Komunikaty bezpieczeństwa
Uważaj na fałszywe e-maile dotyczące wniosków kredytowych!
Uważaj na nowy sposób oszustwa, który polega na tym, że przestępcy rozsyłają fałszywe wiadomości e-mail, w których informują o rzekomych wnioskach kredytowych, złożonych na dane Klientów banku.
Zachowaj czujność
- sprawdzaj adresy nadawców wiadomości e-mail, zwłaszcza jeśli ich treść wzbudza Twój niepokój lub gdy zawierają załączniki. Podejrzany adres e-mail lub adres, który tylko trochę przypomina ten oficjalny, to ważny czynnik alarmujący, że możesz mieć do czynienia z oszustem.
- pamiętaj, że Bank BNP Paribas nigdy nie wysyła do swoich Klientów wiadomości e-mail, w których prosi, aby:
- podali lub zweryfikowali swoją tożsamości lub dane o koncie
- udostępnili hasła, kody autoryzacji transakcji, PIN-y czy numery kart.
Otrzymałeś podejrzaną wiadomość e-mail:
- nie odpowiadaj na taką wiadomość
- nie wypełniaj otrzymanych formularzy
- nie klikaj w linki zamieszczone w treści wiadomości lub na obcych stronach internetowych.
Jeśli masz wątpliwości czy wiadomość jest autentyczna, niezwłocznie zgłoś to w Centrum Telefonicznym Banku BNP Paribas (infolinia czynna 24/7) – tel.: 500 990 500, tel.: +48 22 134 00 00 (koszt połączenia według stawki operatora).