Bank zmieniającego się świata
Menu
Zaloguj
 
 
DOŁĄCZ DO ZMIENIAJĄCEGO SIĘ ŚWIATA

Poznaj GOonline Biznes

Kontakt
Dostępność
Oddziały

 

Zapraszamy na webinarium

 

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium o GOonline Biznes:

 

11 września 2021 bankowość internetowa zmieniła nazwę z BiznesPl@net na GOonline Biznes.
Dla Państwa wygody zaprojektowaliśmy nową stronę do logowania oraz nową odsłonę modułu Rachunki,
które sprawią, że dostęp do potrzebnych informacji będzie teraz dużo szybszy.

 

Proponowane daty webinarium:

  • 15 września, godz. 14.00
  • 16 września, godz. 14.00

 

Czas trwania: 30 minut

Rekomendujemy przeglądarkę Chrome lub Firefox. 

W trakcie webinarium, zaprezentujemy Państwu nową stronę logowania do bankowości internetowej i moduł Rachunki, w tym m.in.:

  • wyświetlanie listy rachunków, historii rachunków,
  • zarządzanie widokiem listy rachunków,
  • modyfikowanie kolejności rachunków na liście,
  • sortowanie i filtrowanie na liście historii transakcji jednocześnie na kilku/kilkunastu rachunkach  zarówno w  kontekście pojedynczej firmy, jak
    i holdingu, 
  • dodawanie rachunków do ulubionych, 
  • nadawanie własnej nazwy rachunku,
  • generowanie raportów i wydruków w pdf.

 

Podczas webinarium nasi eksperci chętnie odpowiedzą na Państwa pytania dotyczące systemu GOonline Biznes.

 

 WEŹ UDZIAŁ 

NOWA STRONA LOGOWANIA GOonline Biznes

 

11 września 2021 r. zmieniliśmy bankowość internetową BiznesPl@net, która będzie funkcjonować pod nową nazwą: GOonline Biznes. Logowanie do systemu bankowości internetowej GOonline Biznes jest możliwe wyłącznie poprzez stronę internetową banku: www.bnpparibas.pl lub pod adresem www.goonlinebiznes.bnpparibas.pl.

Dotychczasowy identyfikator/login oraz sposób logowania i metody autoryzacji nie ulegają zmianie.

Na nowej stronie logowania stawiamy na intuicyjną nawigację, czytelny przekaz i maksymalną wygodę użytkownika. Nowa strona to nie tylko nowoczesna szata graficzna, ale przede wszystkim ulepszona struktura, dzięki której dostęp do potrzebnych informacji jest szybki i łatwy.

GOonline Biznes  to nowoczesny system bankowości internetowej, który umożliwia zarządzanie finansami z siedziby firmy lub dowolnego miejsca – przez cały rok i o każdej porze. System na bieżąco jest uaktualniany o najnowsze rozwiązania technologiczne zwiększające bezpieczeństwo Klientów w kanałach elektronicznych. Poznaj możliwości GOonline Biznes i bądź na bieżąco z nowościami, które dla Ciebie przygotowaliśmy. 

 

CO ZYSKUJESZ Z GOonline Biznes?

ZOBACZ JAKIE TO PROSTE

Logowanie za pomocą SMS i hasła maskowanego.

POZNAJ NOWE MODUŁY W GOonline Biznes

Sukcesywnie udostępniamy nowe moduły i funkcjonalności. Cały czas doskonalimy nasz serwis czyniąc go bardziej przyjaznym i łatwiejszym w obsłudze. Proces wdrażania kolejnych modułów GOonline Biznes został rozłożony na fazy, podczas których udostępniane zostaną dotychczasowe funkcjonalności w nowej odsłonie. 

W ramach strefy GOonline Biznes udostępniliśmy moduły:

  • RACHUNKI
  • KREDYTY
  • MASS COLLECT
  • WNIOSKI I DYSPOZYCJE
  • OBSŁUGA ZLECEŃ
  • INKASA IMPORTOWE
  • INKASA EKSPORTOWE

W celu realizacji zleceń, importu eksportu danych, dodania szablonów i kontrahentów, pobrania wyciągów niezbędne będzie przejście do poprzedniej wersji systemu.

NOWA WERSJA SYSTEMU

POPRZEDNIA WERSJA SYSTEMU

zobacz w jaki sposób dZIAŁAJĄ  nowE modułY

  • Nawigacja w GOonline Biznes

  • Rachunki

  • Obsługa zleceń

  • Wnioski i dyspozycje

  • Inkasa importowe/ Inkasa eksportowe

  • Kredyty

  • Mass Collect

Nawigacja w GOonline Biznes

Nawigacja w GOonline Biznes

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline Biznes.
  2. W lewym bocznym menu zostaną wyświetlone poszczególne moduły systemu.
  3. Część funkcjonalności m.in: realizacja przelewów, generacja wyciągów, eksportowanie i importowanie danych, bazy kontrahentów i szablony płatności, panel administratora, moduł komunikacji, inne > pozostają w dotychczasowej wersji systemu. Aby do nich przejść należy kliknąć w zielony przycisk Poprzednia wersja systemu
  4. W GOonline Biznes na górnej belce znajdziesz następujące elementy:
  • Informacja o czasie sesji i możliwości jej przedłużenia.
  • Ikona plików do pobrania po kliknięciu w nią pojawi się lista ostatnio wygenerowanych plików do pobrania (np. eksportów xlsx lub csv, dokumentów PDF) zleconych w modułach nowego systemu.
  • Imię i nazwisko użytkownika oraz firma, do której jest zalogowany
  • W przypadku użytkownika, który ma dostęp do więcej niż jednej firmy, element ten rozwija się i prezentuje listę firm.
  • Wyszukiwarka, dzięki której w przypadku bardzo długiej listy można szybciej odnaleźć daną firmę. Zachowana jest również obecna funkcjonalność holdingów.
  • Przycisk wylogowania.

Poznaj szczegóły

Rachunki

Moduł służy do wyświetlania listy rachunków, historii rachunków, generowanie raportów. Zaawansowane filtry i ustawienia pozwalają na:

  • zarządzanie widokiem listy rachunków,
  • modyfikowanie kolejności rachunków na liście,
  • sortowanie i filtrowanie na liście historii transakcji jednocześnie na kilku/kilkunastu rachunkach zarówno w kontekście pojedynczej firmy, jak i holdingu,
  • dodawanie rachunków do ulubionych,
  • nadawanie własnej nazwy rachunku,
  • generowanie raportów i wydruków w pdf.

 

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline Biznes.
  2. Moduł Rachunki będzie dostępny na głównym ekranie systemu.

 

Poznaj szczegóły

Obsługa zleceń

Użytkownik może skorzystać z modułu Obsługa zleceń, jeżeli ma nadane specjalne uprawnienia.

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline Biznes.
  2. W lewym menu bocznym wybierz Przejdź do GOonline Biznes, co spowoduje przeniesienie do modułu Obsługa zleceń w nowej odsłonie.
  3. W module Obsługa zleceń można skorzystać z trzech opcji zleceń:
    Do obsługi, Odrzucone, Wszystkie.

Poznaj szczegóły

Wnioski i dyspozycje

Użytkownik może skorzystać z modułu Wnioski i dyspozycje, jeżeli ma uprawnienia do Wniosków specjalnych i nadany Schemat do Wniosków specjalnych.

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline Biznes.
  2. Kliknij w lewym menu Wnioski i dyspozycje.
  3. Wyświetli się Lista wniosków, do których użytkownik posiada uprawnienia nadane w GOonline Biznes.
  4. Wnioski możliwe do złożenia to:
  • wniosek o otwarcie rachunku
  • wniosek o Customer Service
  • wniosek o zmianę danych rejestrowych
  • wniosek o zgody dla Grupy BNP
  • listy transportowe – Konwój Klienta
  • odwołanie Wypłaty Zamkniętej w Liczarni
  • zamówienie/odwołanie Konwoju Bankowego
  • monitoring kredytowy
  • wniosek o zmianę statusu dla serwisu Biała Lista

 

Poznaj szczegóły

Inkasa importowe/ Inkasa eksportowe

Moduł służy do wyświetlania w jednym miejscu informacji o inkasach importowych i eksportowych. Czytelna prezentacja zapewnia komplet informacji o danym produkcie. 

Dodatkowo w nowej odsłonie inkas, udostępniliśmy nowe funkcjonalności tj.:

  • generowanie raportów w formie plików .pdf, .csv, .xlsx z listy inkas i z listy opłat i prowizji 
  • dostęp do opłat i prowizji 
  • szybkie przekierowanie do płatności z tytułu inkasa importowego
  • powiadomienia
  • pobieranie szczegółów inkasa do pliku .pdf
  • dostęp do skanów dokumentów dla inkasa importowego
 
  1. Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline Biznes. 
  2. Kliknij w lewe menu w Finansowanie handlu, a następnie w Inkasa importowe/Inkasa eksportowe, zostaniesz przeniesiony do sekcji Inkasa importowego/Inkasa eksportowego.
  3. Dotrzesz do ekranu głównego, na którym wyświetli się:
  • podsumowanie inkas
  • lista inkas

 

Poznaj szczegóły

Kredyty

Moduł służy do wyświetlenia w jednym miejscu informacji o posiadanych zobowiązaniach kredytowych wobec banku. Czytelnie prezentuje informacje o kwocie kredytu, jego statusie i harmonogramie.

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline Biznes.
  2. Kliknij w lewe menu w Kredyty,  zostaniesz przeniesiony do sekcji Kredyty. 
  3. Dotrzesz do ekranu głównego, który jest podzielony na trzy sekcje:
  • limity (podsumowania wszystkich limitów),
  • lista kredytów (prezentacja 3 aktywnych/przeterminowanych kredytów),
  • harmonogram spłat (prezentacja 5 najbliższych rat z zobowiązań klienta).

 

Poznaj szczegóły

Mass Collect

Użytkownik może skorzystać z modułu Mass Collect, jeżeli ma nadane specjalne uprawnienia.

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline Biznes.
  2. W lewym menu wybierz Płatności. 
  3. Po wybraniu modułu Płatności, kliknij Mass Collect.

 

Poznaj szczegóły

Bezpieczeństwo bankowości internetowej

Bezpieczeństwo bankowości internetowej​

Poznaj podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z komputera, a także logowania się do bankowości elektronicznej i autoryzacji transakcji. Dowiedz się, jak zabezpieczamy komunikację Klientów z Bankiem.

Sprawdź

Masz pytania?

Zadzwoń na Infolinię

 

500 970 345  - dla Małych przedsiębiorstw

22 548 29 26 - dla Przedsiębiorstw

22 548 29 30 -  dla Korporacji

Infolinia jest czynna:

  • w dni robocze od 8:00 do 17:00 dla Korporacji oraz Przedsiębiorstw
  • w dni robocze od 8:00 do 20:00 dla Małych przedsiębiorstw

Koszt połączenia wg stawki operatora

Przyjdź do Oddziału

 

Ponad 500 oddziałów na terenie Polski

Znajdź oddział

 

Najczęściej zadawane pytania

  • Co zrobić w przypadku konieczności zablokowania dostępu do systemu GOonline Biznes?

    Jeśli otrzymałeś powiadomienie dotyczące logowania, a nie logowałeś się w danym momencie do systemu lub podejrzewasz, że osoba nieuprawniona uzyskała dostęp do Twojego konta skontaktuj się z infolinią banku w celu wyjaśnienia wątpliwości.

  • Co zrobić w przypadku zablokowania dostępu do systemu GOonline Biznes?

    Jeżeli podczas prób zalogowania do systemu GOonline Biznes 3-krotnie z rzędu podane zostało nieprawidłowe hasło, dostęp do systemu zostanie zablokowany.

    W przypadku zablokowania dostępu do systemu skontaktuj się z infolinią banku. Po zweryfikowaniu Twojej tożsamości, pracownik infolinii odblokuje dostęp do systemu GOonline Biznes.

  • Nie pamiętam loginu.

    Swój login (identyfikator) znajdziesz na wniosku o aktywację dostępu do systemu. Jeżeli nie możesz odszukać wniosku, skontaktuj się z infolinią banku.

  • Co zrobić jeżeli nie pamiętam hasła?

    Jeżeli nie pamiętasz hasła i nie możesz zalogować się do GOonline Biznes, skontaktuj się z infolinią banku.

  • Co zrobić jeżeli nie pamiętam PIN-u do tokena?

    Jeżeli chcesz ustawić nowy PIN do tokena, skontaktuj się z infolinią banku.

  • Po włączeniu tokena pokazuje się komunikat LOCK PIN i osiem cyfr.

    Trzykrotne wprowadzenie błędnego PIN prowadzi do zablokowania tokena. Aby odblokować token i nadać nowy PIN skontaktuj się z infolinią banku.

  • Nie pamiętam PIN-u do urządzenia kryptograficznego

    Jeżeli logujesz się podpisem elektronicznym, w przypadku 5-krotnego z rzędu podania nieprawidłowego kodu PIN do urządzenia kryptograficznego (nośnika USB) zostanie ono zablokowane.

    • jeżeli pamiętasz kod PUK (8-cyfrowy kod odblokowujący, który zdefiniowałeś podczas inicjalizacji urządzenia kryptograficznego), użyj go aby odblokować nośnik USB i zdefiniować nowy kod PIN.
    • Jeżeli nie pamiętasz kodu PUK, musisz ponownie zainicjalizować swój nośnik USB. Po ponownym zainicjalizowaniu urządzenia kryptograficznego i zdefiniowaniu nowych kodów PIN i PUK, będzie można znowu korzystać z nośnika, jednakże wszystkie zapisane na tym urządzeniu kryptograficznym klucze zostaną utracone (podczas inicjalizacji zostają one usunięte z nośnika USB). W celu wygenerowania nowego klucza konieczne jest otrzymanie nowego pakietu startowego do systemu GOonline Biznes. Aby uzyskać pakiet startowy skontaktuj się z infolinią banku (musisz posiadać zdefiniowany zaufany numer telefonu). Jeżeli nie posiadasz zdefiniowanego zaufanego numeru telefonu, wówczas konieczna jest wizyta w oddziale banku celem odbioru nowego pakietu startowego w formie papierowej.

Rozwińzobacz mniej

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved. Expand