w Polsce i na świecie1
Najczęściej poszukiwane
GOonline
Nowa bankowość internetowa dla Klientów Indywidualnych i Małych Firm
BiznesPl@net
Bankowość internetowa dla Klientów Biznesowych
Zlecenia giełdowe
Logowanie do rachunku maklerskiego
Portfele
Sprawdź wartość portfela
Co zyskujesz z kartą debetową MasterCard?
Płać kartą i korzystaj z bezpłatnych bankomatów1! Karty Banku BNP Paribas to szybki dostęp do Twoich pieniędzy. Sprawdź jakie to proste!
Zamów rozmowę z doradcą
Jak aktywować kartę?
Podczas pierwszej wypłaty gotówki z bankomatu
Płacąc kartą za zakupy z użyciem PIN-u
Dzwoniąc na infolinię Banku
+48 500 990 500
Opłata za połączenie wg cennika operatora
Logując się do serwisu i wybierając opcję aktywuj kartę
Najczęściej zadawane pytania
- Jakie są limity na karcie?
- Maksymalne dzienne limity:
Maksymalne dzienne limity kwotowe:
- limit gotówkowy: 5 000 zł
- limit bezgotówkowy: 50 000 zł, w tym:
- limit transakcji internetowych: 20 000 zł
- limit transakcji korespondencyjnych i telefonicznych: 10 000 zł
Maksymalne dzienne limity ilościowe:
- limit gotówkowy: 5
- limit bezgotówkowy: 50, w tym:
- limit transakcji internetowych: 50
- limit transakcji korespondencyjnych i telefonicznych: 5
- Jeżeli chcesz zmienić limity płatności, zadzwoń na infolinię Banku pod numer 801 321 123 lub zaloguj się do serwisu bankowości internetowej, limit można też zmienić w każdym oddziale Banku
Opłata za połączenie wg cennika operatora
- Jak działa wypłata euro z bankomatów Euronet w Polsce?
- Posiadacze karty do konta w BNP Paribas Bank Polska mają możliwość korzystania z usługi wypłaty gotówki w walucie euro w bankomatach sieci Euronet na terenie Polski.
- Operacja wypłaty euro polega na obciążeniu konta Klienta, z którym powiązana jest karta, równowartością wypłaconej kwoty euro przeliczoną na złoty wg kursu walut stosowanego przez Euronet dla tego typu transakcji. Bank otrzymaną w złotych kwotę transakcji zaksięguje w ciężar:
- Konta osobistego prowadzonego w złotych
- Rachunku w euro w przypadku kart powiązanych w momencie wypłaty z rachunkiem w euro (usługa dostępna wyłącznie w przypadku kart wydawanych do Kont bardzo osobistych). Rachunek w euro zostanie obciążony równowartością otrzymanej w złotych kwoty, przeliczonej na euro wg kursu kupna walut w BNP Paribas Bank Polska S.A.
- Opłaty za wypłaty z bankomatów są uzależnione od typu posiadanego konta osobistego
- Co należy wiedzieć płacąc kartą za granicą?
- Należy pamiętać, że wypłata pieniędzy z zagranicznego bankomatu, w obcej walucie, może wiązać się z dodatkowymi kosztami. Bank przewalutuje taką transakcję do waluty, w której prowadzone jest konto i taką kwotą obciąży rachunek Klienta.
Gwarancja braku opłaty za wypłaty z bankomatów za granicą odnosi się do opłat BNP Paribas Bank Polska. Właściciele bankomatów Grupy BNP Paribas oraz porozumienia Global Alliance nie pobierają opłat od wypłat realizowanych kartami do kont BNP Paribas Bank Polska. W przypadku bankomatów obsługiwanych przez innych operatorów może zostać pobrana dodatkowa opłata o ile odpowiednia informacja zostanie wyświetlona na ekranie bankomatu. Informacja o wszystkich opłatach i prowizjach Banku dostępna w Taryfie.
- Należy pamiętać, że wypłata pieniędzy z zagranicznego bankomatu, w obcej walucie, może wiązać się z dodatkowymi kosztami. Bank przewalutuje taką transakcję do waluty, w której prowadzone jest konto i taką kwotą obciąży rachunek Klienta.
- Co zrobić, jeśli bankomat nie oddał mi karty?
Jeśli bankomat nie oddał karty, należy skontaktować się bezpośrednio z Bankiem BNP Paribas pod numerem 500 990 500.
Opłata za połączenie wg cennika operatora - Co zrobić w przypadku zaginięcia karty?
W przypadku kradzieży lub zagubienia karty płatniczej BNP Paribas Bank Polska S.A., należy niezwłocznie zgłosić ten fakt telefonicznie pod czynnym przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, numerem telefonu:
- 500 990 500
- +48 22 566 99 99 – dla połączeń z zagranicy
Opłata za połączenie wg cennika operatora
lub
- W dowolnym oddziale BNP Paribas Bank Polska S.A.
W przypadku utraty karty za granicą należy zastrzec kartę w dowolnym oddziale banku oznaczonym logo MasterCard (dotyczy kart z logo MasterCard)
- Czy płacenie kartą jest bezpieczne?
Bank nigdy nie wysyła wiadomości e-mail z prośbą o podanie nazwy użytkownika i/lub hasła, danych kart płatniczych i kredytowych, kodów PIN. Są to dane wrażliwe i nikt poza Klientem nie może ich znać!
Zanim potwierdzi się jakąkolwiek operację na swoim koncie, należy przeczytać uważnie SMS zawierający kod autoryzacyjny – sprawdzić dokładnie dane dotyczące zleconej operacji
Nasze karty płatnicze posiadają odpowiednie zabezpieczenia:
- Kod PIN czyli indywidualny 4 cyfrowy kod, znany wyłącznie właścicielowi karty, nie wolno udostępniać go innym osobom
- Chip na karcie - wbudowany mikroprocesor przechowujący dane karty oraz spis usług z nią powiązanych; karta posiada również wbudowany pasek magnetyczny, dzięki czemu można nią zapłacić w terminalu przystosowanym do obsługi kart z chipem oraz w terminalu przyjmującym karty z paskiem magnetycznym
- Imię i nazwisko – należy pamiętać, że kartą może posługiwać się tylko jej właściciel
- Podpis na odwrocie karty - niepodpisane karty uważane są za nieważne; należy pamiętać, że podpis złożony na karcie jest dodatkowym zabezpieczeniem w przypadku jej zagubienia lub kradzieży!
- Dodatkowym zabezpieczeniem jest trudny do podrobienia hologram na awersie karty
- Infolinia czynna w dni robocze od 8:00 do 18:00 (koszt połączenia wg stawki operatora).
Jak zgłosić kradzież lub zagubienie karty?
Zgłoszenie w oddziale
Zgłoś fakt kradzieży lub zagubienie karty płatniczej w dowolnym oddziale Banku BNP Paribas S.A.
Połączenie z Polski
Zgłoś kradzież lub zagubienie karty płatniczej Banku BNP Paribas Bank Polska S.A. pod czynnym przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, numerem telefonu:
500 990 500
Opłata za połączenie wg cennika operatora
Połączenie z zagranicy
Jeśli jesteś za granicą, zgłoś kradzież lub zagubienie karty płatniczej pod czynnym numerem telefonu:
+48 22 134 00 00
i zastrzeż kartę w dowolnym oddziale banku oznaczonym logo MasterCard (dotyczy kart z logo MasterCard)
Opłata za połączenie wg cennika operatora
Bezpieczeństwo bankowości internetowej
Poznaj podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z komputera, a także logowania się do bankowości elektronicznej i autoryzacji transakcji. Dowiedz się, jak zabezpieczamy komunikację Klientów z Bankiem.
1Lista bankomatów Grupy BNP Paribas i Global Alliance znajduje się tutaj. Brak opłat za wypłaty z bankomatów za granicą odnosi się do opłat pobieranych przez Bank BNP Paribas. Niezależnie od opłat Banku BNP Paribas właściciel bankomatu może pobrać dodatkową opłatę – w takim przypadku odpowiednia informacja wyświetlana jest na ekranie bankomatu.
Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.