Bank zmieniającego się świata
Menu
Zaloguj
 
 

Kontakt

Infolinia (tylko telefony stacjonarne)

801 321 123

+48 22 134 00 00

(Dla połączeń krajowych i z zagranicy)

+48 500 990 500

(Dla połączeń komórkowych)

Infolinia czynna 24/7 (Koszt połączenia wg stawki operatora)


w zmieniającym się świecie
zmiany wychodzą
na dobre

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że po przejęciu 31 października 2018 r. przez Bank BNP Paribas Bank Polska S.A., działalności podstawowej Raiffeisen Bank Polska S.A., w ostatni weekend marca planujemy ujednolicenie marki. 

Od 1 kwietnia nasz Bank  będzie działał pod nową, wspólną, globalną marką – BNP Paribas.

WIĘCEJ

Najważniejsze informacje dla Klientów Banku ex-BGŻ BNP Paribas

  • Klienci indywidualni i Klienci Bankowości Premium

  • Małe przedsiębiorstwa

  • Przedsiębiorstwa i Korporacje

  • BNP Paribas Wealth Management

  • Logowanie do systemów transakcyjnych Banku

Klienci indywidualni i Klienci Bankowości Premium

Ujednolicenie logo Banku nie wymaga od dotychczasowych Klientów Banku BNP Paribas podejmowania jakichkolwiek działań.
 
Co pozostaje bez zmian:
 
  • Bank BNP Paribas pozostaje stroną zawartych umów.
  • Numery rachunków bankowych i rachunków maklerskich pozostają bez zmian.
  • Karty płatnicze pozostają aktywne, a do autoryzacji transakcji służą niezmiennie te same kody PIN.
  • Bez zmian funkcjonalnych pozostają: system bankowości internetowej  Pl@net i aplikacja mobilna GOmobile oraz sposób logowania.
  • Nie zmieniają się również numery Centrum Telefonicznego:
    • Klienci Indywidualni: infolinia 801 321 123, +48 22 134 00 00. Infolinia czynna jest 24/7 (koszt połączenia wg stawki operatora);
    • Klienci Bankowości Premium: infolinia 801 309 995, +48 500 970 341. Infolinia czynna 24/7 (koszt połączenia wg stawki operatora)
    • Klienci Biura Maklerskiego: infolinia 801 880 880. Infolinia czynna od 8.30 do 17.30 w dni robocze. Koszt rozmowy jest równy cenie jednego impulsu za połączenie lokalne.

 

Co się zmienia:

  • Zmienia się nazwa prawna Banku – na BNP Paribas Bank Polska S.A.
  • W placówkach Banku, w systemach i aplikacjach, na nowych kartach płatniczych oraz materiałach marketingowych pojawia się nowe logo – BNP Paribas.
  • Zmienia się adres strony internetowej Banku na www.bnpparibas.pl.
  • Zmienia się domena adresów e-mail wysyłanych przez bank -  na …@bnpparibas.pl
  • Zmienia się nadawca dla smsów autoryzacyjnych - z BankBGZBNPP  na BNP Paribas oraz podpis w SMS autoryzacyjnym - na BNP Paribas. 
  • Zmienia się ikonka do płatności internetowych– BNP Paribas zmieni się na BNP Paribas Płacę z Pl@net. 

Małe przedsiębiorstwa

Ujednolicenie logo Banku nie wymaga od dotychczasowych Klientów Banku BNP Paribas podejmowania jakichkolwiek działań.
 
Co pozostaje bez zmian:
 
  • Bank BNP Paribas pozostaje stroną zawartych umów.
  • Numery rachunków bankowych pozostają bez zmian.
  • Karty płatnicze pozostają aktywne, a do autoryzacji transakcji służą niezmiennie te same kody PIN.
  • Bez zmian pozostają: system bankowości internetowej BiznesPl@net oraz sposób logowania.
  • Nie zmienia się również numer Centrum Telefonicznego: infolinia 801 380 360, +48 500 970 345. Infolinia czynna 24/7 (Koszt połączenia wg stawki operatora).​


Co się zmienia:

  • Zmienia się nazwa prawna Banku – na BNP Paribas Bank Polska S.A.
  • W placówkach Banku, w systemach i aplikacjach, na nowych kartach płatniczych oraz materiałach marketingowych pojawia się nowe logo – BNP Paribas.
  • Zmienia się adres strony internetowej Banku na www.bnpparibas.pl.
  • Zmienia się domena adresów e-mail wysyłanych przez bank -  na …@bnpparibas.pl
  • Zmienia się nadawca dla smsów autoryzacyjnych - z BankBGZBNPP  na BNP Paribas oraz podpis w SMS autoryzacyjnym - na BNP Paribas. 
  • Zmienia się ikonka do płatności internetowych– BNP Paribas zmieni się na BNP Paribas Płacę z Pl@net. 

Przedsiębiorstwa i Korporacje

Ujednolicenie logo Banku nie wymaga od dotychczasowych Klientów Banku BNP Paribas podejmowania jakichkolwiek działań.
 
Co pozostaje bez zmian:
 
  • Bank BNP Paribas pozostaje stroną zawartych umów.
  • Numery rachunków bankowych i ich obsługa pozostają bez zmian.
  • Karty płatnicze pozostają aktywne, a do autoryzacji transakcji służą niezmiennie te same kody PIN.
  • System bankowości internetowej BiznesPl@net oraz sposób logowania pozostają bez zmian.
  • Nie zmieniają się również numery telefonów Centrum Obsługi Przedsiębiorstw i Centrum Obsługi Biznesu.
  • Obsługa Klientów nadal będzie prowadzona w Centrach Biznesowych MŚP https://www.bgzbnpparibas.pl/kontakt/centra-biznesowe-msp?type=sme_business_centres  oraz Centrach Bankowości Korporacyjnej oznaczonych logo BNP Paribas https://www.bgzbnpparibas.pl/kontakt/centra-bankowosci-korporacyjnej?type=corporate_banking_centres.

 

Co się zmienia:

  • Zmienia się nazwa prawna Banku – na BNP Paribas Bank Polska S.A.
  • W placówkach Banku, w systemach i aplikacjach, na nowych kartach płatniczych oraz materiałach marketingowych pojawia się nowe logo – BNP Paribas.
  • Zmienia się adres strony internetowej Banku na www.bnpparibas.pl.
  • Zmienia się domena adresów e-mail wysyłanych przez bank -  na …@bnpparibas.pl
  • Zmienia się nadawca dla smsów autoryzacyjnych - z BankBGZBNPP  na BNP Paribas oraz podpis w SMS autoryzacyjnym - na BNP Paribas. 
  • Zmienia się ikonka do płatności internetowych– BNP Paribas zmieni się na BNP Paribas Płacę z Pl@net. 

BNP Paribas Wealth Management

Sprawdź szczegóły w sekcji Wealth Management

Logowanie do systemów transakcyjnych Banku

Aby zalogować się do systemów bankowości internetowej BNP Paribas (exBGŻ BNP Paribas) należy wybrać jeden z poniżej wskazanych kafli na stronie www.bnpparibas.pl 

Najważniejsze informacje dla   Klientów Banku w ramach działalności przejętej przez BNP Paribas Bank Polska S.A. w wyniku podziału podmiotu o numerze KRS 14540

  • Logowanie do systemów transakcyjnych Banku

  • Klienci Indywidualni

  • Klienci Małych Firm

  • Klienci Bankowości Prywatnej

  • Klienci Korporacyjni

Logowanie do systemów transakcyjnych Banku

Aby zalogować się do systemów bankowości internetowej należy wybrać wskazany poniżej kafel na stronie www.bnpparibas.pl 

Klienci Indywidualni

Co pozostaje bez zmian?
 
  • Umowy zawarte z bankiem pozostają w mocy i nie wymagają podpisywania aneksów. 
  • Numery rachunków bankowych nie ulegają zmianie. 
  • Posiadane przez Państwa karty płatnicze pozostają aktywne, a do autoryzacji transakcji służą te same kody PIN. 
  • Kod SWIFT Banku pozostaje bez zmian.

 

Co się zmienia?

  • Zmienia się nazwa prawna Banku. Nowa nazwa to BNP Paribas Bank Polska S.A.
  • Na wszystkich dokumentach i materiałach marketingowych pojawi się logo Banku BNP Paribas.
  • Od 1 kwietnia karty nowe oraz wznowione po upływie terminu ważności bądź zastrzeżeniu, są oznaczone logo Banku BNP Paribas.
  • Łączymy strony internetowe obu banków. Nowa strona internetowa dostępna jest pod adresem www.bnpparibas.pl.
  • System bankowości internetowej R-Online zmienia nazwę na „Online” i ma nową kolorystykę. Zmianie ulega również adres strony do logowania. Będą mogli to Państwo zrobić przez stronę www.bnpparibas.pl i po wyborze „logowanie” wybrać kafelek zawierający nazwę „Online” lub zalogować się do systemu bezpośrednio na stronie pod adresem moj.bnpparibas.pl. Identyfikator i hasło do logowania pozostają bez zmian.
  • Platforma wymiany walut R-Dealer zmienia swoją nazwę na Dealer oraz kolorystykę na biało-zieloną. 
  • Aplikacja Mobilny Portfel zmienia swoją kolorystykę na biało-zieloną. Sposób logowania pozostaje bez zmian.
  • Od 1 kwietnia adresy e-mail banku zmieniają się na @bnpparibas.pl
  • Usługa R-Alerts zmienia swoją nazwę na SMS Alerts.
  • Zmienia się nazwa nadawcy wiadomości SMS wysyłanych przez bank: z dRaiffeisen na BNP Paribas.
  • Zmianie ulega numer Centrum Telefonicznego. Prosimy o kontakt pod numerami telefonów: 0 801 321 123 lub 22 134 00 00 (koszt połączenia wg taryfy operatora). Poprzednie numery wciąż działają, jednak będziemy je sukcesywnie wyłączać.
  • Obsługa Klientów indywidualnych prowadzona jest teraz w ponad 550 placówkach z logo BNP Paribas.
  • Gotówkę bezpłatnie można wypłacać i wpłacać, korzystając z prawie 650 bankomatów i ponad 320 wpłatomatów.
     

Jeśli posiadają Państwo rachunek maklerski, to po ujednoliceniu logo:

  • Zostają Państwo klientami Biura Maklerskiego BNP Paribas Bank Polska S.A.
  • Numery rachunków maklerskich nie ulegają zmianie.
  • System R-Broker zmienia swoją nazwę na BNP Paribas Broker.
  • Aplikacja Mobilny rBroker zmienia swoją nazwę na „Mobilny Broker” oraz zmienia swoją kolorystykę na biało-zieloną. 
  • Strona internetowa Biura Maklerskiego jest dostępna pod adresem www.bnpparibas.pl/biuro-maklerskie.
  • Kontakt telefoniczny z maklerami pozostaje bez zmian.

 

Jeśli przed ujednoliceniem logo byli Państwo również Klientami Banku BNP Paribas produkty posiadane przez Państwa w dawnym Banku BNP Paribas obsługiwane są nadal w bankowości internetowej Pl@net. O wszelkich zmianach będziemy Państwa informować.

Klienci Małych Firm

Co pozostaje bez zmian?
 
  • Umowy zawarte z bankiem pozostają w mocy i nie wymagają podpisywania aneksów. 
  • Numery rachunków bankowych nie ulegają zmianie. 
  • Kod SWIFT Banku pozostaje bez zmian.
  • Posiadane przez Państwa karty płatnicze pozostają aktywne, a do autoryzacji transakcji służą niezmiennie te same kody PIN. 

 

Co się zmienia?

 

  • Zmienia się nazwa prawna Banku. Nowa nazwa to BNP Paribas Bank Polska S.A.
  • Na wszystkich dokumentach i materiałach marketingowych pojawi się logo Banku BNP Paribas.
  • Od 1 kwietnia karty nowe oraz wznowione po upływie terminu ważności bądź zastrzeżeniu, są oznaczone logo Banku BNP Paribas.
  • Łączymy strony internetowe obu banków. Nowa strona internetowa dostępna jest pod adresem www.bnpparibas.pl.
  • System bankowości internetowej R-Online zmienia nazwę na „Online” i ma nową kolorystykę. Zmianie ulega również adres strony do logowania. Będą mogli to Państwo zrobić przez stronę www.bnpparibas.pl i po wyborze „logowanie” wybrać kafelek zawierający nazwę „Online” lub zalogować się do systemu bezpośrednio na stronie pod adresem moj.bnpparibas.pl. Identyfikator i hasło do logowania pozostają bez zmian.
  • System bankowości internetowej R-Online Biznes zmienia nazwę na „Online Biznes” i ma nową kolorystykę. Zmianie ulega również sposób logowania. Mogą to Państwo zrobić przez stronę www.bnpparibas.pl i po wyborze „logowanie” wybrać kafelek zawierający nazwę „Online Biznes” lub zalogować się do systemu bezpośrednio na stronie pod adresem moj.bnpparibas.pl. Identyfikator i hasło do logowania pozostają bez zmian.
  • Platforma wymiany walut R-Dealer zmienia swoją nazwę na Dealer oraz kolorystykę na biało-zieloną.
  • Aplikacja Mobilny Portfel zmienia swoją kolorystykę na biało-zieloną. Sposób logowania pozostaje bez zmian.
  • Aplikacja R-Mobile Biznes zmienia swoją nazwę na Mobile Biznes.
  • System R-Faktor zmienia swoją nazwę na Faktor.
  • Od 31 marca niedostępna będzie aplikacja mobilna smart factoR.
  • Usługa R-Alerts zmienia swoją nazwę na SMS Alerts.
  • Zmienia się nazwa nadawcy wiadomości SMS wysyłanych przez bank: z dRaiffeisen na BNP Paribas.
  • Zmianie ulega numer Centrum Telefonicznego. Prosimy o kontakt pod numerami telefonów: 0 801 321 123 lub 22 134 00 00 (koszt połączenia wg taryfy operatora). Poprzednie numery wciąż działają, jednak będziemy je sukcesywnie wyłączać.
  • Obsługa Klientów indywidualnych prowadzona jest teraz w ponad 550 placówkach z logo BNP Paribas.
  • Gotówkę można bezpłatnie wypłacać i wpłacać, korzystając z prawie 650 bankomatów i ponad 320 wpłatomatów.

Jeśli przed ujednoliceniem logo byli Państwo również Klientami Banku BNP Paribas produkty posiadane przez Państwa w dawnym Banku BNP Paribas obsługiwane są nadal w systemie bankowości internetowej Pl@net. O wszelkich zmianach będziemy Państwa informować.

 

Klienci Bankowości Prywatnej

Co pozostaje bez zmian?

 
  • Umowy zawarte z bankiem pozostają w mocy i nie wymagają podpisywania aneksów. 
  • Numery rachunków bankowych nie ulegają zmianie. 
  • Kod SWIFT Banku pozostaje bez zmian.
  • Posiadane przez Państwa karty płatnicze pozostają aktywne, a do autoryzacji transakcji służą dotychczasowe kody PIN. 
  • Nie ulegają zmianie numery Centrum Telefonicznego: 801 222 582 lub 22 585 25 82 (koszt połączenia wg taryfy operatora).
  • Nie zmienia się również Państwa Opiekun Klienta, Makler oraz Dealer.

 

Co się zmienia?

 

  • Zmienia się nazwa prawna Banku. Nowa nazwa to BNP Paribas Bank Polska S.A.
  • Na wszystkich dokumentach i materiałach marketingowych pojawi się logo Banku BNP Paribas lub BNP Paribas Wealth Management 
  • Od 1 kwietnia nowe karty oraz wznowione po upływie terminu ważności bądź zastrzeżeniu, są oznaczone logo BNP Paribas Wealth Management.
  • Łączymy strony internetowe obu banków. Nowa strona internetowa dostępna jest pod adresem www.bnpparibas.pl. Sekcję dla Private Banking znajdą Państwo pod adresem www.bnpparibas.pl/wealthmanagement.
  • System bankowości internetowej R-Online zmienia nazwę na „Online” i ma nową kolorystykę. Zmianie ulega również adres strony do logowania.. Będą mogli to Państwo zrobić przez stronę www.bnpparibas.pl i po wyborze „logowanie” wybrać kafelek zawierający nazwę „Online” lub zalogować się do systemu bezpośrednio na stronie pod adresem moj.bnpparibas.pl. Identyfikator i hasło do logowania pozostają bez zmian.
  • Platforma wymiany walut R-Dealer zmienia swoją nazwę na Dealer oraz kolorystykę na biało-zieloną. 
  • Aplikacja Mobilny Portfel zmienia swoją kolorystykę na biało-zieloną. Sposób logowania pozostaje bez zmian.
  • Od 1 kwietnia domena adresów e-mailowych banku zmienia się na @bnpparibas.pl
  • Usługi R-Alerts zmienia swoją nazwę na SMS Alerts.
  • Zmienia się nazwa nadawcy wiadomości SMS wysyłanych przez bank: z dRaiffeisen na BNP Paribas.
  • Zmianie ulegają nazwy pakietów rachunków. Nowe nazwy to Bankowość Prywatna i Bankowość Prywatna Diamond.
  • Obsługa Klientów prowadzona jest we wszystkich placówkach z logo BNP Paribas Wealth Management, a obsługa kasowa w placówkach Banku BNP Paribas. Listę placówek znajdą Państwo na stronie www.bnpparibas.pl. 
  • Gotówkę bezpłatnie można wypłacać i wpłacać, korzystając z prawie 650 bankomatów i ponad 320 wpłatomatów.

 

Jeśli posiadają Państwo rachunek maklerski, to po ujednoliceniu logo:

 

  • Zostają Państwo klientami Biura Maklerskiego BNP Paribas Bank Polska S.A.
  • Numery rachunków maklerskich nie ulegają zmianie.
  • System R-Broker zmienia swoją nazwę na BNP Paribas Broker.
  • Aplikacja Mobilny rBroker zmienia swoją nazwę na „Mobilny Broker” oraz zmienia swoją kolorystykę na biało-zieloną. 
  • Strona internetowa Biura Maklerskiego jest dostępna pod adresem www.bnpparibas.pl/biuro-maklerskie.
  • Kontakt telefoniczny z maklerami pozostaje bez zmian.

 

Jeśli przed ujednoliceniem logo byli Państwo również Klientami BNP Paribas Wealth Management, produkty posiadane w dawnym Banku BNP Paribas obsługiwane są za pośrednictwem infolinii 500 970 340, 801 399 555 (czynna pon. - pt. w godz. 8:00 – 20:00; opłata za połączenie wg cennika operatora) i w systemie bankowości internetowej Pl@net.

 

Klienci Korporacyjni

Co pozostaje bez zmian?
 
  • Umowy zawarte z bankiem pozostają w mocy i nie wymagają podpisywania aneksów. 
  • Numery rachunków bankowych nie ulegają zmianie. 
  • Kod SWIFT nie zmienia się.
  • Posiadane przez Państwa karty płatnicze pozostają aktywne, a do autoryzacji transakcji służą te same kody PIN. 
  • Bez zmian pozostaje Państwa Opiekun Klienta.
  • Bezpośrednia obsługa Klientów biznesowych nie zmienia się i prowadzona jest przez wyznaczonego Doradcę/Opiekuna w Centrach Bankowości Korporacyjnych i Centrach Biznesowych. 
  • Numery telefonów do Strefy Obsługi Biznesu oraz zakres obsługi pozostają bez zmian.

 

Co się zmienia?

 

  • Zmienia się nazwa prawna Banku. Nowa nazwa to BNP Paribas Bank Polska S.A.
  • Na wszystkich dokumentach i materiałach marketingowych pojawia się logo Banku BNP Paribas.
  • Od 1 kwietnia karty płatnicze (nowe oraz wznowione po upływie terminu ważności bądź zastrzeżeniu) są oznaczone logo Banku BNP Paribas.
  • Strony internetowe obu banków zostały połączone. Nowa strona internetowa dostępna jest pod adresem www.bnpparibas.pl.
  • System bankowości internetowej R-Online Biznes zmienia nazwę na „Online Biznes” i ma nową kolorystykę. Zmianie ulega również adres strony do logowania.. Będą mogli to Państwo zrobić przez stronę www.bnpparibas.pl i po wyborze „logowanie” wybrać kafelek zawierający nazwę „Online” lub zalogować się do systemu bezpośrednio na stronie pod adresem moj.bnpparibas.pl. Identyfikator i hasło do logowania pozostają bez zmian.
  • Aplikacja R-Online Biznes zmieniła swoją nazwę na Mobile Biznes.
  • Platforma wymiany walut R-Dealer zmieniła swoją nazwę na Dealer i kolorystykę na biało-zieloną. 
  • System R-Faktor zmienił swoją nazwę na Faktor.
  • Od 31 marca nastąpi wstrzymanie udostępnienia aplikacji mobilnej smartfactoR. W okresie braku dostępności tej aplikacji wszystkie usługi świadczone dotychczas przez bank w modułach smartfaktoR, dostępne będą w systemie Faktor. Wszystkie dane sprzed dnia wstrzymania dostępności aplikacji mobilnej smartfaktoR dostępne będą również w systemie Faktor. 
  • Od 1 kwietnia domeny adresów e-mailowych banku zmieniły się na @bnpparibas.pl
  • Prowizje za wypłaty i wpłaty gotówki są zgodne z obowiązującymi Tabelami Opłat i Prowizji. Dodatkowo istnieje możliwość dokonywania wypłat i wpłat gotówki w bankomatach i wpłatomatach sieci Planet Cash zlokalizowanych w oddziałach Banku. Za dokonanie transakcji gotówkowej w sieci bankomatów Planet Cash zlokalizowanych w oddziałach Banku, pobierana jest prowizja w takiej samej wysokości jak obecnie w bankomatach i wpłatomatach sieci Euronet zlokalizowanych w oddziałach Banku.

 

Jeśli przed ujednoliceniem logo byli Państwo równocześnie Klientami Banku BNP Paribas produkty posiadane przez Państwa w dawnym Banku BNP Paribas obsługiwane są nadal w systemie bankowości internetowej BiznesPl@net.

 

Kalendarium wydarzeń

 

01 kwietnia 2019 ujednolicenie logo Banku
31 października 2018 przejęcie przez Bank BNP Paribas działalności podstawowej Raiffeisen Bank Polska S.A. (fuzja prawna)
14 września 2018 zgoda Komisji Nadzoru Finansowego na przejęcie podstawowej działalności Raiffeisen Bank Polska S.A.
24 sierpnia 2018 podjęcie przez Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Banku uchwały w sprawie podziału Raiffeisen Bank Polska S.A., zakładającej podwyższenie kapitału zakładowego Banku BNP Paribas Bank Polska S.A. o 49.880.600 zł do kwoty 147.418.918 zł w wyniku emisji akcji serii L o wartości nominalnej 1 zł
17 lipca 2018 brak sprzeciwu Komisji Europejskiej wobec planowanego przejęcia podstawowej działalności Raiffeisen Bank Polska S.A.
10 lipca 2018 drugie zawiadomienie o planowanym podziale Raiffeisen Bank Polska S.A.
17 maja 2018 ogłoszenie przez Bank BNP Paribas nowej strategii „Fast Forward” na lata 2018-2021 obejmującej akwizycję podstawowej działalności Raiffeisen Bank Polska S.A.
28 kwietnia 2018 uzgodnienie i podpisanie planu podziału Raiffeisen Bank Polska S.A. Pierwsze zawiadomienie o planowanym podziale.
10 kwietnia 2018 Grupa BNP Paribas wspólnie z Bankiem BNP Paribas Bank Polska S.A. zawarły umowę nabycia podstawowej działalności bankowej Raiffeisen Bank Polska S.A. (RBPL) z wyłączeniem portfela kredytów hipotecznych oraz kilku innych aktywów.

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń