Otwórz konto premium
Bank zmieniającego się świata
 
 

KARTA DEBETOWA

Karta Mastercard Multiwalutowa

  • wygodne płatności jedną kartą z kilku rachunków walutowych
  • automatycznie dopasuje się do obowiązującej waluty w podróży
  • możliwość powiązania karty z wybranymi walutami (PLN, USD, EUR, CHF, GBP)

zamów kartę KARTA DEBETOWA<h2>Karta Mastercard Multiwalutowa</h2>

Bycie w ciagłym ruchu, swoboda podróżowania
– to współczesny sposób na życie.

Dlatego zadbamy o to, by nic w podróży nie ograniczało Twojej finansowej swobody!

Karta debetowa wydawana jest do
Mojego Konta Premium.

Jak zamówić kartę

Jeżli masz Moje Konto Premium w Banku BNP Paribas, możesz zamówić do niego kartę multiwalutową.

1

1

Zaloguj się do aplikacji GOmobile

 

Nie masz aplikacji? Pobierz ją za darmo!

Pobierz z App Store Otwiera się w nowym oknie.

Dla telefonów z systemem iOS

Pobierz z Google Play Otwiera się w nowym oknie.

Dla telefonów z systemem Android

2

2

Wypełnij wniosek

Wybierz Finanse > Konto >Karty >Zamów kartę
lub
Wybierz Dla Ciebie > Karta debetowa do Twojego rachunku > Zamów kartę.
Wskaż konto, do którego chcesz zamówić kartę i kliknij DALEJ.

3

3

Wybierz Kartę Mastercard Multiwalutową

Kliknij DALEJ i wskaż typ karty:
Karta mobilna lub fizyczna.
Gdy wybierzesz kartę fizyczną, wybierz również sposób dostarczenia i kliknij DALEJ

4

4

Zaakceptuj wniosek

Kliknij przycisk ZATWIERDŹ.

Dostaniesz potwierdzenie, że karta została wydana.

Kartę znajdziesz w zakładce Finanse > Karty

1

1

Zaloguj się do bankowości GOonline

 

Zaloguj się

2

2

Wypełnij wniosek

Wybierz zakładkę Moje Finanse > Konta, a następnie ZŁÓŻ WNIOSEK O KARTĘ DEBETOWĄ.

3

3

Wybierz Kartę Mastercard Multiwalutową

Kliknij DALEJ i wskaż typ karty:
Karta mobilna lub fizyczna.
Gdy wybierzesz kartę fizyczną, wybierz również sposób dostarczenia i kliknij DALEJ

4

4

Zaakceptuj wniosek

Kliknij przycisk Potwierdź i zamów.

Dostaniesz potwierdzenie, że karta została wydana.

Kartę znajdziesz w zakładce Moje Finanse > Karty

1

1

Umów się w najwygodniejszej dla Ciebie lokalizacji

Zarezerwuj spotkanie na konkretną datę i godzinę i oszczędzaj swój czas.

umów się

2

2

Wybierz kartę

Doradca zbada Twoje potrzeby i zaproponuje kartę dopasowaną do Twoich oczekiwań.

3

3

Złóż wniosek o kartę

Karta będzie widoczna w bankowości GOonline i aplikacji GOmobile.

1

1

Zadzwoń

+48 500 970 341

Informacje o ofercie dostępne w dni robocze w godz. 8:00-20:00, opłata za połączenie wg cennika operatora

2

2

Wybierz kartę

Konsultant zbada Twoje potrzeby i zaproponuje kartę dopasowaną do Twoich oczekiwań.

3

3

Złóż wniosek o kartę

Karta będzie widoczna w bankowości internetowej GOonline i aplikacji mobilnej GOmobile.

Aktywuj kartę debetową i nadaj jej PIN

w bankowości GOonline

W bankowości GOonline

wybierz:
Moje Finanse> Karty> Aktywuj> Nadaj PIN

Zaloguj się

w aplikacji GOmobile

W aplikacji GOmobile

wybierz:
Finanse> Karty> Aktywuj> Nadaj PIN

w Centrum Telefonicznym

Przez telefon

500 970 341

Opłata za połączenie wg cennika operatora

Opłaty

Plan Taryfowy/ Moje Konto Premium Opłata
Wydanie i wznowienie karty po upływie terminu ważności 0 zł
Użytkowanie/obsługa karty debetowej miesięcznie 5 zł
Wypłaty gotówki z bankomatów  

zlokalizowanych na terenie oddziałów banku w Polsce

0 zł

sieci Planet Cash, Euronet oraz pozostałych w Polsce

0 zł

Grupy BNP i w ramach Global Alliance za granicą

0 zł

w walucie EUR w krajach EOG1 za granicą

0 zł

pozostałych za granicą

0 zł

Wpłaty gotówki we wpłatomatach (usługa nie jest dostępna dla Kart mobilnych)

 

zlokalizowanych na terenie oddziałów banku w Polsce

0 zł

sieci Planet Cash i Euronet w Polsce

0 zł

Pozostałe opłaty

 

prowizja za przewalutowanie transakcji w walucie innej niż PLN dokonanej kartą

(opłata nie jest pobierana, gdy transakcja płatnicza jest wykonywana z Konta
Powiązanego prowadzonego w walucie, w której realizowana jest ww. transakcja)

5%

 

To tylko wybrane opłaty dotyczące karty, wszystkie opłaty i prowizje znajdziesz w Taryfie Prowizji i Opłat - umieszczonej w Dokumentach poniżej.

Zadbaj o bezpieczeństwo

Limity karty debetowej
Blokada czasowa lub zastrzeganie karty
Zabezpieczenia karty

Nasze karty płatnicze posiadają szereg zabezpieczeń, aby płatności były bezpieczne:

  • Kod PIN, czyli 4 cyfrowy kod nadawany indywidualnie do płatności kartą, znany wyłącznie właścicielowi karty. Kodem PIN potwierdza się transakcje w bankomatach/wpłatomatach oraz część transakcji wykonanych w terminalach. Nie wolno udostępniać go innym osobom.
  • Chip na karcie - wbudowany mikroprocesor, który przechowuje dane karty.
  • Pasek magnetyczny na karcie - dzięki niemu możesz zapłacić kartą w terminalu, który nie jest przystosowany do obsługi kart z chipem.
  • Imię i nazwisko właściciela na karcie – należy pamiętać, że kartą może posługiwać się tylko jej właściciel.
  • Hologram na karcie - znak umieszczony na rewersie i trudny do podrobienia. 
  • 3D Secure - dodatkowe zabezpieczenie podczas płatności w internecie.
  • Stały (24h/dobę) dostęp do aplikacji GOmobile, bankowości GOonline oraz infolinii, gdzie Klient może zweryfikować ustawienia karty, ostatnie płatności oraz zlecić zastrzeżenie lub blokadę karty.

 

Bank nigdy nie wysyła wiadomości e-mail z prośbą o podanie nazwy użytkownika i/lub hasła, danych kart płatniczych, kodów PIN.

Są to dane wrażliwe i nikt poza właścicielem karty nie może ich znać!

Zanim potwierdzisz jakąkolwiek operację na swoim koncie, przeczytaj uważnie SMS, który zawiera kod autoryzacyjny oraz przed potwierdzeniem sprawdź dokładnie dane dotyczące zleconej operacji.

Najczęściej zadawane pytania

  • Karta mobilna

    Z karty mobilnej możesz korzystać od razu po zamówieniu. Wystarczy, że ją aktywujesz i nadasz PIN w aplikacji GOmobile lub bankowości GOonline.

    Karta fizyczna

    Jeszcze przed otrzymaniem karty możesz dodać ją do Apple Pay lub Google Pay i płacić telefonem. Zaloguj się do aplikacji GOmobile, wybierz kartę i dodaj ją do portfela elektronicznego.

    Z karty fizycznej (plastikowej) możesz korzystać po otrzymaniu przesyłki, gdy aktywujesz kartę i nadasz jej PIN w aplikacji GOmobile lub bankowości GOonline.

  • Pełne dane karty (numer karty, datę ważności, kod CVC2/CVV2) sprawdzisz w aplikacji mobilnej GOmobile po jej aktywacji. Dane te są niezbędne do realizacji płatności internetowych.

    W aplikacji GOmobile

    Na dolnym pasku kliknij Finanse > Karty > Odkryj szczegóły karty mobilnej.

  • Sprawdź opłaty w Tabeli Prowizji i Opłat.

  • Jeśli nie masz pewności, gdzie jest Twoja karta - zablokuj ją czasowo. Gdy odnajdziesz swoją kartę, możesz ją odblokować i w dalszym ciągu z niej korzystać.

    Natomiast, jeśli Twoja karta została skradziona lub zagubiona, zastrzeż ją. Nową kartę wyślemy pocztą w ciągu 2 dni roboczych.

    Sprawdź w sekcji Bezpieczeństwo, w jaki sposób możesz zablokować lub zastrzec kartę.

  • Jeśli bankomat nie oddał Ci karty, zastrzeż ją. Nową kartę wyślemy pocztą w ciągu 2 dni roboczych. Sprawdź w sekcji Bezpieczeństwo, w jaki sposób zastrzec kartę.

  • Opłata interchange (intercharge) to opłata, którą płacą sklepy (np. operatorzy terminali płatniczych) za możliwość przyjmowania płatności kartą.

    Sprawdź tutaj wysokość opłaty interchange dla kart Mastercard

    Sprawdź tutaj wysokość opłaty interchange dla kart Visa

  • Pamiętaj, że wypłata pieniędzy z zagranicznego bankomatu, w obcej walucie, może wiązać się z dodatkowymi kosztami. Bank przewalutuje taką transakcję do waluty, w której prowadzone jest konto i taką kwotą obciąży Twój rachunek. Ważne! Uważnie czytaj komunikaty prezentowane przez bankomat przed zatwierdzeniem operacji.

    Właściciele bankomatów Grupy BNP Paribas oraz porozumienia Global Alliance nie pobierają opłat od wypłat realizowanych kartami do kont BNP Paribas Bank Polska S.A. W przypadku realizacji wypłat z bankomatów innych niż Grupy BNP Paribas oraz porozumienia Global Alliance może zostać pobrana opłata przez Bank. Dodatkowo, operator bankomatu po swojej stronie może pobrać niezależną opłatę zwaną surcharge - taka informacja powinna zostać wyświetlona na ekranie urządzenia. Informacja o wszystkich opłatach i prowizjach Banku dostępna w Taryfie Prowizji i Opłat.

Płać mobilnie z kartą debetową

Płacisz szybko w wielu aplikacjach, sklepach internetowych i stacjonarnych.

Jeszcze przed otrzymaniem karty możesz dodać ją do Apple Pay lub Google Pay i płacić telefonem!

Zaloguj się do aplikacji mobilnej GOmobile, wybierz kartę, następnie lub

Płać zegarkiem lub opaską

Nie musisz mieć przy sobie karty ani telefonu.

Dokumenty

 
Taryfa Prowizji i Opłat
 
Komunikat do Umowy ramowej

Zobacz również

1 W skład Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) wchodzą państwa członkowskie UE oraz Islandia, Liechtenstein i Norwegia.