Bank zmieniającego się świata
 
 

Produkt dla Klientów Banku w ramach działalności przejętej przez BNP Paribas Bank Polska S.A. w wyniku podziału podmiotu o numerze KRS 14540.

O produkcie

 

Z nową usługą bankowości elektronicznej Mobilny Portfel możesz jeszcze więcej. Dzięki niej masz szybki dostęp do najważniejszych funkcjonalności i produktów bankowych, możesz bezpiecznie i jeszcze wygodniej, w każdym miejscu i o każdej porze, robić zakupy online oraz taniej i wygodniej wymieniać waluty. U nas nie musisz mieć przy sobie portfela, bo wystarczy telefon, którym zapłacisz w każdej sytuacji i zrealizujesz wszystkie operacje finansowych, które będziesz chciał. Twój telefon staje się Twoim portfelem, wiec bank masz zawsze pod ręka. To nie tylko stały dostęp do konta. To możliwości, które ułatwiają codzienne życie.

Korzyści

Z usługą bankowości elektronicznej Mobilny Portfel nic Cię nie ogranicza!

 

Pytania i odpowiedzi

  • Z usługę bankowości elektronicznej Mobilny Portfel mogą korzystać Klienci Indywidualni oraz klienci z segmentu Micro, posiadający dostęp do bankowości internetowej Online.

  • W usłudze bankowości elektronicznej Mobilny Portfel dostępne są m.in. następujące produkty i usługi:

    • Dostęp do rachunków, kart debetowych oraz kredytowych, depozytów, kredytów
    • Dostęp do historii transakcji
    • Polecenia przelewu
    • BLIK
    • Dostęp do usługi bankowości elektronicznej wymiany walut Dealer
    • Dostęp do platformy zakupowej #korzystaj
    • Dostęp do usługi zakupu biletów komunikacji miejskiej i płatności za parking w wybranych miastach, we współpracy z Mobilet, sprawdź dostępność
  • Po aktywacji Mobilnego Portfela należy zdefiniować hasło mobilne. Hasło mobilne może mieć od 4 do 8 cyfr. Na urządzeniach wyposażonych w czytnik linii papilarnych, można również aktywować opcję logowania odciskiem palca. Opcja ta dostępna jest w ustawieniach aplikacji.

  • Tak. Mobilny Portfel można zainstalować maksymalnie na 20 urządzeniach. Na każdym z nich należy odrębnie zdefiniować hasło mobilne.

  • Usługę bankowości elektronicznej Mobilny Portfel należy pobrać ze sklepu Google Play lub App Store.

  • Po zainstalowaniu i otwarciu aplikacji pokazuje się ekran aktywacji. Należy podać tzw. UNID czyli login do bankowości internetowej Online, hasło do bankowości internetowej Online oraz datę urodzenia.

  • Obecnie usługę bankowości elektronicznej Mobilny Portfel można zainstalować na telefonach z systemem operacyjnym Android w wersji 5.0 lub wyższej oraz iOS w wersji 11 lub wyższej (gdy będą dostępne).

  • Tak. Bank oferuje możliwość dodania kart (obecnie dotyczy wszystkich kart Mastercard z wyjątkiem naklejek zbliżeniowych) do portfeli Google Pay i Apple Pay.

  • Tak. Za pomocą usługi bankowości elektronicznej Mobilny Portfel można zapłacić BLIKiem w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz wypłacać pieniądze z bankomatów. Usługa dostępna dla Klientów Indywidualnych.

Mobilna autoryzacja

Mobilna autoryzacja to bezpieczeństwo i oszczędność czasu. Jednym kliknięciem potwierdzisz dowolną transakcję bez konieczności przepisywania haseł SMS.
Wszystkie dane dotyczące wykonywanej transakcji zobaczysz na ekranie aplikacji mobilnej. Wystarczy jeden klik i gotowe!

Ważne

  • Możesz aktywować mobilną autoryzację tylko na jednym telefonie
  • Telefon musi zezwalać na przyjmowanie powiadomień push oraz konieczne jest nadanie uprawnienia dla aplikacji Mobilny Portfel do wysyłania powiadomień push

Mobilna autoryzacja i bezpieczeństwo

  • Komunikację pomiędzy Twoim Mobilnym Portfelem a bankiem szyfrujemy za pomocą szyfrowania TLS 1.2 oraz przy wykorzystaniu nowoczesnych metod kryptograficznych.
  • Takie zabezpieczenie gwarantuje bezpieczeństwo i poufność Twoich danych.
  • Dostęp do aplikacji zabezpieczony jest hasłem mobilnym lub logowaniem biometrycznym. Transakcję można zatwierdzić (i zobaczyć jej dane) dopiero po zalogowaniu do Mobilnego Portfela.
  • W Mobilnym Portfelu dostępna jest też historia autoryzacji, tak więc zawsze można sprawdzić jakie transakcje i kiedy były zatwierdzone a jakie odrzucone.

 

Zacznij korzystać z mobilnej autoryzacji

Pobierz najnowszą wersję aplikacji Mobilny Portfel (2.9 iOS, 2.9.8 Android)

Z menu aplikacji wybierz opcję Mobilna autoryzacja i przycisk "Aktywuj". Od teraz zamiast dotychczas używanej metody autoryzacji (SMS) wszystkie operacje zlecane w serwisie transakcyjnym będziesz potwierdzał Mobilną autoryzacją.

Pamiętaj, że bank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów - App Store (iOS - Apple), Google Play (Android). Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł!

 

Usługa bankowości elektronicznej Mobilny Portfel zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa, m.in. poprzez:

Ochronę dostępu za pomocą hasła lub odcisku palca

Dodatkową autoryzację części transakcji

Szyfrowaną transmisję danych

Google Play - Android

App Store - iOS

Dokumenty do pobrania

 Regulamin EKD dla Klienta Indywidualnego, ważny od 01.04.2019Pobierz Otwiera się w nowym oknie.

 Tabela funkcjonalności EKD dla Klienta Indywiudalnego obowiązuje od 01.04.2019Pobierz Otwiera się w nowym oknie.

 

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved.