Naprawę uszkodzonego urządzenia RTV/AGD na koszt ubezpieczyciela lub zastąpienia go nowym o takich samych lub podobnych parametrach
Najczęściej poszukiwane
GOonline
Nowa bankowość internetowa dla Klientów Indywidualnych i Małych Firm
BiznesPl@net
Bankowość internetowa dla Klientów Biznesowych
Zlecenia giełdowe
Logowanie do rachunku maklerskiego
Portfele
Sprawdź wartość portfela
Co zyskujesz z Ubezpieczeniem MultiGwarancja?
Ubezpieczenie jest dostępne dla klientów posiadających wybrane karty kredytowe* Banku BNP Paribas Bank Polska S.A. Dokładamy starań, aby systematycznie rozszerzać ofertę dla jak największej liczby klientów. Chcesz mieć pewność, że w razie nieoczekiwanych sytuacji nie zostaniesz pozbawiony najpotrzebniejszego w domu sprzętu RTV/AGD? Ubezpieczenie „MultiGwarancja” zapewni ochronę niezbędnych urządzeń. Ten wyjątkowy program umożliwia:
WARIANTY UBEZPIECZENIA
Masz pytania dotyczące produktu?
Zadzwoń do nas
801 321 123
+48 22 134 00 00
Opłata za połączenie wg cennika Operatora
Przydatne informacje
Bank BNP Paribas oferując ubezpieczenie MultiGwarancja w AIG Europe Limited Oddział w Polsce, działa jako agent ubezpieczeniowy.
Ubezpieczyciel: AIG Europe Limited Oddział w Polsce
W celu uzyskania pomocy należy skontaktować się z Infolinią Ubezpieczyciela pod numerem telefonu:
(22) 545 85 15*
*koszt połączenia zgodny ze stawką Operatora
Infolinia czynna jest od pon. do pt. w godz. 8.00 do 18.00
Skargi i reklamacje można składać w formie pisemnej na adres: AIG Europe Limited Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Oddział w Polsce, ul. Marszałkowska 111, 00-102 Warszawa lub telefonicznie pod numerem telefonu (22) 545 85 25 albo ustnie do protokołu podczas wizyty w siedzibie Ubezpieczyciela pod adresem w Warszawie, ul. Marszałkowska 111 lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: reklamacje@aig.com
Prosimy pamiętać, by nie dokonywać żadnych napraw samodzielnie, przed kontaktem telefonicznym z Ubezpieczycielem.
Konsultanci Działu Likwidacji Szkód dostępni są od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00
Dokumenty do pobrania
* dotyczy Klientów będących przed dniem połączenia klientami Sygma Bank Polska S.A.