Bank zmieniającego się świata
Oferta

Kontakt

Infolinia (tylko telefony stacjonarne)

801 321 123

+48 22 134 00 00

(Dla połączeń krajowych i z zagranicy)

+48 500 990 500

(Dla połączeń komórkowych)

Infolinia czynna 24/7 (Koszt połączenia wg stawki operatora)

GOMOBILE

Aplikacja GOmobile
ŁATWA I BEZPIECZNA
BANKOWOŚĆ W TELEFONIE

Przelew? Gdziekolwiek jesteś!

Produkt dostępny:
Online

Aplikacja GOmobile - zobacz, jakie to proste

Proste rzeczy najszybciej zrobisz teraz bez konieczności chodzenia do banku.

Dzięki aplikacji GOmobile Banku BNP Paribas możesz korzystać ze swojego konta i połączonych z nim usług gdziekolwiek jesteś! W łatwy, szybki i wygodny sposób zarządzaj finansami gdziekolwiek jesteś. Aplikacja umożliwia szybki dostęp do konta, historii transakcji, wykresów, skupiając w jednym miejscu wszystkie posiadane przez Ciebie produkty.

Łatwe i szybkie przelewy i płatności

Aplikacja GOmobile została zaprojektowana dla telefonów z systemami Android i iOS. Możesz ją szybko i wygodnie pobrać w sklepach App Store i Google Play.

Prosto i wygodnie

Najczęściej zadawane pytania

  • Jaka jest różnica między bankowością mobilną a elektroniczną?

    Są dwie podstawowe różnice między bankowością mobilną (aplikacja GOmobile) a bankowością elektroniczną. Po pierwsze aplikacja GOmobile jest przeznaczona do użytkowania tylko na smartfonach z systemem Android/iOS. Po drugie, dzięki aplikacji mobilnej, klient ma szybki i łatwy dostęp do najważniejszych danych oraz może wykonywać operacje bankowe w dowolnym miejscu i czasie.

  • Co to jest aplikacja mobilna?

    Aplikacja mobilna to specjalne oprogramowanie instalowane na smartfonie, umożliwiające dostęp do rachunków i korzystanie z usług bankowych.

  • Czy aplikację GOmobile mogę zainstalować na każdy telefon komórkowy?

    Aplikację GOmobile można zainstalować na telefonach komórkowych z systemem Android i iOS. Dla systemu Android w wersjach od 5.0 a dla iOS w wersjach 10.3.

  • Czy mogę korzystać z aplikacji GOmobile za pomocą przeglądarki na moim komputerze?

    Nie ma możliwości korzystania z bankowości mobilnej GOmobile za pośrednictwem komputera. Aplikacja GOmobile została przygotowana wyłącznie dla telefonów komórkowych.
    Za pomocą przeglądarki możesz skorzystać z bankowości internetowej GOonline.

  • Co to jest App Store i GooglePlay?

    App Store to internetowy sklep Apple Inc. z aplikacjami dla urządzeń iPhone i iPad, działającymi pod kontrolą systemu operacyjnego iOS. Google Play jest internetowym sklepem Google z muzyką, filmami, e-bookami oraz aplikacjami przeznaczonymi na urządzenia mobilne, działające pod kontrolą systemu operacyjnego Android.

  • Do jakich informacji mam dostęp bez logowania się do aplikacji?

    Bez logowania do aplikacji możesz sprawdzić saldo rachunku. Sposobem prezentacji salda rachunku możesz sterować z poziomu ustawień. Bez zalogowania możesz także wykonać przelew to 5 wybranych zaufanych odbiorców, skorzystać z BLIKA oraz map wskazujących gdzie znajdziesz najbliższy bankomat lub placówkę. Możesz również zakupić bilety komunikacyjne i opłacić parking.

  • Ile kosztuje korzystanie z aplikacji mobilnej?

    Pobranie i korzystanie z aplikacji GOmobile jest bezpłatne. Należy jednak pamiętać, że podczas pobierania aplikacja nawiązuje połączenie z Internetem. Sprawdź, jakie opłaty nalicza operator Twojej sieci komórkowej za transmisję danych.

  • Gdzie mogę uzyskać informację, na jakich urządzeniach aktywowana jest aplikacja?

    Informację można uzyskać na infolinii i w oddziale banku.

  • Jak dezaktywować GOmobile?

    Możesz odinstalować aplikację bezpośrednio na telefonie.

  • Czy bankowość mobilna jest dostępna na tabletach?

    Aplikacja nie jest dostępna na tabletach, ze względu na to, że jest przystosowana do telefonów komórkowych.

  • Co zrobić w przypadku zablokowania dostępu do systemu GOmobile?

    Jeżeli podczas prób zalogowania użytkownik pięciokrotnie z rzędu podał nieprawidłowy kod PIN, to dostęp do kanału mobilnego zostanie zablokowany. Jest to zabezpieczenie przed próbą odgadnięcia kodu PIN przez osobę nieuprawnioną.
    Aby odblokować dostęp do GOmobile należy zadzwonić na infolinię lub udać się do oddziału.

  • W jaki sposób autoryzować transakcje w bankowości mobilnej?

    Przelewy zaufane oraz przelewy pomiędzy własnymi rachunkami nie wymagają dodatkowej autoryzacji. Do realizacji przelewów, dla których dane wprowadzisz ręcznie lub niezaufanych szablonów, będziesz wykorzystywał kod PIN, który zdefiniujesz podczas procesu aktywacji aplikacji GOmobile. Przelewy są objęte limitem kwotowym.

  • Czy limit kwotowy w GOmobile dotyczy klienta czy rachunku?

    Limit powiązany jest z transakcją a nie z rachunkiem lub z klientem.

  • Jaki jest limit dzienny dla pojedynczej transakcji wykonywanej poprzez GOmobile?

    Limit dzienny dla pojedynczej transakcji, zlecanej za pośrednictwem aplikacji mobilnej, wynosi 5000 PLN oraz 1000 PLN dla przelewu przed zalogowaniem.

  • Jak aktywować aplikację?

    Pobierz aplikację GOmobile wydaną przez BNP Paribas Bank Polska ze sklepu Google Play lub App Store i następnie:

    • podaj swój login do bankowości internetowe i nazwisko panieńskie matki. Jeśli nie pamiętasz loginu możesz użyć numeru PESEL lub numeru paszportu,
    • wprowadź kod otrzymany w wiadomości SMS,
    • ustaw kod PIN, który będzie używany do logowania i autoryzacji operacji w aplikacji,
    • zaloguj się przy pomocy zdefiniowanego PINu , aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji aplikacji. Kod PIN, posłuży do kolejnych logowań do aplikacji oraz do autoryzacji operacji.

    Podczas aktywacji aplikacji możesz dodatkowo włączyć:

    • logowanie i autoryzację operacji odciskiem palca lub za pomocą Face ID (tę opcje znajdziesz też w ustawieniach aplikacji),
    • autoryzację operacji zlecanych w bankowości internetowej przy pomocy aplikacji mobilnej.

  • Zgubiłem/am urządzenie z zainstalowaną aplikacją. Co zrobić?

    Zablokuj kanał mobilny na infolinii banku lub w najbliższym oddziale.

Rozwińzobacz mniej

zobacz jak łatwo kupisz Ubezpieczenie podróżne   w  APLIKACJI 

Jak kupić ubezpieczenie GOtravel?

  • Zaloguj się do aplikacji mobilnej
  • Kliknij w GOtravel na ekranie głównym
  • Wybierz cel i czas podróży, podaj wszelkie niezbędne dane osób ubezpieczonych i przelicz pełną kwotę ubezpieczenia
  • Zapłać wygodnie w aplikacji

 

Dowiedz się więcej o ubezpieczeniu podróżnym GOtravel

Bezpieczeństwo bankowości internetowej

 

Bezpieczeństwo bankowości internetowej​

Poznaj podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z komputera, a także logowania się do bankowości elektronicznej i autoryzacji transakcji. Dowiedz się, jak zabezpieczamy komunikację Klientów z Bankiem.

Sprawdź

   Pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa

  • Nie udostępniaj swojego urządzenia oraz poufnych danych do logowania osobom trzecim.
  • Blokuj telefon komórkowy przy użyciu znanego wyłącznie Tobie hasła/kodu PIN/znaku graficznego (w opcji wzór nie jest widoczny). Możesz również ustawić dodatkowy PIN zabezpieczający na karcie SIM.
  • Instaluj aplikacje pochodzące tylko z oficjalnych źródeł (GooglePlay, AppStore).
  • Nigdy nie instaluj żadnych aplikacji z nieznanych źródeł. Jeśli ktoś Cię o to prosi, prawdopodobnie jest to próba zainstalowania szkodliwego oprogramowania na Twoim telefonie.
  • Uważaj na wiadomości sms /mms /e-mail od nieznanych nadawców. Mogą one zawierać linki do stron ze złośliwym oprogramowaniem bądź do fałszywych stron bankowości elektronicznej.

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń