Bank zmieniającego się świata
 
 
Zmień swój świat jednym palcem

Aplikacja GOmobile
Twój bank w telefonie
i konto za 0 zł

Twój bank w telefonie dzięki aplikacji GOmobile i koncie za 0 zł

Zobacz FILM jak zacząć korzystać z GOmobile

Jak zacząć korzystać z GOmobile?

Jak zacząć korzystać z GOmobile? 

Pobierz aplikację GOmobile wydaną przez Bank BNP Paribas ze sklepu Google Play lub App Store i następnie:

• podaj swój login do bankowości internetowej i nazwisko panieńskie matki. Możesz też użyć numeru PESEL lub numeru paszportu,
• wprowadź kod otrzymany w wiadomości SMS,
• ustaw kod PIN, który będzie używany do logowania i autoryzacji operacji w aplikacji,
• zaloguj się przy pomocy zdefiniowanego PINu , aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji aplikacji. Kod PIN, posłuży do kolejnych logowań do aplikacji oraz do autoryzacji operacji.

wideoweryfikacja

Nie masz u nas konta? Teraz w kilku prostych krokach założysz konto w aplikacji GOmobile

Wszystko bez wychodzenia z domu, dzięki wideoweryfikacji - potwierdzeniu tożsamości telefonem

Zobacz jak otworzyć konto

Kantor

Gdziekolwiek jesteś i o każdej porze, kantor w aplikacji masz zawsze pod ręką.

Jeśli masz rachunki w co najmniej 2 walutach i wymieniałeś walutę przez platformę FX Pl@net lub w aplikacji GOdealer, możesz korzystać z Kantoru od razu.

  • Wygodnie - dostęp do wymiany walut 24/7 (także w polskie święta).
  • Wymiana PLN, EUR, USD, GPB, CH lub innych walut, w których posiadasz rachunki walutowe w Banku BNP Paribas.
  • Szybko - waluta jest od razu na Twoim rachunku.

 

Kantor w aplikacji mobilnej

Pary walutowe do wyboru

Jak aktywować Kantor?

1

Otwórz rachunek walutowy

Do korzystania z Kantoru niezbędne jest posiadanie rachunków w przynajmniej 2 walutach. Jeśli nie masz rachunku walutowego, możesz go otworzyć w aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej GOonline.
Dowiedz się wiecej o otwieraniu rachunku walutowego >

2

Aktywuj FX Pl@net

Zaloguj się do GOonline, a następnie przejdź do sekcji: Moje Finanse > Konta > Wymiana walut > FX Pl@net

 

Zaloguj się

3

Zapoznaj się z treścią umowy i regulaminu FX Pl@net

Zaakceptuj je klikając AKTYWACJA USŁUGI

Potwierdź metodą autoryzacji wybraną dla GOonline – SMSem lub mobilną autoryzacją.

4

Potwierdź w FX Pl@net

Zostaniesz przekierowany do systemu FX Pl@net.

Przejdź do aplikacji GOmobile i wymieniaj waluty gdzie i kiedy chcesz!

Jak wymienić waluty w GOmobile?

Jeśli korzystałeś z platformy FX Pl@net lub wymieniałeś walutę przez aplikację GOdealer, możesz bez dodatkowych formalności korzystać z Kantoru w aplikacji GOmobile. Zaloguj się do aplikacji.

Na dolnym pasku kliknij Usługi > Kantor
lub Płatności > Kantor
Możesz też dodać skrót na ekranie startowym po zalogowaniu.

Wybierz parę walutową (jeśli więcej niż jedna para walutowa jest dostępną).
Uzupełnij kwotę transakcji – możesz wybrać, czy uzupełnisz kwotę w polu Wymieniam, czy Otrzymuję.

Kliknij ZATWIERDŹ I ZLEĆ TRANSAKCJĘ.
Nie musisz podawać PIN-u.

Zobaczysz potwierdzenie. Kliknij OK.
Waluta jest od razu na Twoim rachunku.

Dodatkowe odpowiedzi

  • W GOmobile wymieniasz waluty po takich samych kursach jak na platformie do wymiany walut FX Pl@net i w aplikacji GOdealer.

  • Możesz zawierać transakcje we wszystkich walutach, w których bank oferuje rachunki. Obecnie są to: PLN, EUR, USD, CHF oraz GBP.

    Dla każdego Klienta dostępne są takie pary, w jakich walutach ma rachunki w banku, np:

    • Masz rachunki w PLN i EUR - widzisz w aplikacji jedną parę walutową – EUR/PLN.
    • Masz rachunki w PLN, EUR, USD - widzisz pary: EUR/PLN, USD/PLN, EUR/USD.
  • W GOmobile można zrobić transakcję FX Today, czyli transakcje natychmiastowe. Pozwalają one na szybką wymianę walut w oparciu o bieżące kursy.

  • Jeśli nie masz dostępu do opcji Kantor, aplikacja wyświetla informację dlaczego (np. brak umowy lub brak rachunków walutowych) oraz kieruje do odpowiedniego procesu.
    Standardowo wystarczy podpisać Umowę Transakcji Walutowych i Elektronicznej Platformy Walutowej w bankowości internetowej GOonline i założyć konto walutowe (w aplikacji GOmobile, bankwości internetowej GOonline lub w każdym oddziale banku). 

MÓJ PORTFEL – widok 360 stopni Twoich aktywów w GOmobile

Sekcja Mój portfel to nowa przestrzeń w serwisie GOmobile, gdzie w jednym miejscu możesz sprawdzić stan swoich:

  • kont
  • oszczędności
  • inwestycji
  • emerytury

 

Informacje możesz zobaczyć na czytelnym wykresie.
Nowy widok pozwoli również przeliczać środki na euro i dolary.

MOBILNA AUTORYZACJA

potwierdzanie transakcji zlecanych w bankowości internetowej GOonline w aplikacji mobilnej GOmobile

  • Wygodnie - po prostu kliknij w powiadomienie na telefonie, jeśli dane operacji się zgadzają, kliknij  Zatwierdź i potwierdź operację biometrią lub wpisz PIN używany do logowania do GOmobile. Nie musisz już przepisywać kodu SMS do bankowości internetowej!
  • Przejrzyście - w powiadomieniu autoryzacyjnym widzisz szczegóły operacji.
  • Bezpiecznie - stosujemy zaawansowane mechanizmy bezpieczeństwa. Aplikacja mobilna nie jest związana z numerem telefonu, dzięki czemu nie można skopiować karty SIM.

Powiadomienie w telefonie

Sprawdź szczegóły operacji

Jak zmienić telefon używany do mobilnej autoryzacji?

Mobilna autoryzacja może być aktywna tylko na jednym telefonie. Jeśli chcesz zmienić telefon na inny, zaloguj się na nim do aplikacji GOmobile.
Na górnym pasku kliknij Profil, następnie Bezpieczeństwo > Mobilna autoryzacja. Zobaczysz informację, na jakim urządzeniu mobilna autoryzacja jest aktywna.

Dodatkowe odpowiedzi

  • W systemie bankowości internetowej GOonline
    Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Bezpieczeństwo i hasło > Sposób autoryzacji > Edytuj (tu można sprawdzić i zmienić)

    lub

    W aplikacji GOmobile (tu można tylko sprawdzić)
    Na dolnym pasku kliknij Profil > Mobilna autoryzacja

     

    Jeśli korzystasz z dwuetapowego procesu logowania do bankowości internetowej GOonline (hasło + wpisanie kodu SMS) pamiętaj, że zmiana metody autoryzacji operacji nie spowoduje zmiany sposobu logowania.

    Jeśli chcesz, aby logowanie do GOonline również odbywało się po zatwierdzeniu w aplikacji mobilnej, możesz to zmienić w ustawieniach GOonline:
    Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Bezpieczeństwo i hasło > Hasło i sposób logowania > Edytuj

  • Trzy najczęstsze powody, dlaczego możesz nie otrzymać powiadomienia autoryzacyjnego na telefon to:

    1. Nieaktywna mobilna autoryzacja

    Sprawdź, czy na telefonie masz aktywną mobilną autoryzację. Zapoznaj się z odpowiedzią na pytanie: Gdzie sprawdzić, na jakich urządzeniach jest aktywna aplikacja GOmobile?

    Jeśli nie masz aktywnej mobilnej autoryzacji na wybranym telefonie, możesz zmienić urządzenie według wskazówek powyżej - zapoznaj się z Jak zmienić telefon używany do mobilnej autoryzacji?

     

    2. Brak dostępu do internetu

    Sprawdź, czy masz włączony dostęp do internetu w telefonie. W razie potrzeby, włącz internet.

     

    3. Brak zgody na wyskakujące powiadomienia w telefonie

    Sprawdź w ustawieniach telefonu, czy masz włączoną zgodę na otrzymywanie powiadomień z aplikacji GOmobile. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, usuń i ponownie pobierz aplikację GOmobile – to przywróci domyślne ustawienia powiadomień i zgodę na ich otrzymywanie.

     

    Nawet jeżeli nie otrzymujesz powiadomień na wyświetlaczu telefonu, możesz autoryzować operację w aplikacji GOmobile. Po prostu uruchom aplikację, a od razu wyświetli się powiadomienie o mobilnej autoryzacji. Zapoznaj się ze szczegółami transakcji, kliknij Zatwierdź i potwierdź operację PIN-em.

  • W systemie bankowości internetowej  GOonline
    Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Moje urządzenia i kanały dostępu > Zapamiętane urządzenia mobilne > Pokaż listę

    lub

    W aplikacji GOmobile
    Na dolnym pasku kliknij Profil > Mobilna autoryzacja

    Jeśli mobilna autoryzacja jest włączona na innym urządzeniu, niż to na którym sprawdzasz, wyświetlimy informację o modelu urządzenia, na którym autoryzujesz operacje. Możesz też z tego miejsca od razu włączyć mobilną autoryzację na tym telefonie.

  • Najpierw skasuj dane aplikacji, możesz zrobić to na dwa sposoby:

    1. Odinstaluj i zainstaluj aplikację ponownie.

     

    1. Skorzystaj z opcji Dezaktywacja w aplikacji GOmobile – na ekranie startowym aplikacji kliknij 3 kropeczki w prawym górnym rogu, a następnie Dezaktywacja.

    Następnie aktywuj ponownie aplikację:

    1. Kliknij Aktywuj aplikację.
    2. Wybierz opcję Podaj login i wpisz identyfikator, którego używasz w bankowości internetowej GOonline.
    3. Kliknij Dalej.
    4. Wpisz nazwisko panieńskie matki, a następnie przejdź Dalej.
    5. Otrzymasz wiadomość SMS z kodem do aktywacji aplikacji – wprowadź go w odpowiednim polu.
    6. Ustal własny PIN do aplikacji. Musisz wprowadzić go dwukrotnie.
    7. Na ekranie telefonu zobaczysz potwierdzenie aktywowania aplikacji.
    8. Możesz już zalogować się do GOmobile.
       

    Po nadaniu nowego PIN-u, włącz na tym urządzeniu mobilną autoryzację (na dolnym pasku kliknij Profil > Mobilna autoryzacja), a następnie ponów operację w GOonline, aby otrzymać nowe powiadomienie.

  • Transakcja powinna być potwierdzona w przeciągu 5 minut.

  • Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na jeden telefon, przypisany do mobilnej autoryzacji lub kodu SMS. 

    Jak sprawdzić, na który telefon przychodzą powiadomienia:

    W systemie bankowości internetowej  GOonline
    Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Moje urządzenia i kanały dostępu > Zapamiętane urządzenia mobilne > Pokaż listę

    W aplikacji GOmobile
    Na dolnym pasku kliknij Profil > Mobilna autoryzacja

    Jeśli mobilna autoryzacja jest włączona na innym urządzeniu, niż to na którym sprawdzasz, wyświetlimy informację o modelu urządzenia, na którym autoryzujesz operacje.

  • Niestety, nie. Aby otrzymywać powiadomienia w telefonie z aplikacji GOmobile, potrzebny jest dostęp do internetu. 

  • Powiadomienia przychodzą chwilę po zleconej transakcji w systemie bankowości internetowej GOonline. Zawsze należy zweryfikować szczegóły powiadomienia aby upewnić się, że zgadzają się z zleceniem w GOonline.

    W przypadku, gdy dane się nie zgadzają lub pojawią się inne wątpliwości, odrzuć autoryzację i niezwłocznie skontaktuj się z bankiem.

  • W systemie bankowości internetowej GOonline
    Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Bezpieczeństwo i hasło > Sposób autoryzacji > Edytuj

    Wybierz Wiadomość SMS i kliknij ZAPISZ

    Zmiana metody autoryzacji wymaga zatwierdzenia dotychczasową metodą autoryzacji (tzn. jeśli zmieniasz mobilną autoryzację na kody SMS, musisz potwierdzić zmianę w aplikacji mobilnej).

TRYB CIEMNY

opcjonalna zmiana wyglądu aplikacji GOmobile.
Teraz możesz ustawić: tryb ciemny (przyjazny dla oczu w słabym oświetleniu), tryb jasny (podstawowy schemat kolorów, zgodny z dotychczasowym wyglądem aplikacji) lub tryb systemowy (dopasowany do ustawień telefonu).

  • Mniejszy kontrast oznacza również mniejsze zmęczenie oczu
  • Estetyczny wygląd
  • Lepsza widoczność grafik

Jak zmienić wygląd aplikacji?

Domyślnie ustawioną opcją jest tryb systemowy. Jeśli chcesz zmienić wygląd na inny, zaloguj się do aplikacji GOmobile.
Na górnym pasku kliknij Profil, następnie Ustawienia > Wygląd. Zobaczysz 3 opcje do wyboru (tryb jasny, ciemny, systemowy).

zakładka Ustawienia

zakładka Wygląd

zobacz jak łatwo kupisz Ubezpieczenie podróżne   w  APLIKACJI 

Jak kupić ubezpieczenie GOtravel?

  • Zaloguj się do aplikacji mobilnej
  • Kliknij w Finanse > Ubezpieczenia > Ubezpieczenia GOtravel
  • Wybierz cel i czas podróży, podaj wszelkie niezbędne dane osób ubezpieczonych i przelicz pełną kwotę ubezpieczenia
  • Zapłać wygodnie w aplikacji

 

Dowiedz się więcej o ubezpieczeniu turystycznym GOtravel Otwiera się w nowym oknie.

Najczęściej zadawane pytania

  • Bankowość mobilna to aplikacja – program, który użytkownik instaluje na swoim telefonie. Aplikację GOmobile możesz zainstalować na telefonach z systemem Android i iOS.

    Bankowość internetowa dostępna jest za pośrednictwem przeglądarki – na telefonie, tablecie i komputerze. Nasza bankowość internetowa przygotowana jest w taki sposób, żeby dostosowywała się do wielkości dowolnego urządzenia.

  • Aplikacja mobilna to specjalne oprogramowanie instalowane na smartfonie, kóre umożliwia dostęp do rachunków i korzystanie z usług bankowych.

  • Aplikację GOmobile możesz zainstalować na telefonach komórkowych z systemem Android (w wersji 6.0 i nowszych) i iOS (w wersji 14.0 i nowszych).

  • Aplikacja GOmobile została przygotowana wyłącznie dla telefonów komórkowych.
    Za pomocą przeglądarki możesz skorzystać z bankowości internetowej GOonline.

  • App Store to internetowy sklep Apple Inc. z aplikacjami dla urządzeń iPhone i iPad, które korzystają z systemu operacyjnego iOS.

    Google Play to internetowy sklep Google z muzyką, filmami, e-bookami oraz aplikacjami przeznaczonymi na urządzenia mobilne, które korzystają z systemu operacyjnego Android.

    Ze sklepów App Store i Google Play możesz pobrać aplikację GOmobile.

  • Przed zalogowaniem do aplikacji możesz:

    • sprawdzić saldo rachunku (możesz wybrać, czy chcesz, żebyśmy prezentowali saldo kwotowo czy procentowo),
    • zrobić przelew do 5 wybranych zaufanych odbiorców,
    • płacić BLIKIEM,
    • kupować bilety komunikacji miejskiej i płacić za parkowanie,
    • znaleźć najbliższy bankomat lub placówkę.
  • Pobranie i korzystanie z aplikacji GOmobile jest bezpłatne. Należy jednak pamiętać, że podczas pobierania aplikacja nawiązuje połączenie z Internetem. Sprawdź, jakie opłaty nalicza operator Twojej sieci komórkowej za transmisję danych.

  • W bankowości internetowej możesz samodzielnie sprawdzić, na jakich urządzeniach masz aktywną aplikację GOmobile.

    Po zalogowaniu do GOonline przejdź do sekcji Profil osobisty, a następnie: Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Zapamiętane urządzenia mobilne.

    Możesz także skontaktować się z  infolinią lub oddziałem.

  • Możesz:

    • odinstalować aplikację bezpośrednio na telefonie,
    • skorzystać z opcji Dezaktywacja w aplikacji GOmobile – na ekranie startowym aplikacji kliknij menu kontekstowe (3 kropeczki w prawym górnym rogu), a następnie Dezaktywacja,
    • usunąć zaufane urządzenie w GOonline – po zalogowaniu do bankowości internetowej przejdź do sekcji Profil osobisty, a następnie: Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Zapamiętane urządzenia mobilne
  • Aplikację GOmobile możesz zainstalować tylko na telefonie z systemem Android i iOS.

    Jeśli chcesz mieć dostęp do swojego konta i innych produktów na tablecie, możesz skorzystać z bankowości internetowej GOonline.

  • Jeżeli podczas prób zalogowania pięć razy z rzędu podasz nieprawidłowy kod PIN, dostęp do kanału mobilnego zostanie zablokowany. Jest to zabezpieczenie przed próbą odgadnięcia kodu PIN przez osobę nieuprawnioną.
    Dostęp do bankowości mobilnej możesz odblokować w GOonline (Profil osobisty -> Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Kanał mobilny -> Odblokuj), przez infolinię lub w oddziale.

  • Ograniczenia w dostępie do bankowości mobilnej i internetowej

    Sytuacja polityczna wielu krajów jest niestabilna, co skutkuje wprowadzaniem środków ograniczających w postaci sankcji międzynarodowych. Ograniczenia te mogą prowadzić także do utrudnień w swobodnym korzystaniu z naszej bankowości elektronicznej. Dla wspólnego bezpieczeństwa i z troski o Państwa transakcje oraz powierzone nam środki, od 31 sierpnia 2023 r., dostęp do Elektronicznych Kanałów Dostępu Banku (bankowości internetowej, mobilnej) możemy ograniczyć, jeżeli próba logowania nastąpi z krajów lub obszarów objętych sankcjami. Ograniczenie dotyczy także urządzeń, których numer jest przypisany do jednego z następujących krajów:

    Kuba;

    Iran;

    Korea Północna;

    Syria.

  • Przelewy zaufane oraz przelewy pomiędzy własnymi rachunkami nie wymagają dodatkowej autoryzacji.

    Pozostałe operacje autoryzujesz kodem PIN, którego używasz też do logowania do aplikacji lub biometrią – twarzą (tylko telefony z systemem iOS) lub odciskiem palca (telefony z systemem iOS i Android)*. Przelewy są objęte limitem kwotowym.

    * Autoryzacja operacji i logowanie biometrią dostępne są jeśli Twój telefon obsługuje biometrię i spełnia wymogi bezpieczeństwa.

  • Limit powiązany jest z transakcją a nie z rachunkiem lub z klientem.

  • Dla aplikacji mobilnej GOmobile obowiązują dwa limity – dzienny i miesięczny.

    Maksymalne limity:

    • limit dzienny: 10 000 zł,
    • limit miesięczny: 100 000 zł.

    Limity te możesz samodzielnie zmienić w bankowości internetowej GOonline (Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Transakcje > Aplikacja GOmobile).

    Maksymalna kwota przelewu przed zalogowaniem (do ulubionych, zaufanych odbiorców) to 1000 zł.

  • Pobierz aplikację GOmobile wydaną przez BNP Paribas Bank Polska ze sklepu Google Play lub App Store i następnie:

    • podaj swój login do bankowości internetowej i nazwisko panieńskie matki. Jeśli nie pamiętasz loginu możesz użyć numeru PESEL lub numeru paszportu,
    • wprowadź kod otrzymany w wiadomości SMS,
    • ustaw kod PIN, który będzie używany do logowania i autoryzacji operacji w aplikacji,
    • zaloguj się przy pomocy zdefiniowanego PINu , aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji aplikacji. Kod PIN, posłuży do kolejnych logowań do aplikacji oraz do autoryzacji operacji.

    Podczas aktywacji aplikacji możesz dodatkowo włączyć logowanie i autoryzację operacji odciskiem palca lub – na telefonie z systemem iOS – także za pomocą Face ID. Tę opcje znajdziesz też w ustawieniach aplikacji.

  • Zablokuj kanał mobilny:

    • w bankowości internetowej GOonline,
    • na infolinii banku,
    • w najbliższym oddziale.

Korzystaj bezpiecznie z bankowości mobilnej

Poznaj kilka przydanych zasad, które pomogą Ci zadbać o bezpieczeństwo Twoich danych i środków zgromadzonych na rachunkach:

 

  • Nie podawaj kodów BLIK inny osobom (np. za pośrednictwem komunikatorów internetowych, przez telefon itp.), weryfikuj szczegóły operacji przed jej potwierdzeniem.
  • Nie wprowadzaj kodów SMS w innych miejscach niż aplikacja mobilna (podczas aktywacji aplikacji) lub bankowość internetowa (autoryzacja operacji)
  • Jeśli w aplikacji mobilnej autoryzujesz operację z bankowości internetowej lub płatność kartą w internecie, zanim zaakceptujesz operację, sprawdź jej szczegóły.
  • Nie udostępniaj swojego urządzenia oraz poufnych danych do logowania osobom trzecim.
  • Blokuj telefon komórkowy przy użyciu znanego wyłącznie Tobie hasła/kodu PIN/znaku graficznego (w opcji wzór nie jest widoczny). Możesz również ustawić dodatkowy PIN zabezpieczający na karcie SIM.
  • Instaluj aplikacje pochodzące tylko z oficjalnych źródeł (GooglePlay, AppStore).
  • Nigdy nie instaluj żadnych aplikacji z nieznanych źródeł. Jeśli ktoś Cię o to prosi, prawdopodobnie jest to próba zainstalowania szkodliwego oprogramowania na Twoim telefonie.
  • Uważaj na wiadomości SMS /MMS /e-mail od nieznanych nadawców. Mogą one zawierać linki do stron ze złośliwym oprogramowaniem bądź do fałszywych stron bankowości elektronicznej.
  • Zweryfikuj ustawione limity na transakcje z aplikacji mobilnej po zalogowaniu do GOonline.
  • Pamiętaj, że jeśli włączysz w aplikacji biometrię, a w ustawieniach Twojego telefonu dodane są odciski palców lub skany twarzy innych osób, te osoby będą też mogły logować się lub autoryzować operacje w aplikacji.

 

Zobacz więcej informacji na temat bezpieczeństwa na stronie: www.bnpparibas.pl/bezpieczenstwo Otwiera się w nowym oknie.

Dokumenty  DO  POBRANIA

 
GOmobile ПОГЛЯНЬТЕ, ЯК ЦЕ ПРОСТО!

Korzystaj z płatności mobilnych

Zobacz również

Ponad 1 mln dotyczy liczby aplikacji GOmobile Banku BNP Paribas pobranych przez użytkowników wg. stanu na dzień 5.07.2023 r.

2 Pełna lista miast dostępna jest na stronie: http://www.mobilet.pl/?page_id=10Otwiera się w nowym oknie.

3 Autoryzacja operacji i logowanie biometrią dostępne są jeśli Twój telefon obsługuje biometrię i spełnia wymogi bezpieczeństwa.

4 Dowiedz się więcej na stronie Kredytu w bankowości elektronicznej Otwiera się w nowym oknie..

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.