ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą1
Najczęściej poszukiwane
GOonline
Nowa bankowość internetowa dla Klientów Indywidualnych i Małych Firm
BiznesPl@net
Bankowość internetowa dla Klientów Biznesowych
Zlecenia giełdowe
Logowanie do rachunku maklerskiego
Portfele
Sprawdź wartość portfela
Bycie w ciagłym ruchu, swoboda podróżowania – to współczesny sposób na życie.
Dlatego zadbamy o to, by nic w podróży nie ograniczało Twojej finansowej swobody!
Korzyści
Karta debetowa wydawana jest do Mojego Konta Premium.
Jak zamówić kartę?
Przez telefon
801 321 123
+48 22 134 00 00
Informacje o ofercie dostępne w dni robocze w godz. 9:00-19:00, opłata wg cennika Operatora
Wypełniając formularz
Wypełnij formularz – oddzwonimy!
Spośród dostępnych tematów prosimy wybrać „Oferta Produktowa”.
Jak aktywować kartę i nadać jej PIN?
W aplikacji mobilnej Gomobile
wybierz:
Produkty> Karty> Aktywuj> Zmień PIN
Przez telefon
500 970 341
Opłata za połączenie wg cennika operatora
Najczęściej zadawane pytania
- Co zrobić w przypadku zaginięcia karty?
W przypadku kradzieży lub zagubienia karty płatniczej BNP Paribas Bank Polska S.A., należy niezwłocznie zastrzec kartę w aplikacji mobilnej GOmobile, bankowości internetowej GOonline lub zgłosić ten fakt telefonicznie pod czynnym przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, numerem telefonu:
- 500 990 500
- +48 22 134 00 00 – dla połączeń z zagranicy
Opłata za połączenie wg cennika operatora
lub
w dowolnym oddziale BNP Paribas Bank Polska S.A.
W przypadku utraty karty za granicą należy zastrzec kartę w dowolnym oddziale banku oznaczonym logo MasterCard (dotyczy kart z logo MasterCard)
- Jakie są limity na karcie?
Maksymalne dzienne limity kwotowe:
- limit gotówkowy: 20 000 zł
- limit bezgotówkowy: 999 999 zł, w tym:
- limit transakcji internetowych: 999 999 zł
- limit transakcji korespondencyjnych i telefonicznych: 999 999 zł
Maksymalne dzienne limity ilościowe:
- limit gotówkowy: 5
- limit bezgotówkowy: 9 999, w tym:
- limit transakcji internetowych: 9 999
- limit transakcji korespondencyjnych i telefonicznych: 9 999
Jeżeli chcesz zmienić limity płatności, zadzwoń na infolinię Banku pod numer + 48 500 990 500 (opłata za połączenie wg cennika operatora) lub zaloguj się do serwisu bankowości internetowej. Limit można też zmienić w każdym oddziale Banku.
- Co zrobić, jeśli bankomat nie oddał mi karty?
Jeśli bankomat nie oddał karty, należy skontaktować się bezpośrednio z Bankiem BNP Paribas pod numerem 500 990 500.
Opłata za połączenie wg cennika operatora - Czy płacenie kartą jest bezpieczne?
Bank nigdy nie wysyła wiadomości e-mail z prośbą o podanie nazwy użytkownika i/lub hasła, danych kart płatniczych i kredytowych, kodów PIN. Są to dane wrażliwe i nikt poza Klientem nie może ich znać!
Zanim potwierdzi się jakąkolwiek operację na swoim koncie, należy przeczytać uważnie SMS zawierający kod autoryzacyjny – sprawdzić dokładnie dane dotyczące zleconej operacji
Nasze karty płatnicze posiadają odpowiednie zabezpieczenia:
- Kod PIN czyli indywidualny 4 cyfrowy kod, znany wyłącznie właścicielowi karty, nie wolno udostępniać go innym osobom
- Chip na karcie - wbudowany mikroprocesor przechowujący dane karty oraz spis usług z nią powiązanych; karta posiada również wbudowany pasek magnetyczny, dzięki czemu można nią zapłacić w terminalu przystosowanym do obsługi kart z chipem oraz w terminalu przyjmującym karty z paskiem magnetycznym
- Imię i nazwisko – należy pamiętać, że kartą może posługiwać się tylko jej właściciel
- Podpis na odwrocie karty - niepodpisane karty uważane są za nieważne; należy pamiętać, że podpis złożony na karcie jest dodatkowym zabezpieczeniem w przypadku jej zagubienia lub kradzieży!
- Dodatkowym zabezpieczeniem jest trudny do podrobienia hologram na awersie karty
- Infolinia czynna w dni robocze od 8:00 do 18:00 (koszt połączenia wg stawki operatora).
- Co to jest opłata interchange?
Opłata interchange to opłata uiszczana przez agenta rozliczeniowego na rzecz banku wydającego kartę z tytułu płatności tą kartą.
- Jaka jest wysokości opłaty interchange?
Wysokość opłaty interchange dla kart Mastercard
Wysokość opłaty interchange dla kart Visa
zobacz mniej
Jak zgłosić kradzież lub zagubienie karty?
Zgłoszenie w oddziale
Zgłoś fakt kradzieży lub zagubienie karty płatniczej w dowolnym oddziale Banku BGZ BNP Paribas S.A.
Połączenie z Polski
Zgłoś kradzież lub zagubienie karty płatniczej Banku BNP Paribas Bank Polska S.A. pod czynnym przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, numerem telefonu:
801 321 123
Opłata za połączenie wg cennika operatora
Połączenie z zagranicy
Jeśli jesteś za granicą, zgłoś kradzież lub zagubienie karty płatniczej pod czynnym numerem telefonu:
+48 22 134 00 00
i zastrzeż kartę w dowolnym oddziale banku oznaczonym logo MasterCard (dotyczy kart z logo MasterCard)
Opłata za połączenie wg cennika operatora
1 Brak opłat za wypłaty gotówki kartą z bankomatów za granicą odnosi się do opłat pobieranych przez Bank BNP Paribas S.A.. Niezależnie od opłat Banku BNP Paribas S.A. właściciel bankomatu może pobrać dodatkową opłatę – w takim przypadku odpowiednia informacja wyświetlana jest na ekranie bankomatu.