Otwórz konto
Bank zmieniającego się świata
 
 
DOŁĄCZ DO ZMIENIAJĄCEGO SIĘ ŚWIATA

Poznaj GOonline Biznes

Zaloguj się
Kontakt
Dostępność
Oddziały

W listopadzie 2023 oddaliśmy w Państwa ręce nowy moduł Płatności, ostatecznie 18 listopada wyłączając dostęp do dotychczasowej wersji modułu. Dołożyliśmy wszelkich starań, by obsługa płatności w nowym module była intuicyjna i bezproblemowa. Więcej na temat nowych funkcjonalności poniżej.

FILMY INSTRUKTAŻOWE - PŁATNOŚCI W GOONLINE BIZNES:

POZNAJ MODUŁY W GOonline Biznes

Doskonalimy nasz serwis czyniąc go bardziej przyjaznym i łatwiejszym w obsłudze. Proces wdrażania kolejnych modułów GOonline Biznes rozłożyliśmy na fazy, podczas których udostępniamy funkcjonalności w nowej odsłonie. 

W ramach strefy GOonline Biznes udostępniliśmy moduły:

  • RACHUNKI
  • PŁATNOŚCI
  • KREDYTY
  • MASS COLLECT
  • WNIOSKI I DYSPOZYCJE
  • OBSŁUGA ZLECEŃ
  • INKASA IMPORTOWE
  • INKASA EKSPORTOWE

Nawigacja w GOonline Biznes

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline Biznes.
  2. W lewym bocznym menu zostaną wyświetlone poszczególne moduły systemu.
  3. Część funkcjonalności m.in: panel administratora, moduł komunikacji, inne > pozostają w dotychczasowej wersji systemu. Aby do nich przejść kliknij w zielony przycisk Poprzednia wersja systemu
  4. W GOonline Biznes na górnej belce znajdziesz następujące elementy:
  • informację o czasie sesji i możliwości jej przedłużenia.
  • ikonę plików do pobrania. Po kliknięciu w nią pojawi się lista ostatnio wygenerowanych plików do pobrania (np. eksportów xlsx lub csv, dokumentów PDF) zleconych w modułach nowego systemu.
  • imię i nazwisko użytkownika oraz firma, do której jest zalogowany
  • użytkownikowi z dostępem do więcej niż jednej firmy, element ten rozwija się i prezentuje listę firm.
  • wyszukiwarkę, dzięki której szybciej odnajdziesz daną firmę. Zachowana jest również obecna funkcjonalność holdingów.
  • przycisk wylogowania.

Poznaj szczegóły Otwiera się w nowym oknie.

Moduł służy do wyświetlania listy rachunków, historii rachunków, wyciągów, generowania raportów. Zaawansowane filtry i ustawienia pozwalają na:

  • zarządzanie widokiem listy rachunków,
  • modyfikowanie kolejności rachunków na liście,
  • sortowanie i filtrowanie na liście historii transakcji jednocześnie na kilku/kilkunastu rachunkach zarówno w kontekście pojedynczej firmy, jak i holdingu,
  • dodawanie rachunków do ulubionych,
  • nadawanie własnej nazwy rachunku,
  • generowanie raportów i wydruków w pdf.

 

W module Rachunki udostępniliśmy menu Wyciągi bankowe – dzienne i miesięczne, które można: 

  • pobrać jako pliki pdf lub w formacie MT940,
  • łączyć w zestawienia zbiorcze – za wybrane, dłuższe okresy,
  • jednocześnie pobierać z wielu rachunków,
  • pobierać zgodnie z indywidualnie utworzonymi harmonogramami cyklicznego generowania dokumentów, można też tworzyć spersonalizowane szablony eksportu.


Jak działa menu Wyciągi?

 

  • Użytkownik może opcjonalnie umieścić w dokumencie dane o saldzie po transakcjach.
  • Potrzebny wyciąg można odszukać, poprzez wybranie w kalendarzu daty dokumentu. Dodatkowym ułatwieniem podczas przeglądania są strzałki nawigacyjne, które usprawniają przechodzenie miedzy kolejnymi dokumentami.
  • Na wyciągach, wskazane jest saldo rachunku oraz informacja o powiązanym rachunku VAT i jego saldzie.
  • Każdy dokument zawiera również informację o liczbie transakcji, dokonanych w okresie objętym wyciągiem oraz sumarycznej kwocie uznań i obciążeń. 
  • Na wyciągu umieszczona jest wyszukiwarka,  w którą można wpisać dowolną frazę, pozwalającą znaleźć konkretną operację.
  • Warstwa wizualna dokumentu pozwala na szybkie zlokalizowanie szukanych informacji.


W menu Wyciągi, nie prezentujemy wyciągów kredytowych, a informacje o historii transakcji widoczne są w module Kredyty. 
 

 Jak korzystać z menu Wyciągi?

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline Biznes.
  2. Moduł Rachunki będzie dostępny na głównym ekranie systemu.

     

 

 

Poznaj szczegóły Otwiera się w nowym oknie.

 

Webinarium "Wyciągi w GOonline Biznes" (5.09.2023 r.)

 

Moduł Płatności zawiera informacje na temat wszystkich transakcji, które są realizowane na rachunkach. Nowy wygląd i nawigacja ułatwia monitorowanie i zarządzanie finansami firmy. Nowe automatyczne formatki, rozpoznają rodzaj przelewu: podatek, ZUS, KRUS, Split Payment i dostosowują formularz.
Moduł Płatności podzielony jest na kategorie:

  • Przelewy
  • Obsługa poczekalni
  • Kontrahenci
  • Szablony płatności
  • Płatności masowe
  • Zlecenia stałe

Dodatkowo złożone dyspozycje można obsługiwać w module Obsługa zleceń. Dla listy zleceń przygotowano wiele rodzajów filtrów ułatwiających przeglądanie danych. Wydzielono w niej Zakładki: Przelewy, Zlecenia stałe, Wnioski, Umowy, Kontrahenci, MassPayment, MassDirectDebit zawierające podział na kategorie zleceń:

  • Twoje do obsługi
  • Do obsługi
  • Odrzucone
  • Wszystkie.

Poznaj szczegóły Otwiera się w nowym oknie.

Możesz skorzystać z modułu Wnioski i dyspozycje, jeśli masz uprawnienia do Wniosków specjalnych i nadany Schemat do Wniosków specjalnych.

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline Biznes.
  2. Kliknij w lewym menu Wnioski i dyspozycje.
  3. Wyświetli się lista wniosków, do których posiadasz uprawnienia nadane w GOonline Biznes.
  4. Wnioski, które możesz złożyć to:
  • wniosek o otwarcie rachunku
  • wniosek o Customer Service,
  • wniosek o zmianę danych rejestrowych,
  • wniosek o zgody dla Grupy BNP,
  • listy transportowe – Konwój Klienta,
  • odwołanie Wypłaty Zamkniętej w Liczarni,
  • zamówienie/odwołanie Konwoju Bankowego,
  • monitoring kredytowy,
  • wniosek o zmianę statusu dla serwisu Biała Lista.

 

Poznaj szczegóły Otwiera się w nowym oknie.

Więcej informacji na temat wniosków online znajdziesz tutaj. Otwiera się w nowym oknie.

Moduł służy do wyświetlania w jednym miejscu informacji o inkasach importowych i eksportowych. Czytelna prezentacja zapewnia komplet informacji o danym produkcie. 

Dodatkowo w nowej odsłonie inkas, udostępniliśmy nowe funkcjonalności tj.:

  • generowanie raportów w formie plików .pdf, .csv, .xlsx z listy inkas i z listy opłat i prowizji,
  • dostęp do opłat i prowizji,
  • szybkie przekierowanie do płatności z tytułu inkasa importowego,
  • powiadomienia,
  • pobieranie szczegółów inkasa do pliku .pdf,
  • dostęp do skanów dokumentów dla inkasa importowego,
 
  1. Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline Biznes. 
  2. Kliknij w lewe menu w Finansowanie handlu, a następnie w Inkasa importowe/Inkasa eksportowe, zostaniesz przeniesiony do sekcji Inkasa importowego/Inkasa eksportowego.
  3. Dotrzesz do ekranu głównego, na którym wyświetli się:
  • podsumowanie inkas,
  • lista inkas.

 

Poznaj szczegóły Otwiera się w nowym oknie.

Moduł służy do wyświetlenia w jednym miejscu informacji o posiadanych zobowiązaniach kredytowych wobec banku. Czytelnie prezentuje informacje o kwocie kredytu, jego statusie i harmonogramie.

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline Biznes.
  2. Kliknij w lewe menu w Kredyty,  zostaniesz przeniesiony do sekcji Kredyty. 
  3. Dotrzesz do ekranu głównego, który jest podzielony na trzy sekcje:
  • limity (podsumowania wszystkich limitów),
  • lista kredytów (prezentacja 3 aktywnych/przeterminowanych kredytów),
  • harmonogram spłat (prezentacja 5 najbliższych rat z zobowiązań klienta).

 

 

JAK KORZYSTAĆ Z MODUŁU KREDYTY?

GOonline Biznes - Kredyty

 

Poznaj szczegóły Otwiera się w nowym oknie.

Użytkownik może skorzystać z modułu Mass Collect, jeżeli ma nadane specjalne uprawnienia.

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline Biznes.
  2. W lewym menu wybierz Płatności. 
  3. Po wybraniu modułu Płatności, kliknij Mass Collect.

 

JAK KORZYSTAĆ Z MODUŁU MASS COLLECT?

Poznaj szczegóły Otwiera się w nowym oknie.

STRONA LOGOWANIA GOonline Biznes

 

Logowanie do systemu bankowości internetowej GOonline Biznes jest możliwe wyłącznie poprzez stronę internetową banku: www.bnpparibas.pl lub pod adresem www.goonlinebiznes.bnpparibas.pl.

Na stronie logowania stawiamy na intuicyjną nawigację, czytelny przekaz i maksymalną wygodę użytkownika. Dostęp do potrzebnych informacji jest szybki i łatwy.

JAK ZALOGOWAĆ SIĘ DO GOonline Biznes

 

Logowanie za pomocą SMS i hasła maskowanego.

Logowanie za pomocą SMS i hasła maskowanego.

Bezpieczeństwo bankowości internetowej

Bezpieczeństwo bankowości internetowej​

Poznaj podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z komputera, a także logowania się do bankowości elektronicznej i autoryzacji transakcji. Dowiedz się, jak zabezpieczamy komunikację Klientów z bankiem.

Sprawdź

Masz pytania?

Zadzwoń na Infolinię

 

500 970 345  - dla Małych przedsiębiorstw

22 548 29 26 - dla Przedsiębiorstw

22 548 29 30 -  dla Korporacji

22 548 29 60 do 63 -  dla Klientów Premium

Infolinia jest czynna:

  • w dni robocze od 8:00 do 17:00 dla Korporacji Przedsiębiorstw i Klientów Premium
  • w dni robocze od 8:00 do 20:00 dla Małych przedsiębiorstw

Koszt połączenia wg stawki operatora

Przyjdź do Oddziału

 

Ponad 500 oddziałów na terenie Polski

Znajdź oddział

 

Najczęściej zadawane pytania

  • Swój login (identyfikator) znajdziesz na wniosku o aktywację dostępu do systemu. Jeżeli nie możesz odszukać wniosku, skontaktuj się z infolinią banku.

  • Jeżeli nie pamiętasz hasła i nie możesz zalogować się do GOonline Biznes, skontaktuj się z infolinią banku.

    1. Sprawdź, czy klawisz Caps Lock nie jest włączony - hasła rozróżniają pomiędzy małymi i dużymi literami.
    2. Wyczyść dane pamięci podręcznej przeglądarki i pliki cookie oraz zapisane hasła i autouzupełnianie.
  • Jeżeli podczas prób zalogowania do systemu GOonline Biznes 3-krotnie z rzędu podane zostało nieprawidłowe hasło, dostęp do systemu zostanie zablokowany.

    W przypadku zablokowania dostępu do systemu skontaktuj się z infolinią banku. Po zweryfikowaniu Twojej tożsamości, pracownik infolinii odblokuje dostęp do systemu GOonline Biznes.

  • Jeżeli chcesz ustawić nowy PIN do tokena, skontaktuj się z infolinią banku.

  • Trzykrotne wprowadzenie błędnego PIN prowadzi do zablokowania tokena. Aby odblokować token i nadać nowy PIN skontaktuj się z infolinią banku.

  • Jeżeli logujesz się podpisem elektronicznym, w przypadku 5-krotnego z rzędu podania nieprawidłowego kodu PIN do urządzenia kryptograficznego (nośnika USB) zostanie ono zablokowane.

    • jeżeli pamiętasz kod PUK (8-cyfrowy kod odblokowujący, który zdefiniowałeś podczas inicjalizacji urządzenia kryptograficznego), użyj go aby odblokować nośnik USB i zdefiniować nowy kod PIN.
    • Jeżeli nie pamiętasz kodu PUK, musisz ponownie zainicjalizować swój nośnik USB. Po ponownym zainicjalizowaniu urządzenia kryptograficznego i zdefiniowaniu nowych kodów PIN i PUK, będzie można znowu korzystać z nośnika, jednakże wszystkie zapisane na tym urządzeniu kryptograficznym klucze zostaną utracone (podczas inicjalizacji zostają one usunięte z nośnika USB). W celu wygenerowania nowego klucza konieczne jest otrzymanie nowego pakietu startowego do systemu GOonline Biznes. Aby uzyskać pakiet startowy skontaktuj się z infolinią banku (musisz posiadać zdefiniowany zaufany numer telefonu). Jeżeli nie posiadasz zdefiniowanego zaufanego numeru telefonu, wówczas konieczna jest wizyta w oddziale banku celem odbioru nowego pakietu startowego w formie papierowej.
  • Jeśli otrzymałeś powiadomienie dotyczące logowania, a nie logowałeś się w danym momencie do systemu lub podejrzewasz, że osoba nieuprawniona uzyskała dostęp do Twojego konta skontaktuj się z infolinią banku w celu wyjaśnienia wątpliwości.

  • Podczas pracy w systemie GOonline Biznes rekomendujemy korzystanie z przeglądarek internetowych Google Chrome, Mozilla Firefox oraz Microsoft Edge. Przeglądarka powinna być zaktualizowana do najnowszej wersji. Nie gwarantujemy prawidłowego działania systemu na innych przeglądarkach internetowych oraz na smartfonach.

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved.