KARTA DEBETOWA
Karta Mastercard Multiwalutowa
- wygodne płatności jedną kartą z kilku rachunków walutowych
- automatycznie dopasuje się do obowiązującej waluty w podróży
- możliwość powiązania karty z wybranymi walutami (PLN, USD, EUR, CHF, GBP)
Bycie w ciagłym ruchu, swoboda podróżowania
– to współczesny sposób na życie.
Dlatego zadbamy o to, by nic w podróży nie ograniczało Twojej finansowej swobody!
Karta debetowa wydawana jest do
Mojego Konta Premium.
Jeżli masz Moje Konto Premium w Banku BNP Paribas, możesz zamówić do niego kartę multiwalutową.
Zaloguj się do aplikacji GOmobile
Nie masz aplikacji? Pobierz ją za darmo!
Dla telefonów z systemem iOS
Dla telefonów z systemem Android
Wypełnij wniosek
Wybierz Finanse > Konto >Karty >Zamów kartę
lub
Wybierz Dla Ciebie > Karta debetowa do Twojego rachunku > Zamów kartę.
Wskaż konto, do którego chcesz zamówić kartę i kliknij DALEJ.
Wybierz Kartę Mastercard Multiwalutową
Kliknij DALEJ i wskaż typ karty:
Karta mobilna lub fizyczna.
Gdy wybierzesz kartę fizyczną, wybierz również sposób dostarczenia i kliknij DALEJ
Zaakceptuj wniosek
Kliknij przycisk ZATWIERDŹ.
Dostaniesz potwierdzenie, że karta została wydana.
Kartę znajdziesz w zakładce Finanse > Karty
Wypełnij wniosek
Wybierz zakładkę Moje Finanse > Konta, a następnie ZŁÓŻ WNIOSEK O KARTĘ DEBETOWĄ.
Wybierz Kartę Mastercard Multiwalutową
Kliknij DALEJ i wskaż typ karty:
Karta mobilna lub fizyczna.
Gdy wybierzesz kartę fizyczną, wybierz również sposób dostarczenia i kliknij DALEJ
Zaakceptuj wniosek
Kliknij przycisk Potwierdź i zamów.
Dostaniesz potwierdzenie, że karta została wydana.
Kartę znajdziesz w zakładce Moje Finanse > Karty
Umów się w najwygodniejszej dla Ciebie lokalizacji
Zarezerwuj spotkanie na konkretną datę i godzinę i oszczędzaj swój czas.
Wybierz kartę
Doradca zbada Twoje potrzeby i zaproponuje kartę dopasowaną do Twoich oczekiwań.
Złóż wniosek o kartę
Karta będzie widoczna w bankowości GOonline i aplikacji GOmobile.
Zadzwoń
Informacje o ofercie dostępne w dni robocze w godz. 8:00-20:00, opłata za połączenie wg cennika operatora
Wybierz kartę
Konsultant zbada Twoje potrzeby i zaproponuje kartę dopasowaną do Twoich oczekiwań.
Złóż wniosek o kartę
Karta będzie widoczna w bankowości internetowej GOonline i aplikacji mobilnej GOmobile.
W aplikacji GOmobile
wybierz:
Finanse> Karty> Aktywuj> Nadaj PIN
Przez telefon
500 970 341
Opłata za połączenie wg cennika operatora
Plan Taryfowy/ Moje Konto Premium | Opłata |
---|---|
Wydanie i wznowienie karty po upływie terminu ważności | 0 zł |
Użytkowanie/obsługa karty debetowej miesięcznie | 5 zł |
Wypłaty gotówki z bankomatów | |
zlokalizowanych na terenie oddziałów banku w Polsce |
0 zł |
sieci Planet Cash, Euronet oraz pozostałych w Polsce |
0 zł |
Grupy BNP i w ramach Global Alliance za granicą |
0 zł |
w walucie EUR w krajach EOG1 za granicą |
0 zł |
pozostałych za granicą |
0 zł |
Wpłaty gotówki we wpłatomatach (usługa nie jest dostępna dla Kart mobilnych) |
|
zlokalizowanych na terenie oddziałów banku w Polsce |
0 zł |
sieci Planet Cash i Euronet w Polsce |
0 zł |
Pozostałe opłaty |
|
prowizja za przewalutowanie transakcji w walucie innej niż PLN dokonanej kartą (opłata nie jest pobierana, gdy transakcja płatnicza jest wykonywana z Konta |
5% |
To tylko wybrane opłaty dotyczące karty, wszystkie opłaty i prowizje znajdziesz w Taryfie Prowizji i Opłat - umieszczonej w Dokumentach poniżej.
Nasze karty płatnicze posiadają szereg zabezpieczeń, aby płatności były bezpieczne:
Bank nigdy nie wysyła wiadomości e-mail z prośbą o podanie nazwy użytkownika i/lub hasła, danych kart płatniczych, kodów PIN.
Są to dane wrażliwe i nikt poza właścicielem karty nie może ich znać!
Zanim potwierdzisz jakąkolwiek operację na swoim koncie, przeczytaj uważnie SMS, który zawiera kod autoryzacyjny oraz przed potwierdzeniem sprawdź dokładnie dane dotyczące zleconej operacji.
Karta mobilna
Z karty mobilnej możesz korzystać od razu po zamówieniu. Wystarczy, że ją aktywujesz i nadasz PIN w aplikacji GOmobile lub bankowości GOonline.
Karta fizyczna
Jeszcze przed otrzymaniem karty możesz dodać ją do Apple Pay lub Google Pay i płacić telefonem. Zaloguj się do aplikacji GOmobile, wybierz kartę i dodaj ją do portfela elektronicznego.
Z karty fizycznej (plastikowej) możesz korzystać po otrzymaniu przesyłki, gdy aktywujesz kartę i nadasz jej PIN w aplikacji GOmobile lub bankowości GOonline.
Pełne dane karty (numer karty, datę ważności, kod CVC2/CVV2) sprawdzisz w aplikacji mobilnej GOmobile po jej aktywacji. Dane te są niezbędne do realizacji płatności internetowych.
W aplikacji GOmobile
Na dolnym pasku kliknij Finanse > Karty > Odkryj szczegóły karty mobilnej.
Sprawdź opłaty w Tabeli Prowizji i Opłat.
Jeśli nie masz pewności, gdzie jest Twoja karta - zablokuj ją czasowo. Gdy odnajdziesz swoją kartę, możesz ją odblokować i w dalszym ciągu z niej korzystać.
Natomiast, jeśli Twoja karta została skradziona lub zagubiona, zastrzeż ją. Nową kartę wyślemy pocztą w ciągu 2 dni roboczych.
Sprawdź w sekcji Bezpieczeństwo, w jaki sposób możesz zablokować lub zastrzec kartę.
Jeśli bankomat nie oddał Ci karty, zastrzeż ją. Nową kartę wyślemy pocztą w ciągu 2 dni roboczych. Sprawdź w sekcji Bezpieczeństwo, w jaki sposób zastrzec kartę.
Opłata interchange (intercharge) to opłata, którą płacą sklepy (np. operatorzy terminali płatniczych) za możliwość przyjmowania płatności kartą.
Sprawdź tutaj wysokość opłaty interchange dla kart Mastercard
Pamiętaj, że wypłata pieniędzy z zagranicznego bankomatu, w obcej walucie, może wiązać się z dodatkowymi kosztami. Bank przewalutuje taką transakcję do waluty, w której prowadzone jest konto i taką kwotą obciąży Twój rachunek. Ważne! Uważnie czytaj komunikaty prezentowane przez bankomat przed zatwierdzeniem operacji.
Właściciele bankomatów Grupy BNP Paribas oraz porozumienia Global Alliance nie pobierają opłat od wypłat realizowanych kartami do kont BNP Paribas Bank Polska S.A. W przypadku realizacji wypłat z bankomatów innych niż Grupy BNP Paribas oraz porozumienia Global Alliance może zostać pobrana opłata przez Bank. Dodatkowo, operator bankomatu po swojej stronie może pobrać niezależną opłatę zwaną surcharge - taka informacja powinna zostać wyświetlona na ekranie urządzenia. Informacja o wszystkich opłatach i prowizjach Banku dostępna w Taryfie Prowizji i Opłat.
Płacisz szybko w wielu aplikacjach, sklepach internetowych i stacjonarnych.
Jeszcze przed otrzymaniem karty możesz dodać ją do Apple Pay lub Google Pay i płacić telefonem!
Zaloguj się do aplikacji mobilnej GOmobile, wybierz kartę, następnie lub
Nie musisz mieć przy sobie karty ani telefonu.
1 W skład Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) wchodzą państwa członkowskie UE oraz Islandia, Liechtenstein i Norwegia.