie to proste
Proste rzeczy najszybciej zrobisz teraz bez konieczności chodzenia do banku. Dzięki aplikacji GOmobile możesz korzystać ze swojego konta i połączonych z nim usług gdziekolwiek jesteś! Aplikacja GOmobile została zaprojektowana dla telefonów z systemami Android od 5.0, iOS od Aplikacja jest dostępna w sklepach App Store i Google Play.
PROSTO I WYGODNIE
ŁATWE I SZYBKIE PRZELEWY
powiadomienia push o transakcjach na rachunku
faq
Bankowość mobilna to aplikacja – program, który użytkownik instaluje na swoim telefonie. Aplikację GOmobile możesz zainstalować na telefonach z systemem Android i iOS.
Bankowość internetowa dostępna jest za pośrednictwem przeglądarki – na telefonie, tablecie i komputerze. Nasza bankowość internetowa przygotowana jest w taki sposób, żeby dostosowywała się do wielkości dowolnego urządzenia.
Aplikacja mobilna to specjalne oprogramowanie instalowane na smartfonie, kóre umożliwia dostęp do rachunków i korzystanie z usług bankowych.
Aplikację GOmobile możesz zainstalować na telefonach komórkowych z systemem Android (w wersji 6.0 i nowszych) i iOS (w wersji 11.0 i nowszych).
Aplikacja GOmobile została przygotowana wyłącznie dla telefonów komórkowych.
Za pomocą przeglądarki możesz skorzystać z bankowości internetowej GOonline.App Store to internetowy sklep Apple Inc. z aplikacjami dla urządzeń iPhone i iPad, które korzystają z systemu operacyjnego iOS.
Google Play to internetowy sklep Google z muzyką, filmami, e-bookami oraz aplikacjami przeznaczonymi na urządzenia mobilne, które korzystają z systemu operacyjnego Android.
Ze sklepów App Store i Google Play możesz pobrać aplikację GOmobile.
Nie. Widget nie przechowuje na telefonie loginu ani hasła do aplikacji.
Jeżeli podczas prób zalogowania pięć razy z rzędu podasz nieprawidłowy kod PIN, dostęp do kanału mobilnego zostanie zablokowany. Jest to zabezpieczenie przed próbą odgadnięcia kodu PIN przez osobę nieuprawnioną.
Dostęp do bankowości mobilnej możesz odblokować w GOonline (Profil osobisty -> Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Kanał mobilny -> Odblokuj), przez infolinię lub w oddziale.Możesz:
- odinstalować aplikację bezpośrednio na telefonie,
- skorzystać z opcji Dezaktywacja w aplikacji GOmobile – na ekranie startowym aplikacji kliknij menu kontekstowe (3 kropeczki w prawym górnym rogu), a następnie Dezaktywacja,
- usunąć zaufane urządzenie w GOonline – po zalogowaniu do bankowości internetowej przejdź do sekcji Profil osobisty, a następnie: Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Zapamiętane urządzenia mobilne
Możesz aktywować dostęp do bankowości mobilnej za pomocą numeru PESEL, dostęp do Bankowości Internetowej Pl@net zostanie wtedy automatycznie nadany.
Aplikację GOmobile możesz zainstalować tylko na telefonie z systemem Android i iOS.
Jeśli chcesz mieć dostęp do swojego konta i innych produktów na tablecie, możesz skorzystać z bankowości internetowej GOonline.
Aplikacja może być aktywna na pięciu urządzeniach jednocześnie. Gdy posiadasz aplikację aktywną na pięciu urządzeniach i chcesz aktywować ją na kolejnym urządzeniu najpierw dezaktywuj i usuń jedno z nich w systemie Pl@net.
W bankowości internetowej możesz samodzielnie sprawdzić, na jakich urządzeniach masz aktywną aplikację GOmobile.
Po zalogowaniu do GOonline przejdź do sekcji Profil osobisty, a następnie: Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Zapamiętane urządzenia mobilne.
Możesz także skontaktować się z infolinią lub oddziałem.
Przed zalogowaniem do aplikacji możesz:
- sprawdzić saldo rachunku (możesz wybrać, czy chcesz, żebyśmy prezentowali saldo kwotowo czy procentowo),
- zrobić przelew do 5 wybranych zaufanych odbiorców,
- płacić BLIKIEM,
- kupować bilety komunikacji miejskiej i płacić za parkowanie,
- znaleźć najbliższy bankomat lub placówkę.
Pobranie i korzystanie z aplikacji GOmobile jest bezpłatne. Należy jednak pamiętać, że podczas pobierania aplikacja nawiązuje połączenie z Internetem. Sprawdź, jakie opłaty nalicza operator Twojej sieci komórkowej za transmisję danych.
Limit powiązany jest z transakcją a nie z rachunkiem lub z klientem.
Limit dzienny dla pojedynczej transakcji, zlecanej za pośrednictwem aplikacji mobilnej, wynosi 5000 PLN oraz 1000 PLN dla przelewu przed zalogowaniem.
Jeżeli podczas aktywacji aplikacji GOmobile aktywacja nie powiodła się, ponowne rozpoczęcie procesu będzie możliwe dopiero po upływie 24h.
Przelewy zaufane oraz przelewy pomiędzy własnymi rachunkami nie wymagają dodatkowej autoryzacji.
Pozostałe operacje autoryzujesz kodem PIN, którego używasz też do logowania do aplikacji. Przelewy są objęte limitem kwotowym.