Bank zmieniającego się świata Szlachetna Paczka
 
 
Karta partnerska

KARTA ABRA MASTERCARD
Twój wybór -Twoje miejsca
(RRSO 25,89%)

Dostępność
Partnerzy

Co zyskujesz z Partnerską Kartą Abra MasterCard?

Dostępność

Produkt dostępny w Punktach Banku BNP Paribas w sklepach Abra

znajdź najbliższy sklep Abra Otwiera się w nowym oknie.
 

Aby skorzystać z karty, należy spełnić następujące warunki:

  • Być osobą fizyczną, która ukończyła 18 lat
  • Posiadać stałe zameldowanie na terenie Polski
  • Posiadać aktualny dokument tożsamości
  • Posiadać stałe źródło dochodu zgodne z wymogami banku

Jak działa Karta kredytowa

Bezodsetkowy kredyt do 56 dni (nie mniej niż 26 dni)

Okres rozliczeniowy to miesięczny, powtarzalny cykl, w którym rozliczane są transakcje dokonane kartą. Pierwszy Okres rozliczeniowy rozpoczyna się w dniu przyznania Limitu kredytowego i kończy się w Dniu rozliczenia, wskazanym w umowie. Każdy kolejny Okres rozliczeniowy rozpoczyna się następnego dnia po zakończeniu poprzedniego i kończy się w najbliższym Dniu rozliczenia.

Po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego, generowane jest Zestawienie transakcji, które zawiera listę operacji wykonanych i rozliczonych w tym cyklu.

Od dnia generowania Zestawienia rozpoczyna się 26-dniowy okres bezodsetkowy dla transakcji bezgotówkowych wykazanych w tym Zestawieniu. W przypadku spłaty całości zadłużenia w wyznaczonym terminie Bank nie naliczy odsetek od transakcji bezgotówkowych. Transakcje bezgotówkowe spłacone po tym okresie spowodują naliczenie odsetek. Przed końcem okresu bezodsetkowego powinna nastąpić spłata przynajmniej kwoty minimalnej - wskazanej w Zestawieniu.

Karta kredytowa pozwala na:

  • wypłaty gotówki z bankomatu w ramach dostępnych limitów (wypłata wiąże się z prowizją zgodnie z TOiP)
  • stałą kontrolę wydatków dzięki systemowi bankowości internetowej GOonline oraz GOmobile, a także Centrum Telefonicznemu
  • wydanie kart dodatkowych, z których, w ramach przyznanego limitu kredytowego, może korzystać dowolna osoba wskazana przez posiadacza karty głównej, która ukończyła 13. rok życia.
  • ustanowienie automatycznej spłaty zadłużenia z konta osobistego prowadzonego w Banku BNP Paribas Bank Polska S.A. - aktywowana na Twój wniosek
Plan ratalny

Plan ratalny

Zrobiłeś większe zakupy kartą kredytową? Kupiłeś nową pralkę, a może zapłaciłeś za wakacje?

Zdecyduj się na plan ratalny i spłacaj zadłużenie w równych ratach.

Sprawdź

Dodatkowe informacje

  • Dzięki swojej karcie kredytowej masz dostęp do gotówki w ramach indywidualnie przyznanego limitu kredytowego. Możliwość wypłaty gotówki z karty jest doskonałym rozwiązaniem zawsze, gdy pojawią się nieprzewidziane wydatki:

    • Raty dopasowane są do Twoich możliwości – sam decydujesz w jakiej wysokości i w ilu ratach spłacisz wykorzystane środki
    • Informacje dotyczące wypłaconej gotówki trafią do Ciebie w wyciągu i będą dostępne w systemie bankowości internetowej GOonline
    • Minimum formalności

     

    Pamiętaj, że wypłata gotówki z bankomatu, poprzez system bankowości internetowej i przez telefon z rachunku karty kredytowej w ramach dostępnego limitu kredytowego, wiąże się z kosztami. Szczegóły w Tabeli oprocentowania, prowizji i opłat.

    • System bankowości internetowej GOonline
      Gotówkę z karty można wypłacić robiąc przelew na swoje konto za pośrednictwem systemu bankowości internetowej GOonline lub w aplikacji GOmobile. 
       
    • Bankomat 
      Gotówkę z bankomatu można wypłacić z dowolnego bankomatu oznaczonego logo MasterCard®. Wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. Do zautoryzowania transakcji niezbędne jest podanie kodu PIN przypisanego do karty. Maksymalna kwota pojedynczej transakcji nie może być wyższa niż posiadany limit gotówkowy oraz jest zależna od ustawień bankomatu. Minimalna kwota jaką możesz wypłacić jednorazowo to 20 zł lub 50 zł w zależności od ustawień bankomatu. 
    • Telefoniczna dyspozycja przelewu gotówki - aby złożyć telefoniczną dyspozycję przelewu gotówki, zadzwoń na Infolinię - 22 256 47 49 (czynna pon.-pt. 8.00-20.00 w dni robocze). Opłata wg stawki operatora. 

      Wypłata gotówki z bankomatu oraz polecenie przelewu z rachunku karty kredytowej w ramach dostępnego limitu gotówkowego wiąże się z dodatkowymi kosztami. Szczegóły w Tabeli oprocentowania, opłat i prowizji dostępnej na www.bnpparibas.pl lub w Punkcie BNP Paribas Bank Polska.
  • W przypadku utraty lub kradzieży karty Klienci muszą bezzwłocznie skontaktować się z Bankiem, by zablokować kartę w jego systemach. Najlepiej niezwłocznie zadzwonić na czynny całą dobę numer: 
    22 489 35 10
    *Opłata wg stawek Operatora

  • Kontakt z Infolinią Banku dla tego produktu: 
    801 100 600* - od pn do pt – 8.00-18.00 
    22 201 37 00* - od pn do pt – 8.00-18.00 

    *Opłata wg stawek Operatora

    Zastrzeżenie karty - 22 489 35 10* - 24 godziny na dobę, 7 dni w tyg. 
    *Opłata wg stawek Operatora

    Aktywacja karty - 22 256 47 48* – od pn do pt – 8.00-20.00 
    *Opłata wg stawek Operatora

    Wypłata gotówki z karty
    801 101 080* – od pn do pt – 8.00-20.00 
    22 256 47 49* - od pn do pt – 8.00-20.00 
    *Opłata wg stawek Operatora 

  • Opłata interchange to opłata uiszczana przez agenta rozliczeniowego na rzecz banku wydającego kartę z tytułu płatności tą kartą.

  • W przypadku kradzieży lub zagubienia karty płatniczej BNP Paribas Bank Polska S.A., należy niezwłocznie zastrzec kartę w:

    • aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę)
    • bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj czasowo/Blokuj trwale – Zastrzeż)
    • na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
    • Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
    • dowolnym oddziale banku

     

    Zastrzeżenie karty

    Należy wybrać jeżeli podejrzewasz, że została ona skradziona lub użyta bez twojej zgody. Zastrzeżenie jest bezpłatne i nie można go cofnąć.

     

    Blokada czasowa

    Należy ją wybrać jeżeli nie masz pewności gdzie w danej chwili znajduje się twoja karta. Blokada jest bezpłatna, odblokowanie blokady można wykonać w dowolnym momencie.

  • Jeżeli bankomat nie oddał karty, należy ją zastrzec i zamówić nową w jej miejsce.

    Zastrzeżenie karty możliwe jest w:

    • aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę)
    • bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj trwale – Zastrzeż)
    • na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
    • Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
    • dowolnym oddziale banku

     

    W przypadku zastrzeżenia karty przez aplikację mobilną GOmobile lub bankowość internetową GOonline nowa karta zostanie zamówiona automatycznie po zastrzeżeniu poprzedniej.

  • Nasze karty płatnicze posiadają szereg zabezpieczeń, aby płatności były bezpieczne:

    • Kod PIN, czyli indywidualny 4 cyfrowy kod nadawany do płatności kartą, znany wyłącznie właścicielowi karty. Kodem PIN  potwierdzane są transakcje w bankomatach/wpłatomatach oraz część transakcji wykonanych w terminalach. Nie wolno udostępniać go innym osobom;
    • Chip na karcie - wbudowany mikroprocesor przechowujący dane karty;
    • Pasek magnetyczny na karcie - dzięki niemu można zapłacić kartą w terminalu nie przystosowanym do obsługi kart z chipem;
    • Imię i nazwisko właściciela na karcie – należy pamiętać, że kartą może posługiwać się tylko jej właściciel;
    • Hologram na karcie - znak umieszczony na rewersie i trudny do podrobienia;
    • 3D Secure - dodatkowe zabezpieczenie podczas płatności w internecie;
    • Stały (24h/dobę) dostęp do bankowości mobilnej GOmobile, bankowości elektronicznej GOonline oraz infolinii, gdzie Klient może zweryfikować ustawienia karty, ostatnie płatności oraz zlecić zastrzeżenie lub blokadę karty.

     

    Bank nigdy nie wysyła wiadomości e-mail z prośbą o podanie nazwy użytkownika i/lub hasła, danych kart płatniczych, kodów PIN. Są to dane wrażliwe i nikt poza Klientem nie może ich znać!

    Zanim potwierdzi się jakąkolwiek operację na swoim koncie, należy przeczytać uważnie SMS zawierający kod autoryzacyjny – sprawdzić dokładnie dane dotyczące zleconej operacji.

płacę   mobilnie

       

 

 

                              

 

 

 

  • Nie musisz mieć przy sobie portfela ani karty. Wystarczy Ci jedynie telefon komórkowy!
  • Nie ponosisz opłat za korzystanie z płatności mobilnych
  • Szybko zapłacisz w wielu aplikacjach, sklepach internetowych i stacjonarnych

Dokumenty

 
Regulamin Sprzedaży Premiowej „Z kartą warto - karta ABRA Mastercard”
 
Umowa o kartę kredytową
 
Regulamin kart kredytowych dla Klientów detalicznych
 
Taryfa opłat i prowizji

Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) dla przykładu reprezentatywnego na 8.09.2022 r. wynosi 25,89%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 4000 zł, całkowita kwota do zapłaty 4584.58 zł, oprocentowanie zmienne 20.5%, całkowity koszt kredytu 584.58 zł, (w tym: odsetki 512.58 zł, miesięczna opłata za kartę 6 zł), 11 miesięcznych rat równych w wysokości po 382.01 zł, 12 rata w wysokości 382.47 zł.

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved.