Bank zmieniającego się świata
 
 
Karta kredytowa pełna korzyści

Karta MasterCard Gold
(RRSO 25,19%)

Kontakt z Doradcą
Dostępność
Online
Oddziały
Telefon

Co zyskujesz z kartą Mastercard Gold?

Informacje dodatkowe

Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) dla przykładu reprezentatywnego na 7.09.2023 r. dla limitu karty kredytowej Mastercard Gold wynosi 25,19%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 10000 zł, całkowita kwota do zapłaty 11424.09 zł, oprocentowanie zmienne 19%, całkowity koszt kredytu 1424.09 zł, (w tym: odsetki 1184.09 zł, miesięczna opłata za kartę 20 zł), 11 miesięcznych rat równych w wysokości po 951.97 zł, 12 rata w wysokości 952.42 zł.

Sprawdź, jak zyskać od banku nawet do 400 zł zwrotu:

rodzina jadąca kabrioletem w aurze słonecznej pogody

Podpisz umowę o kartę, korzystaj aktywnie
i zyskaj w sprzedaży premiowej1:


  • zyskaj do 100 zł miesięcznie płacąc kartą kredytową
  • brak opłaty za umożliwienie korzystania z limitu karty przez pierwsze 12 miesięcy

 

 

ZAMÓW ROZMOWĘ Z DORADCĄ <center><span class="decor">Podpisz umowę o kartę, korzystaj aktywnie</span><br> i zyskaj w sprzedaży premiowej<sup>1</sup>:</center>

Sprawdź, jak zyskać od banku nawet do 400 zł zwrotu:

1

Podpisz umowę o kartę kredytową MasterCard Gold (RRSO 25,19%)

do 31 maja 2024 r. Musi to być Twoja pierwsza karta kredytowa w naszym banku od 1.09.2022 r.

2

Zaloguj się

do bankowości internetowej GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile, aby aktywować kartę i nadać PIN.

3

Wykonaj transakcje

Przez 4 miesiące od zawarcia umowy płać kartą kredytową, aby otrzymać nawet 10% zwrotu miesięcznie (dotyczy transakcji bezgotówkowych). Maksymalna kwota zwrotu w jednym miesiącu to 100 zł.

4

Odbierz nagrodę

Wysokość zwrotu znajdziesz w wysyłanym do Ciebie zestawieniu transakcji po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego.

Regulamin sprzedaży premiowej „Wiosenne korzyści z kartą kredytową Mastercard”

1 Szczegóły dotyczące transakcji dostępne są w regulaminie sprzedaży premiowej „Wiosenne korzyści z kartą kredytową Mastercard”. Kwota zwrotu w jednym miesiącu to maksymalnie 10% od wartości transakcji, nie więcej niż 100 zł. Kwota należnego zwrotu będzie wypłacana na rachunek Karty kredytowej Uczestnika w okresie 4 miesięcy (Okresów rozliczeniowych) następujących do dacie zawarcia Umowy o Kartę.

Organizatorem sprzedaży premiowej jesteśmy my: BNP Paribas Bank Polska S.A.

Sprzedaż premiowa dotyczy osób, które w okresie od 1.09.2022 r. do 1.03.2024 r. nie były stroną umowy o kartę kredytową z naszym bankiem. Okres w którym można zawrzeć Umowę o kartę kredytową w ramach sprzedaży premiowej trwa od 01.03.2024 r. do 31.05.2024 r. Sprzedaż premiową kierujemy do osób fizycznych (konsumentów), które nie są zatrudnione przez nasz bank ani Spółki grupy na podstawie umowy o pracę ani nie świadczą na rzecz banku lub Spółek grupy usług na podstawie umowy cywilnoprawnej. Bankowość elektroniczna to system bankowości internetowej GOonline oraz aplikacja mobilna GOmobile udostępniana przez bank na podstawie zawartej przez Ciebie umowy o kartę. Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie www.bnpparibas.pl w zakładce Bankowość internetowa i mobilna.

Bank uzależnia każdorazowe udzielenie kredytu oraz warunki kredytu od analizy zdolności kredytowej Klienta.

Podpisz umowę o kartę kredytową Mastercard® Standard lub Mastercard® Gold w sprzedaży premiowej „Wiosenne korzyści z kartą kredytową Mastercard” w terminie od 01.03.2024 r. do 31.05.2024 r., po spełnieniu warunków udziału w sprzedaży premiowej (z wyłączeniem warunku wykonania transakcji kartą) nie zapłacisz 12 pierwszych opłat miesięcznych za umożliwienie korzystania z limitu karty głównej. Po okresie promocyjnym opłata miesięczna zgodna z Taryfą prowizji i Opłat kart kredytowych dla klientów detalicznych dostępnej na www.bnpparibas.pl w sekcji Opłaty i oprocentowanie, Produkty BNP Paribas Bank Polska S.A., Klienci Indywidualni - opłaty i prowizje.

Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) dla przykładu reprezentatywnego na 7.09.2023 r. dla limitu karty kredytowej Mastercard Gold wynosi 25,19%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 10000 zł, całkowita kwota do zapłaty 11424.09 zł, oprocentowanie zmienne 19%, całkowity koszt kredytu 1424.09 zł, (w tym: odsetki 1184.09 zł, miesięczna opłata za kartę 20 zł), 11 miesięcznych rat równych w wysokości po 951.97 zł, 12 rata w wysokości 952.42 zł.

Plan ratalny

Plan ratalny

Zrobiłeś większe zakupy kartą kredytową? Kupiłeś nową pralkę, a może zapłaciłeś za wakacje?

Zdecyduj się na plan ratalny i spłacaj zadłużenie w równych ratach.

Sprawdź

Zamów rozmowę z doradcą

Jak otrzymać kartę?

W aplikacji mobilnej GOmobile

Wybierz Finanse > Konto > Karty >Zamów kartę

 

JAK POBRAĆ APLIKACJĘ

W bankowości internetowej GOonline

Klienci Banku BNP Paribas mogą zawnioskować o kartę kredytową po zalogowaniu się do systemu GOonline

ZALOGUJ SIĘ

W oddziale

W Centrum Klienta Banku BNP Paribas

Zapraszamy do najbliższego Centrum Klienta

ZNAJDŹ CENTRUM KLIENTA

Przez telefon

Przez telefon

+48 22 134 00 00

Informacje o ofercie dostępne w dni robocze w godz. 9:00-19:00, opłata wg cennika Operatora

Jak działa Karta kredytowa

Bezodsetkowy kredyt do 56 dni (nie mniej niż 26 dni)

Okres rozliczeniowy to miesięczny, powtarzalny cykl, w którym rozliczane są transakcje dokonane kartą. Pierwszy Okres rozliczeniowy rozpoczyna się w dniu przyznania Limitu kredytowego i kończy się w Dniu rozliczenia, wskazanym w umowie. Każdy kolejny Okres rozliczeniowy rozpoczyna się następnego dnia po zakończeniu poprzedniego i kończy się w najbliższym Dniu rozliczenia.

Po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego, generowane jest Zestawienie transakcji, które zawiera listę operacji wykonanych i rozliczonych w tym cyklu.

Od dnia generowania Zestawienia rozpoczyna się 26-dniowy okres bezodsetkowy dla transakcji bezgotówkowych wykazanych w tym Zestawieniu. W przypadku spłaty całości zadłużenia w wyznaczonym terminie Bank nie naliczy odsetek od transakcji bezgotówkowych. Transakcje bezgotówkowe spłacone po tym okresie spowodują naliczenie odsetek. Przed końcem okresu bezodsetkowego powinna nastąpić spłata przynajmniej kwoty minimalnej - wskazanej w Zestawieniu.

Karta kredytowa pozwala na:

  • wypłaty gotówki z bankomatu w ramach dostępnych limitów (wypłata wiąże się z prowizją zgodnie z TOiP)
  • stałą kontrolę wydatków dzięki systemowi bankowości internetowej GOonline oraz GOmobile, a także Centrum Telefonicznemu
  • wydanie kart dodatkowych, z których, w ramach przyznanego limitu kredytowego, może korzystać dowolna osoba wskazana przez posiadacza karty głównej, która ukończyła 13. rok życia.
  • ustanowienie automatycznej spłaty zadłużenia z konta osobistego prowadzonego w Banku BNP Paribas Bank Polska S.A. - aktywowana na Twój wniosek

JAK SPŁACAĆ KARTĘ?

Automatyczna spłata z konta

Z wykorzystaniem funkcji automatycznej spłaty z konta osobistego prowadzonego w Banku BNP Paribas Bank Polska S.A.

GOonline/GOmobile

Poprzez bankowość internetową GOonline lub aplikację GOmobile – z wykorzystaniem opcji „Spłać kartę”

Przelewem

 z dowolnego rachunku na rachunek karty kredytowej 

W Centrum Klienta

Bezpośrednia wpłata gotówkowa na rachunek karty kredytowej

Automatyczna spłata zadłużenia:

  • Nie trzeba pamiętać o terminie spłaty karty
  • Wystarczy złożyć bezpłatną dyspozycję automatycznej spłaty zadłużenia z konta osobistego w Banku BNP Paribas S.A: poprzez bankowość internetową GOonline, Centrum Telefoniczne lub w Oddziale
  • W dniu spłaty należy zapewnić na nim środki wystarczające na pokrycie deklarowanej kwoty spłaty

Nie trzeba pamiętać o terminie spłaty karty

Wysokość spłaty: 
Sam zdecyduj o wysokości comiesięcznej spłaty (wyrażonej jako wybrana część zadłużenia lub stała kwota). Spłata nie może być niższa niż kwota minimalna wskazana w Zestawieniu transakcji za dany okres. 
Posiadacze kart kredytowych Banku BNP Paribas Bank Polska S.A. mogą przez cała dobę kontrolować status i operacje na rachunku swojej karty z dowolnego miejsca: przez telefon i Internet.

Najczęściej zadawane pytania

  • W przypadku kradzieży lub zagubienia karty płatniczej BNP Paribas Bank Polska S.A., należy niezwłocznie zastrzec kartę w:

    • aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę)
    • bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj czasowo/Blokuj trwale – Zastrzeż)
    • na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
    • Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
    • dowolnym oddziale banku

     

    Zastrzeżenie karty

    Należy wybrać jeżeli podejrzewasz, że została ona skradziona lub użyta bez twojej zgody. Zastrzeżenie jest bezpłatne i nie można go cofnąć.

     

    Blokada czasowa

    Należy ją wybrać jeżeli nie masz pewności gdzie w danej chwili znajduje się twoja karta. Blokada jest bezpłatna, odblokowanie blokady można wykonać w dowolnym momencie.

  • Jeżeli bankomat nie oddał karty, należy ją zastrzec i zamówić nową w jej miejsce.

    Zastrzeżenie karty możliwe jest w:

    • aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę)
    • bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj trwale – Zastrzeż)
    • na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
    • Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
    • dowolnym oddziale banku

     

    W przypadku zastrzeżenia karty przez aplikację mobilną GOmobile lub bankowość internetową GOonline nowa karta zostanie zamówiona automatycznie po zastrzeżeniu poprzedniej.

  • Nasze karty płatnicze posiadają szereg zabezpieczeń, aby płatności były bezpieczne:

    • Kod PIN, czyli indywidualny 4 cyfrowy kod nadawany do płatności kartą, znany wyłącznie właścicielowi karty. Kodem PIN  potwierdzane są transakcje w bankomatach/wpłatomatach oraz część transakcji wykonanych w terminalach. Nie wolno udostępniać go innym osobom;
    • Chip na karcie - wbudowany mikroprocesor przechowujący dane karty;
    • Pasek magnetyczny na karcie - dzięki niemu można zapłacić kartą w terminalu nie przystosowanym do obsługi kart z chipem;
    • Imię i nazwisko właściciela na karcie – należy pamiętać, że kartą może posługiwać się tylko jej właściciel;
    • Hologram na karcie - znak umieszczony na rewersie i trudny do podrobienia;
    • 3D Secure - dodatkowe zabezpieczenie podczas płatności w internecie;
    • Stały (24h/dobę) dostęp do bankowości mobilnej GOmobile, bankowości elektronicznej GOonline oraz infolinii, gdzie Klient może zweryfikować ustawienia karty, ostatnie płatności oraz zlecić zastrzeżenie lub blokadę karty.

     

    Bank nigdy nie wysyła wiadomości e-mail z prośbą o podanie nazwy użytkownika i/lub hasła, danych kart płatniczych, kodów PIN. Są to dane wrażliwe i nikt poza Klientem nie może ich znać!

    Zanim potwierdzi się jakąkolwiek operację na swoim koncie, należy przeczytać uważnie SMS zawierający kod autoryzacyjny – sprawdzić dokładnie dane dotyczące zleconej operacji.

  • Opłata interchange to opłata uiszczana przez agenta rozliczeniowego na rzecz banku wydającego kartę z tytułu płatności tą kartą.

dokumenty

 
Umowa o kartę kredytową
 
Regulamin kart kredytowych
 
Taryfa opłat i prowizji 

Dla posiadaczy kart kredytowych MasterCard Gold ubezpieczenia Bezpieczna Karta oraz Bezpieczna Podróż są bezpłatne. A w przypadku Ubezpieczenie Pakiet Bezpieczeństwo klient wnosi opłatę wg Tabeli Opłat i Prowizji.

Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) dla przykładu reprezentatywnego na 7.09.2023 r. dla limitu karty kredytowej Mastercard Gold wynosi 25,19%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 10000 zł, całkowita kwota do zapłaty 11424.09 zł, oprocentowanie zmienne 19%, całkowity koszt kredytu 1424.09 zł, (w tym: odsetki 1184.09 zł, miesięczna opłata za kartę 20 zł), 11 miesięcznych rat równych w wysokości po 951.97 zł, 12 rata w wysokości 952.42 zł.

Udzielenie kredytu oraz warunki kredytowania uzależnione są od wyniku przeprowadzonej przez Bank analizy zdolności kredytowej Klienta na podstawie przekazanych przez niego informacji.

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.