Bank zmieniającego się świata
 
 
Karta kredytowa pełna korzyści

Karta MasterCard Gold
(RRSO 25,86%)

Kontakt z Doradcą
Dostępność
Online
Oddziały
Telefon

Co zyskujesz z kartą Mastercard Gold z programem mamBONUS?

Informacje dodatkowe

RRSO: Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) dla przykładu reprezentatywnego na 8.09.2022 r. wynosi 25,86%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 10000 zł, całkowita kwota do zapłaty 11460.14 zł, oprocentowanie zmienne 20.5% w skali roku, całkowity koszt kredytu 1460.14 zł, (w tym: odsetki 1280.14 zł, miesięczna opłata za kartę 15 zł), 11 miesięcznych rat równych w wysokości po 955.04 zł, 12 rata w wysokości 954.7 zł.

Plan ratalny

Plan ratalny

Zrobiłeś większe zakupy kartą kredytową? Kupiłeś nową pralkę, a może zapłaciłeś za wakacje?

Zdecyduj się na plan ratalny i spłacaj zadłużenie w równych ratach.

Sprawdź

Zamów rozmowę z doradcą

Jak otrzymać kartę?

W oddziale

W oddziale

Zapraszamy do najbliższego oddziału Banku BNP Paribas

Znajdź oddział

Przez telefon

Przez telefon

801 321 123  
+48 22 134 00 00

Informacje o ofercie dostępne w dni robocze w godz. 9:00-19:00, opłata wg cennika Operatora

Jak działa Karta kredytowa

Bezodsetkowy kredyt do 56 dni (nie mniej niż 26 dni)

Okres rozliczeniowy to miesięczny, powtarzalny cykl, w którym rozliczane są transakcje dokonane kartą. Pierwszy Okres rozliczeniowy rozpoczyna się w dniu przyznania Limitu kredytowego i kończy się w Dniu rozliczenia, wskazanym w umowie. Każdy kolejny Okres rozliczeniowy rozpoczyna się następnego dnia po zakończeniu poprzedniego i kończy się w najbliższym Dniu rozliczenia.

Po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego, generowane jest Zestawienie transakcji, które zawiera listę operacji wykonanych i rozliczonych w tym cyklu.

Od dnia generowania Zestawienia rozpoczyna się 26-dniowy okres bezodsetkowy dla transakcji bezgotówkowych wykazanych w tym Zestawieniu. W przypadku spłaty całości zadłużenia w wyznaczonym terminie Bank nie naliczy odsetek od transakcji bezgotówkowych. Transakcje bezgotówkowe spłacone po tym okresie spowodują naliczenie odsetek. Przed końcem okresu bezodsetkowego powinna nastąpić spłata przynajmniej kwoty minimalnej - wskazanej w Zestawieniu.

Karta kredytowa pozwala na:

  • wypłaty gotówki z bankomatu w ramach dostępnych limitów (wypłata wiąże się z prowizją zgodnie z TOiP)
  • stałą kontrolę wydatków dzięki systemowi bankowości internetowej GOonline oraz GOmobile, a także Centrum Telefonicznemu
  • wydanie kart dodatkowych, z których, w ramach przyznanego limitu kredytowego, może korzystać dowolna osoba wskazana przez posiadacza karty głównej, która ukończyła 13. rok życia.
  • ustanowienie automatycznej spłaty zadłużenia z konta osobistego prowadzonego w Banku BNP Paribas Bank Polska S.A. - aktywowana na Twój wniosek

JAK SPŁACAĆ KARTĘ?

Automatyczna spłata z konta

Z wykorzystaniem funkcji automatycznej spłaty z konta osobistego prowadzonego w Banku BNP Paribas Bank Polska S.A.

GOonline/GOmobile

Poprzez bankowość internetową GOonline lub aplikację GOmobile – z wykorzystaniem opcji „Spłać kartę”

Przelewem

 z dowolnego rachunku na rachunek karty kredytowej 

W oddziale

Bezpośrednia wpłata gotówkowa na rachunek karty kredytowej

Automatyczna spłata zadłużenia:

  • Nie trzeba pamiętać o terminie spłaty karty
  • Wystarczy złożyć bezpłatną dyspozycję automatycznej spłaty zadłużenia z konta osobistego w Banku BNP Paribas S.A: poprzez bankowość internetową GOonline, Centrum Telefoniczne lub w Oddziale
  • W dniu spłaty należy zapewnić na nim środki wystarczające na pokrycie deklarowanej kwoty spłaty

Nie trzeba pamiętać o terminie spłaty karty

Wysokość spłaty: 
Sam zdecyduj o wysokości comiesięcznej spłaty (wyrażonej jako wybrana część zadłużenia lub stała kwota). Spłata nie może być niższa niż kwota minimalna wskazana w Zestawieniu transakcji za dany okres. 
Posiadacze kart kredytowych Banku BNP Paribas Bank Polska S.A. mogą przez cała dobę kontrolować status i operacje na rachunku swojej karty z dowolnego miejsca: przez telefon i Internet.

Ubezpieczenia do kart kredytowych Banku BNP Paribas

Najczęściej zadawane pytania

  • W przypadku kradzieży lub zagubienia karty płatniczej BNP Paribas Bank Polska S.A., należy niezwłocznie zastrzec kartę w:

    • aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę)
    • bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj czasowo/Blokuj trwale – Zastrzeż)
    • na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
    • Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
    • dowolnym oddziale banku

     

    Zastrzeżenie karty

    Należy wybrać jeżeli podejrzewasz, że została ona skradziona lub użyta bez twojej zgody. Zastrzeżenie jest bezpłatne i nie można go cofnąć.

     

    Blokada czasowa

    Należy ją wybrać jeżeli nie masz pewności gdzie w danej chwili znajduje się twoja karta. Blokada jest bezpłatna, odblokowanie blokady można wykonać w dowolnym momencie.

  • Jeżeli bankomat nie oddał karty, należy ją zastrzec i zamówić nową w jej miejsce.

    Zastrzeżenie karty możliwe jest w:

    • aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę)
    • bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj trwale – Zastrzeż)
    • na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
    • Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
    • dowolnym oddziale banku

     

    W przypadku zastrzeżenia karty przez aplikację mobilną GOmobile lub bankowość internetową GOonline nowa karta zostanie zamówiona automatycznie po zastrzeżeniu poprzedniej.

  • Nasze karty płatnicze posiadają szereg zabezpieczeń, aby płatności były bezpieczne:

    • Kod PIN, czyli indywidualny 4 cyfrowy kod nadawany do płatności kartą, znany wyłącznie właścicielowi karty. Kodem PIN  potwierdzane są transakcje w bankomatach/wpłatomatach oraz część transakcji wykonanych w terminalach. Nie wolno udostępniać go innym osobom;
    • Chip na karcie - wbudowany mikroprocesor przechowujący dane karty;
    • Pasek magnetyczny na karcie - dzięki niemu można zapłacić kartą w terminalu nie przystosowanym do obsługi kart z chipem;
    • Imię i nazwisko właściciela na karcie – należy pamiętać, że kartą może posługiwać się tylko jej właściciel;
    • Hologram na karcie - znak umieszczony na rewersie i trudny do podrobienia;
    • 3D Secure - dodatkowe zabezpieczenie podczas płatności w internecie;
    • Stały (24h/dobę) dostęp do bankowości mobilnej GOmobile, bankowości elektronicznej GOonline oraz infolinii, gdzie Klient może zweryfikować ustawienia karty, ostatnie płatności oraz zlecić zastrzeżenie lub blokadę karty.

     

    Bank nigdy nie wysyła wiadomości e-mail z prośbą o podanie nazwy użytkownika i/lub hasła, danych kart płatniczych, kodów PIN. Są to dane wrażliwe i nikt poza Klientem nie może ich znać!

    Zanim potwierdzi się jakąkolwiek operację na swoim koncie, należy przeczytać uważnie SMS zawierający kod autoryzacyjny – sprawdzić dokładnie dane dotyczące zleconej operacji.

  • Opłata interchange to opłata uiszczana przez agenta rozliczeniowego na rzecz banku wydającego kartę z tytułu płatności tą kartą.

dokumenty

 
Umowa o kartę kredytową
 
Regulamin kart kredytowych
 
Taryfa opłat i prowizji 

Dla posiadaczy kart kredytowych MasterCard Gold ubezpieczenia Bezpieczna Karta oraz Bezpieczna Podróż są bezpłatne. A w przypadku Ubezpieczenie Pakiet Bezpieczeństwo klient wnosi opłatę wg Tabeli Opłat i Prowizji.

Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) dla przykładu reprezentatywnego na 8.09.2022 r. wynosi 25,86%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 10000 zł, całkowita kwota do zapłaty 11460.14 zł, oprocentowanie zmienne 20.5% w skali roku, całkowity koszt kredytu 1460.14 zł, (w tym: odsetki 1280.14 zł, miesięczna opłata za kartę 15 zł), 11 miesięcznych rat równych w wysokości po 955.04 zł, 12 rata w wysokości 954.7 zł.

Udzielenie kredytu oraz warunki kredytowania uzależnione są od wyniku przeprowadzonej przez Bank analizy zdolności kredytowej Klienta na podstawie przekazanych przez niego informacji.

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved.