Bank zmieniającego się świata
 
 
Zmień swój świat jednym palcem

Aplikacja GOmobile
Twój bank w telefonie
i konto za 0 zł

Zobacz FILM jak zacząć korzystać z GOmobile

Jak zacząć korzystać z GOmobile?

Jak zacząć korzystać z GOmobile? 

Pobierz aplikację GOmobile wydaną przez BNP Paribas Bank Polska ze sklepu Google Play lub App Store i następnie:

• podaj swój login do bankowości internetowej i nazwisko panieńskie matki. Możesz też użyć numeru PESEL lub numeru paszportu,
• wprowadź kod otrzymany w wiadomości SMS,
• ustaw kod PIN, który będzie używany do logowania i autoryzacji operacji w aplikacji,
• zaloguj się przy pomocy zdefiniowanego PINu , aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji aplikacji. Kod PIN, posłuży do kolejnych logowań do aplikacji oraz do autoryzacji operacji.

MOBILNA AUTORYZACJA

potwierdzanie transakcji zlecanych w bankowości internetowej GOonline w aplikacji mobilnej GOmobile

  • Wygodnie - po prostu kliknij w powiadomienie na telefonie, jeśli dane operacji się zgadzają, kliknij  Zatwierdź i wpisz PIN używany do logowania do GOmobile. Nie musisz już przepisywać kodu SMS do bankowości internetowej!
  • Przejrzyście - w powiadomieniu autoryzacyjnym widzisz szczegóły operacji.
  • Bezpiecznie - stosujemy zaawansowane mechanizmy bezpieczeństwa. Aplikacja mobilna nie jest związana z numerem telefonu, dzięki czemu nie można skopiować karty SIM.

Powiadomienie w telefonie

Sprawdź szczegóły operacji

Jak zmienić telefon używany do mobilnej autoryzacji?

Mobilna autoryzacja może być aktywna tylko na jednym telefonie. Jeśli chcesz zmienić telefon na inny, zaloguj się na nim do aplikacji GOmobile.
Na górnym pasku kliknij Profil, następnie Bezpieczeństwo > Mobilna autoryzacja. Zobaczysz informację, na jakim urządzeniu mobilna autoryzacja jest aktywna.

TRYB CIEMNY

opcjonalna zmiana wyglądu aplikacji GOmobile.
Teraz możesz ustawić: tryb ciemny (przyjazny dla oczu w słabym oświetleniu), tryb jasny (podstawowy schemat kolorów, zgodny z dotychczasowym wyglądem aplikacji) lub tryb systemowy (dopasowany do ustawień telefonu).

  • Mniejszy kontrast oznacza również mniejsze zmęczenie oczu
  • Estetyczny wygląd
  • Lepsza widoczność grafik

Jak zmienić wygląd aplikacji?

Domyślnie ustawioną opcją jest tryb systemowy. Jeśli chcesz zmienić wygląd na inny, zaloguj się do aplikacji GOmobile.
Na górnym pasku kliknij Profil, następnie Ustawienia > Wygląd. Zobaczysz 3 opcje do wyboru (tryb jasny, ciemny, systemowy).

zakładka Ustawienia

zakładka Wygląd

Najczęściej zadawane pytania

  • Bankowość mobilna to aplikacja – program, który użytkownik instaluje na swoim telefonie. Aplikację GOmobile możesz zainstalować na telefonach z systemem Android i iOS.

    Bankowość internetowa dostępna jest za pośrednictwem przeglądarki – na telefonie, tablecie i komputerze. Nasza bankowość internetowa przygotowana jest w taki sposób, żeby dostosowywała się do wielkości dowolnego urządzenia.

  • Aplikacja mobilna to specjalne oprogramowanie instalowane na smartfonie, kóre umożliwia dostęp do rachunków i korzystanie z usług bankowych.

  • Aplikację GOmobile możesz zainstalować na telefonach komórkowych z systemem Android (w wersji 6.0 i nowszych) i iOS (w wersji 14.0 i nowszych).

  • Aplikacja GOmobile została przygotowana wyłącznie dla telefonów komórkowych.
    Za pomocą przeglądarki możesz skorzystać z bankowości internetowej GOonline.

  • App Store to internetowy sklep Apple Inc. z aplikacjami dla urządzeń iPhone i iPad, które korzystają z systemu operacyjnego iOS.

    Google Play to internetowy sklep Google z muzyką, filmami, e-bookami oraz aplikacjami przeznaczonymi na urządzenia mobilne, które korzystają z systemu operacyjnego Android.

    Ze sklepów App Store i Google Play możesz pobrać aplikację GOmobile.

  • Przed zalogowaniem do aplikacji możesz:

    • sprawdzić saldo rachunku (możesz wybrać, czy chcesz, żebyśmy prezentowali saldo kwotowo czy procentowo),
    • zrobić przelew do 5 wybranych zaufanych odbiorców,
    • płacić BLIKIEM,
    • kupować bilety komunikacji miejskiej i płacić za parkowanie,
    • znaleźć najbliższy bankomat lub placówkę.
  • Pobranie i korzystanie z aplikacji GOmobile jest bezpłatne. Należy jednak pamiętać, że podczas pobierania aplikacja nawiązuje połączenie z Internetem. Sprawdź, jakie opłaty nalicza operator Twojej sieci komórkowej za transmisję danych.

  • W bankowości internetowej możesz samodzielnie sprawdzić, na jakich urządzeniach masz aktywną aplikację GOmobile.

    Po zalogowaniu do GOonline przejdź do sekcji Profil osobisty, a następnie: Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Zapamiętane urządzenia mobilne.

    Możesz także skontaktować się z  infolinią lub oddziałem.

  • Możesz:

    • odinstalować aplikację bezpośrednio na telefonie,
    • skorzystać z opcji Dezaktywacja w aplikacji GOmobile – na ekranie startowym aplikacji kliknij menu kontekstowe (3 kropeczki w prawym górnym rogu), a następnie Dezaktywacja,
    • usunąć zaufane urządzenie w GOonline – po zalogowaniu do bankowości internetowej przejdź do sekcji Profil osobisty, a następnie: Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Zapamiętane urządzenia mobilne
  • Aplikację GOmobile możesz zainstalować tylko na telefonie z systemem Android i iOS.

    Jeśli chcesz mieć dostęp do swojego konta i innych produktów na tablecie, możesz skorzystać z bankowości internetowej GOonline.

  • Jeżeli podczas prób zalogowania pięć razy z rzędu podasz nieprawidłowy kod PIN, dostęp do kanału mobilnego zostanie zablokowany. Jest to zabezpieczenie przed próbą odgadnięcia kodu PIN przez osobę nieuprawnioną.
    Dostęp do bankowości mobilnej możesz odblokować w GOonline (Profil firmowy -> Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Kanał mobilny -> Odblokuj), przez infolinię lub w oddziale.

  • Przelewy zaufane oraz przelewy pomiędzy własnymi rachunkami nie wymagają dodatkowej autoryzacji.

    Pozostałe operacje autoryzujesz kodem PIN, którego używasz też do logowania do aplikacji lub biometrią – twarzą (tylko telefony z systemem iOS) lub odciskiem palca (telefony z systemem iOS i Android)*. Przelewy są objęte limitem kwotowym.

    * Autoryzacja operacji i logowanie biometrią dostępne są jeśli Twój telefon obsługuje biometrię i spełnia wymogi bezpieczeństwa.

  • Limit powiązany jest z transakcją a nie z rachunkiem lub z klientem.

  • Dla aplikacji mobilnej GOmobile obowiązują dwa limity – dzienny i miesięczny.

    Maksymalne limity:

    • limit dzienny: 10 000 zł,
    • limit miesięczny: 100 000 zł.

    Limity te możesz samodzielnie zmienić w bankowości internetowej GOonline (Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Transakcje > Aplikacja GOmobile).

    Maksymalna kwota przelewu przed zalogowaniem (do ulubionych, zaufanych odbiorców) to 1000 zł.

  • Pobierz aplikację GOmobile wydaną przez BNP Paribas Bank Polska ze sklepu Google Play lub App Store i następnie:

    • podaj swój login do bankowości internetowej i nazwisko panieńskie matki. Jeśli nie pamiętasz loginu możesz użyć numeru PESEL lub numeru paszportu,
    • wprowadź kod otrzymany w wiadomości SMS,
    • ustaw kod PIN, który będzie używany do logowania i autoryzacji operacji w aplikacji,
    • zaloguj się przy pomocy zdefiniowanego PINu , aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji aplikacji. Kod PIN, posłuży do kolejnych logowań do aplikacji oraz do autoryzacji operacji.

    Podczas aktywacji aplikacji możesz dodatkowo włączyć logowanie i autoryzację operacji odciskiem palca lub – na telefonie z systemem iOS – także za pomocą Face ID. Tę opcje znajdziesz też w ustawieniach aplikacji.

  • Zablokuj kanał mobilny:

    • w bankowości internetowej GOonline,
    • na infolinii banku,
    • w najbliższym oddziale.

Poznaj kilka przydanych zasad, które pomogą Ci zadbać o bezpieczeństwo Twoich danych i środków zgromadzonych na rachunkach:
 

  • Nie wprowadzaj kodów SMS w innych miejscach niż aplikacja mobilna (podczas aktywacji aplikacji) lub bankowość internetowa (autoryzacja operacji)
  • Jeśli w aplikacji mobilnej autoryzujesz operację z bankowości internetowej lub płatność kartą w internecie, zanim zaakceptujesz operację, sprawdź jej szczegóły.
  • Nie udostępniaj swojego urządzenia oraz poufnych danych do logowania osobom trzecim.
  • Blokuj telefon komórkowy przy użyciu znanego wyłącznie Tobie hasła/kodu PIN/znaku graficznego (w opcji wzór nie jest widoczny). Możesz również ustawić dodatkowy PIN zabezpieczający na karcie SIM.
  • Instaluj aplikacje pochodzące tylko z oficjalnych źródeł (GooglePlay, AppStore).
  • Nigdy nie instaluj żadnych aplikacji z nieznanych źródeł. Jeśli ktoś Cię o to prosi, prawdopodobnie jest to próba zainstalowania szkodliwego oprogramowania na Twoim telefonie.
  • Uważaj na wiadomości SMS /MMS /e-mail od nieznanych nadawców. Mogą one zawierać linki do stron ze złośliwym oprogramowaniem bądź do fałszywych stron bankowości elektronicznej.
  • Zweryfikuj ustawione limity na transakcje z aplikacji mobilnej po zalogowaniu do GOonline.
     

Zobacz więcej informacji na temat bezpieczeństwa na stronie: www.bnpparibas.pl/bezpieczenstwo

Dokumenty  DO  POBRANIA

 
GOmobile ПОГЛЯНЬТЕ, ЯК ЦЕ ПРОСТО!

Zobacz również

Ponad 1 mln dotyczy liczby aplikacji GOmobile Banku BNP Paribas pobranych przez użytkowników wg. stanu na dzień 20.05.2022 r.

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved.