Bank zmieniającego się świata
Otwórz konto Weź kredyt
 
 

 

Bankowość GOonline

Twoje finanse, Twój komfort

Korzyści bankowości internetowej GOonline

Nie dotyczy przelewów na rachunki własne i przelewów zaufanych

Bezpieczne logowanie

Kliknij ZALOGUJ SIĘ na górze tej strony i wybierz GOonline.

Wybierz sposób logowania:

  • hasło tradycyjne każdorazowo wymaga podania całego hasła,
  • hasło maskowane wymaga podania losowo wybranych znaków, innych podczas każdego logowania,
  • logowanie aplikacją mobilną - potwierdzasz logowanie do GOonline w aplikacji mobilnej GOmobile,
  • logowanie dwuetapowe – połączenie hasła tradycyjnego lub maskowanego z autoryzacją aplikacją GOmobile lub jednorazowym kodem przesłanym SMS-em.

Podczas logowania hasłem tradycyjnym lub maskowanym możesz zostać poproszony o dodatkowe - tj.  poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości w formie mobilnej autoryzacji lub kodu SMS.

 

Co chcesz zrobić?

Loguję się po raz pierwszy, chcę aktywować dostęp
Chcę zmienić metodę logowania
Nie pamiętam loginu
Nie pamiętam hasła
Mam zablokowany dostęp do bankowości GOonline
Nie mogę zalogować się do GOonline

1. Kliknij ZALOGUJ SIĘ na górze tej strony i wybierz kafel GOonline

 

2. Wpisz login, który Ci nadaliśmy i przejdź dalej

Login znajdziesz w umowach, które przekazaliśmy Ci przy zawieraniu relacji. Możesz go również odzyskać na stronie logowania poprzez opcję: Przypomnij login.

 

3. Wpisz jednorazowy kod autoryzacyjny i przejdź dalej

Podczas aktywacji bankowości otrzymasz jednorazowy kod autoryzacyjny na numer telefonu podany przez Ciebie do wysyłki kodów SMS.

 

4. Ustaw hasło

Wybierz sposób, w jaki będziesz logować się do GOonline:

  • hasło tradycyjne – za każdym razem będziesz wpisywać całe hasło,
  • hasło maskowane – będziesz wpisywać tylko losowo wybrane znaki z hasła, inne podczas każdego logowania.

System podpowie, czy Twoje hasło spełnia zasady bezpieczeństwa.

 

5. Ustaw dodatkowe zabezpieczenie

Aby zwiększyć bezpieczeństwo logowania, możesz ustawić logowanie dwuetapowe. Oznacza to, że podczas logowania do bankowości, poza hasłem tradycyjnym lub maskowanym, pojawi się drugi etap logowania. Możesz wybrać jedną z opcji autoryzacji:

  • aplikacją GOmobile – możesz wybrać tę opcję, tylko wtedy, gdy masz aktywną aplikację,
  • kodem SMS.

 

6. Zaloguj się do GOonline

Teraz możesz zalogować się do swojej bankowości.

Po pierwszym logowaniu możesz:

  • Zmienić login na swój własny. Dzięki temu logowanie staje się prostsze. Ustawisz go w GOonline > Ustawienia > Bezpieczeństwo i hasło > Własny login.
  • Zmienić dotychczasowy sposób logowania do GOonline. Zamiast hasła tradycyjnego lub maskowanego, możesz logować się przy pomocy aplikacji mobilnej GOmobile. Ustawienia zmienisz w GOonline > Ustawienia > Bezpieczeństwo i hasło > Hasło i sposób logowania.
  • Ustawić obrazek bezpieczeństwa, który będzie wyświetlał się przy każdym logowaniu. Dzięki temu możesz zwiększyć bezpieczeństwo logowania. Obrazek możesz ustawić w GOonline > Ustawienia > Bezpieczeństwo i hasło > Obrazek bezpieczeństwa.

Jeśli pierwsze logowanie do bankowości już za Tobą, możesz zmienić wcześniej wybrany sposób logowania. Zaloguj się do GOonline > Ustawienia > Bezpieczeństwo i hasło > Hasło i sposób logowania. Możesz wybrać logowanie jednoetapowe lub dwuetapowe.

1. Logowanie jednoetapowe – wybierz jedną z poniższych opcji:

  • hasło tradycyjne - za każdym razem będziesz wpisywać całe hasło,
  • hasło maskowane – przy logowaniu będziesz wpisywać tylko losowo wybrane znaki z hasła, inne podczas każdego logowania,
  • logowanie aplikacją GOmobile – będziesz potwierdzać aplikacją w telefonie. Sposób zatwierdzania zależy od tego, czy logujesz się w zaufanej przeglądarce.  

Przeglądarkę możesz dodać jako zaufaną w GOonline > Ustawienia > Zaufane urządzenia i kanały dostępu.

 

Logowanie aplikacją w zaufanej przeglądarce:

Po wybraniu loginu otrzymasz od nas powiadomienie push na urządzenie mobilne wskazane do autoryzacji. Otwórz powiadomienie push, sprawdź jego treść i potwierdź logowanie.

 

Logowanie aplikacją w niezaufanej przeglądarce:

Po wpisaniu loginu na ekranie wyświetlimy Ci czterocyfrowy kod. W tym samym czasie otrzymasz od nas powiadomienie push na urządzenie mobilne wskazane do autoryzacji. Otwórz powiadomienie push, zaznacz właściwy czterocyfrowy kod i potwierdź logowanie.

 

Podczas logowania hasłem tradycyjnym lub maskowanym możemy Cię poprosić o dodatkowe – tj. poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).

 

2. Logowanie dwuetapowe

1. etap – wybierz jedną z poniższych opcji:

  • hasło tradycyjne - za każdym razem będziesz wpisywać całe hasło,
  • hasło maskowane – przy logowaniu będziesz wpisywać tylko losowo wybrane znaki z hasła.

 

2. etap – autoryzacja za pomocą:

  • aplikacji GOmobile – logowanie będziesz potwierdzać w swojej aplikacji. Możesz wybrać tę opcję, jeśli masz aktywną aplikację,
  • kodu SMS – logowanie będziesz potwierdzać kodem SMS.

Na stronie logowania do GOonline kliknij przycisk: Przypomnij login

Postępuj zgodnie z wyświetlanymi komunikatami.

Na stronie logowania do GOonline kliknij przycisk: Odblokuj dostęp 

Postępuj zgodnie z wyświetlanymi komunikatami.

Na stronie logowania do GOonline kliknij przycisk: Odblokuj dostęp 

Postępuj zgodnie z wyświetlanymi komunikatami.

Upewnij się, czy:

  • wpisane Login i Hasło są poprawne. Jeśli tak, spróbuj zalogować się ponownie.
  • numer telefonu, na który wysyłamy kody SMS, jest aktualny. Jeśli nie jest aktualny, możesz go zmienić tylko w oddziale banku.
  • dostarczyliśmy Ci SMS z informacją o założeniu blokady bezpieczeństwa. Wówczas wejdź na stronę logowania GOonline, kliknij Odblokuj dostęp i postępuj zgodnie z wyświetlanymi komunikatami.

MOBILNA AUTORYZACJA

potwierdzanie transakcji zlecanych w bankowości GOonline w aplikacji GOmobile

  • Wygodnie - po prostu kliknij w powiadomienie na telefonie, jeśli dane operacji się zgadzają, kliknij Zatwierdź i wpisz PIN używany do logowania do GOmobile lub potwierdź biometrią (TouchID/FaceID na iOS). Nie musisz już przepisywać kodu SMS do bankowości internetowej!
  • Przejrzyście - w powiadomieniu autoryzacyjnym widzisz szczegóły operacji.
  • Bezpiecznie - stosujemy zaawansowane mechanizmy bezpieczeństwa. Aplikacja mobilna nie jest związana z numerem telefonu, dzięki czemu nie można skopiować karty SIM.

Więcej o mobilnej autoryzacji >

Powiadomienie w telefonie

Sprawdź szczegóły operacji

  • Mobilna autoryzacja może być aktywna tylko na jednym telefonie. Jeśli chcesz zmienić telefon na inny, zaloguj się na nim do aplikacji GOmobile.
    Na dolnym pasku kliknij Profil, następnie Mobilna autoryzacja. Zobaczysz informację, na jakim urządzeniu mobilna autoryzacja jest aktywna.

     

    Kliknij AKTYWUJ NA TYM URZĄDZENIU, jeśli chcesz zmienić telefon, na który będziesz otrzymywać powiadomienia.

     

    Nazwa nowego urządzenia pojawi się na liście.
    Kliknij ZATWIERDŹ
    lub Odrzuć.

     

    Mobilna autoryzacja została aktywowana na tym telefonie.
    Kliknij ZAMKNIJ

Dodatkowe odpowiedzi

W systemie bankowości internetowej GOonline
Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Bezpieczeństwo i hasło > Sposób autoryzacji > Edytuj (tu można sprawdzić i zmienić)

lub

W aplikacji GOmobile (tu można tylko sprawdzić)

Zaloguj się do aplikacji GOmobile, kliknij ikonę ludzika w lewym górnym rogu ekranu i wybierz Bezpieczeństwo, a następnie Mobilna autoryzacja.

 

Jeśli korzystasz z dwuetapowego procesu logowania do bankowości internetowej GOonline (hasło + wpisanie kodu SMS) pamiętaj, że zmiana metody autoryzacji operacji nie spowoduje zmiany sposobu logowania.

Jeśli chcesz, aby logowanie do GOonline również odbywało się po zatwierdzeniu w aplikacji mobilnej, możesz to zmienić w ustawieniach GOonline:
Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Bezpieczeństwo i hasło > Hasło i sposób logowania > Edytuj

Trzy najczęstsze powody, dlaczego możesz nie otrzymać powiadomienia autoryzacyjnego na telefon to:

1. Nieaktywna mobilna autoryzacja

Sprawdź, czy na telefonie masz aktywną mobilną autoryzację. Zapoznaj się z odpowiedzią na pytanie: Gdzie sprawdzić, na jakich urządzeniach jest aktywna aplikacja GOmobile?

Jeśli nie masz aktywnej mobilnej autoryzacji na wybranym telefonie, możesz zmienić urządzenie według wskazówek powyżej - zapoznaj się z Jak zmienić telefon używany do mobilnej autoryzacji?

 

2. Brak dostępu do internetu

Sprawdź, czy masz włączony dostęp do internetu w telefonie. W razie potrzeby, włącz internet.

 

3. Brak zgody na wyskakujące powiadomienia w telefonie

Sprawdź w ustawieniach telefonu, czy masz włączoną zgodę na otrzymywanie powiadomień z aplikacji GOmobile. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, usuń i ponownie pobierz aplikację GOmobile – to przywróci domyślne ustawienia powiadomień i zgodę na ich otrzymywanie.

 

Nawet jeżeli nie otrzymujesz powiadomień na wyświetlaczu telefonu, możesz autoryzować operację w aplikacji GOmobile. Po prostu uruchom aplikację, a od razu wyświetli się powiadomienie o mobilnej autoryzacji. Zapoznaj się ze szczegółami transakcji, kliknij Zatwierdź i potwierdź operację PIN-em.

W systemie bankowości internetowej  GOonline
Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Moje urządzenia i kanały dostępu > Zapamiętane urządzenia mobilne > Pokaż listę

lub

W aplikacji GOmobile
Na dolnym pasku kliknij Profil > Mobilna autoryzacja

Jeśli mobilna autoryzacja jest włączona na innym urządzeniu, niż to na którym sprawdzasz, wyświetlimy informację o modelu urządzenia, na którym autoryzujesz operacje. Możesz też z tego miejsca od razu włączyć mobilną autoryzację na tym telefonie.

1. Skorzystaj z opcji "Dezaktywacja" w aplikacji:

• Na ekranie startowym kliknij 3 kropki w prawym górnym rogu.

• Wybierz "Dezaktywacja".

 

2. Aktywuj aplikację ponownie

• Kliknij Aktywuj aplikację.

• Wybierz opcję Podaj login i wpisz identyfikator, którego używasz w bankowości internetowej GOonline i kliknij Dalej.

• Wpisz nazwisko panieńskie matki, a następnie przejdź Dalej.

• Otrzymasz wiadomość SMS z kodem do aktywacji aplikacji – wprowadź go w odpowiednim polu.

• Ustal własny PIN do aplikacji. Musisz wprowadzić go dwukrotnie.

• Aplikacja zostanie aktywowana.

 

3. Zaloguj się do GOmobile za pomocą nowego PIN-u. Gotowe! Teraz możesz bezpiecznie korzystać z aplikacji GOmobile. Po nadaniu nowego PIN-u, włącz na tym urządzeniu mobilną autoryzację (na dolnym pasku kliknij Profil > Mobilna autoryzacja), a następnie ponów operację w GOonline, aby otrzymać nowe powiadomienie.

Transakcja powinna być potwierdzona w przeciągu 5 minut.

Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na jeden telefon, przypisany do mobilnej autoryzacji lub kodu SMS. 

Jak sprawdzić, na który telefon przychodzą powiadomienia:

W systemie bankowości internetowej  GOonline
Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Moje urządzenia i kanały dostępu > Zapamiętane urządzenia mobilne > Pokaż listę

W aplikacji GOmobile
Na dolnym pasku kliknij Profil > Mobilna autoryzacja

Jeśli mobilna autoryzacja jest włączona na innym urządzeniu, niż to na którym sprawdzasz, wyświetlimy informację o modelu urządzenia, na którym autoryzujesz operacje.

Niestety, nie. Aby otrzymywać powiadomienia w telefonie z aplikacji GOmobile, potrzebny jest dostęp do internetu. 

Powiadomienia przychodzą chwilę po zleconej transakcji w systemie bankowości internetowej GOonline. Zawsze należy zweryfikować szczegóły powiadomienia aby upewnić się, że zgadzają się z zleceniem w GOonline.

W przypadku, gdy dane się nie zgadzają lub pojawią się inne wątpliwości, odrzuć autoryzację i niezwłocznie skontaktuj się z bankiem.

W systemie bankowości internetowej GOonline
Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Bezpieczeństwo i hasło > Sposób autoryzacji > Edytuj

Wybierz Wiadomość SMS i kliknij ZAPISZ

Zmiana metody autoryzacji wymaga zatwierdzenia dotychczasową metodą autoryzacji (tzn. jeśli zmieniasz mobilną autoryzację na kody SMS, musisz potwierdzić zmianę w aplikacji mobilnej).

Przelewy

Zobacz jak wykonać przelew krajowy

Zobacz na filmie jak wykonać przelew krajowy
 

W szybki sposób możesz zrealizować przelew:

  • krajowy,
  • własny,
  • zagraniczny,
  • podatkowy
  • lub spłacić kartę.

Potwierdzaj transakcje w aplikacji mobilnej GOmobile - przy użyciu mobilnej autoryzacji.

Otwarta bankowość

Otwarta bankowość pozwala na podgląd w bankowości internetowej GOonline kont z wybranych innych banków. Usługa dostępu do informacji o rachunkach w innych bankach - AIS (z ang. Account Information Service) opiera się na ustawie o usługach płatniczych, która implementuje unijną dyrektywę PSD2. Zgodnie z nią banki, za Twoją zgodą, zobowiązane są przekazać informacje o Twoich rachunkach dostępnych online podmiotom zewnętrznym (w tym innym bankom czy instytucjom płatniczym).

Twoje konta z różnych banków w jednym miejscu:
 

  • w prosty sposób łączysz konta z Alior Banku S.A., Credit Agricole Bank Polska S.A., ING Banku Śląskiego S.A., Banku Millennium S.A., Pekao S.A., PKO Banku Polskiego S.A., Santander Bank Polska S.A., mBank S.A. w jednym widoku w GOonline
  • masz przejrzysty dostęp do informacji o swoich rachunkach w innych bankach - saldzie i historii wykonanych transakcji
  • decydujesz samodzielnie, by dodać lub usunąć podgląd kont z innych banków
  • bezpieczne rozwiązanie. Nie posiadamy Twoich danych do logowania do innych banków.
  • zgoda na dostęp do rachunków i historii transakcji obowiązuje przez 180 dni. Po upływie tego terminu należy odnowić dostęp, aby móc dalej korzystać z otwartej bankowości.

Jak dodać konta z innych banków do GOonline

1

Zaloguj się do GOonline

Wybierz Moje FinanseKonta albo wejdź w Ustawienia
Po prawej stronie ekranu na banerze z informacją Otwarta bankowość w GOonline
kliknij + Dodaj konto z innego banku 

2

Zapoznaj się z ogólnymi informacjami

o tej usłudze.
Kliknij DALEJ lub Anuluj

Wybierz bank, z którego chcesz dodać konto aby widzieć je w GOonline.

Kliknij DALEJ lub Anuluj

3

Pobierz i zapoznaj się z regulaminem

i złóż wymagane zgody.
Zatwierdź je wybraną metodą autoryzacji: Mobilna autoryzacja/Kod SMS.

Kliknij DALEJ lub Anuluj

Przekierujemy Cię do wybranego banku, gdzie po zalogowaniu zobaczysz rachunki jakie możesz wybrać aby widzieć je w GOonline.

4

Widok w GOonline

Po wyborze rachunku/ów i zatwierdzeniu wyboru w wybranym banku wrócisz na stronę logowania GOonline.

Po zalogowaniu, rachunki z innych banków zobaczysz w sekcji Moje FinanseKonta
oraz dodatkowo w Ustawienia, w sekcji Otwarta bankowość, gdzie możesz zarządzać informacjami na temat dodanych rachunków.

Zakładka Moje finanse

W tej zakładce możesz zarządzać swoimi finansami - kontami, kartami, oszczędnościami oraz inwestycjami.

Sekcja Mój portfel to zakładka, gdzie w jednym miejscu możesz sprawdzić stan swoich:

  • kont
  • oszczędności
  • inwestycji
  • emerytury

 

Informacje możesz zobaczyć na czytelnym wykresie.
Możesz również przeliczać środki na euro i dolary oraz filtrować produkty po wybranej walucie.

W sekcji Konta prezentujemy otwarte rachunki osobiste i konta walutowe.

Możesz zawnioskować o:

  • kartę do konta,
  • otwarcie konta walutowego,
  • kredyt odnawialny w koncie.

Zobaczysz historię transakcji oraz możesz pobrać wyciąg rachunku.

W zakładce Moje Finanse > Karty możesz błyskawicznie:
 

W zakładce Moje Finanse > Karty samodzielnie i szybko możesz:
 

 

Możesz również spłacić kartę kredytową:

Po kliknięciu przycisku Spłać możesz wybrać opcje spłaty:

  • minimalną kwotę,
  • zadłużenie za ostatni okres rozliczeniowy,
  • całe zadłużenie,
  • lub własną kwotę.

W zakładce Moje Finanse > Kredyty w jednym miejscu sprawdzisz:
 

  • status spłaty swoich kredytów
  • zobaczysz historię oraz harmonogram spłaty Twoich kredytów
  • na 6 dni przed datą wymagalności raty przypomnimy Ci o zbliżającym się terminie spłaty

 

Dodatkowo w zakładce Usługi:
 

  • zawnioskujesz o zaświadczenie do kredytu hipotecznego
  • zawnioskujesz o wcześniejszą spłatę
  • prześlesz do banku polisę ubezpieczenia

W zakładce Moje Finanse > Oszczędności masz kontrolę nad swoimi oszczędnościami:
 

W prosty sposób otworzysz Rachunek Oszczędnościowy, którym możesz od razu zarządzać poprzez GOonline.

Otwarcie, odnowienie lub zerwanie lokaty jest szybkie, a dzięki informacji o tym, kiedy zakończy się lub odnowi Twoja lokata, możesz zarządzać swoimi oszczędnościami.

W każdej chwili możesz pobrać potwierdzenie posiadania lokaty. Cały czas widoczne jest też podsumowanie twoich oszczędności.

W zakładce Moje Finanse > Inwestycje:
 

  • założysz rachunek maklerski (kliknij po prawej stronie Otwórz Rachunek Maklerski i wypełnij wniosek)
  • sprawdzisz wartość środków ulokowanych w produktach inwestycyjnych (fundusze inwestycyjne, lokaty o charakterze inwestycyjnym, rachunek maklerski)
  • kupisz lub sprzedasz jednostki uczestnictwa funduszy inwestycyjnych
  • otworzysz lokatę inwestycyjną
  • bezpośredniego zalogujesz się do Sidoma Web
  • zapoznasz się z bieżącymi i historycznymi notowaniami funduszy inwestycyjnych

W zakładce Moje Finanse > Emerytura możesz:
 

  • otworzyć IKE i IKZE
  • wpłacić środki
  • dokonać zwrotu i zamknięcia IKZE
  • sprawdzić wartość ulokowanych środków
  • sprawdzić wysokość limitów na IKE i IKZE

Zakładka Usługi

 

Bezpieczeństwo bankowości internetowej

Poznaj podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z komputera, a także logowania się do bankowości elektronicznej i autoryzacji transakcji. Dowiedz się, jak zabezpieczamy komunikację Klientów z bankiem.

Sprawdź

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

W bankowości GOonline możesz zmienić:

  • adres korespondencyjny,
  • adres zamieszkania,
  • adres e-mail,
  • numer i serię dowodu osobistego/paszportu (aktualizacja możliwa tylko dla rezydentów),
  • numer telefonu do kontaktu i powiadomień 3D Secure (przy płatności kartą w internecie)
  • datę ważności dokumentu tożsamości (aktualizacja możliwa tylko dla rezydentów).

Po zalogowaniu do GOonline w prawym górnym rogu wybierz: Profil Osobisty > Ustawienia > Mój Profil

 

W GOonline możesz także zmienić numer telefonu do autoryzacji SMS, jeśli posiadasz swój poprzedni numer telefonu (na ten numer wyślemy sms-em kod do autoryzacji tej operacji).

Zmienisz go w zakładce Profil Osobisty > Ustawienia > Bezpieczeństwo i hasło

Jeśli nie posiadasz poprzedniego numeru telefonu, taką zmianę zlecisz tylko w oddziale banku.

Po zalogowaniu do bankowości GOonline:

1. Wybierz zakładkę Moje finanse.

2. Następnie wybierz Karty.

3. Po rozwinięciu zakładki Szczegóły pojawia się opcja Zmień PIN.

 

Widok produktów w systemie GOoline został udostępniony w formie profili zgodnie z poniższym:

  • Profil osobisty – widok produktów, których Użytkownik jest właścicielem i współwłaścicielem.  
  • Profil pełnomocnictwa – widok produktów mocodawcy, do których zostało nadane Użytkownikowi pełnomocnictwo ogólne.

W sytuacji gdy Użytkownik posiada dostęp w bankowości internetowej do usług  i produktów więcej niż jednej osoby (różnych mocodawców), widok ten jest prezentowany oddzielnie dla każdego z mocodawców. Chcąc uzyskać widok produktów poszczególnych mocodawców Użytkownik wybiera odpowiedni profil – odpowiedniego mocodawcę.

Konta oszczędościowe są widoczne w zakładce Oszczędności 

Lokaty strukturyzowane prezentowane są w zakładce Inwestycje. 

Informacje o posiadanym kredycie i harmonogram spłaty znajdują się w zakładce Moje finanse -> Kredyty 

Jeśli użytkownik posiada w GOonline dostęp zarówno do produktów indywidualnych jak i firmowych (mikro) może zmieniać widok produktów wybierając odpowiednio profil osobisty i profil firmy bez konieczności ponownego logowania.

Jeśli produkty firmowe obsługiwane są w bankowości internetowej GOonline Biznes (dawniej Biznes Pl@net) to nie ma możliwości przełączenia się pomiędzy widokami. Wówczas obsługa produktów firmowych dostępna jest po zalogowaniu do systemu GOonline Biznes, obsługa produktów indywidualnych po zalogowaniu do GOonline.

Dokumenty  DO  POBRANIA

 
Poznaj GOonline  
 
Przewodnik po bankowości internetowej GOonline 
 
Regulamin świadczenia usługi otwartej bankowości

Zobacz również