Bank zmieniającego się świata
 
 

Odkryj nową BanKowość internetową  GOonline

Nowy GOonline usługa bankowości elektronicznej to efekt naszej wielomiesięcznej pracy. Tworząc nową bankowość kierowaliśmy się przede wszystkim szybko zmieniającymi się potrzebami naszych użytkowników. Skupiliśmy się na dostarczeniu możliwie łatwego w obsłudze narzędzia, który zapewni poczucie pełnej kontroli finansów i bezpieczeństwa.

Cieszymy się, że zajęliśmy drugie miejsce w kategorii Bankowość Zdalna w najnowszej edycji rankingu Newsweek Polska Otwiera się w nowym oknie..

 

Twój identyfikator (login) do serwisu transakcyjnego GOonline znajduje się w dokumentach i umowach otrzymanych z banku.
Jeśli  do tej pory nie posiadasz dostępu do serwisu, możesz go wygenerować korzystając z formularza znajdującego się tu.

Jeśli korzystałeś z systemu Pl@net, logowania do GOonline dokonasz za pomocą loginu do Pl@net, a hasło ustanowisz podczas pierwszego logowania.  

 

ZOBACZ DEMO

1Nie dotyczy przelewów na rachunki własne i przelewów zaufanych

Zaloguj się już dziś

Proste logowanie

Sam wybierz sposób logowania

  • hasło tradycyjne każdorazowo wymaga podania całego hasła
  • hasło maskowane wymaga podania losowo wybranych znaków, innych podczas każdego logowania. Reszta znaków będzie maskowana
  • logowanie dwuetapowe – połączenie hasła tradycyjnego lub maskowanego z autoryzacją jednorazowym kodem przesłanym sms-em.

W procesie logowania do systemu hasłem tradycyjnym lub maskowanym możesz zostać poproszony o dodatkowe - tj.  poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości w formie kodu sms

 

poznaj ekran startowy

Wiemy, że chcesz mieć szybki wgląd i kontrolę nad swoimi finansami. Na ekranie startowym zobaczysz informacje o swoich produktach, np. saldo konta, karty kredytowej lub kredytu oraz pięć ostatnich transakcji.

W każdym momencie możesz:

  • zmieniać nazwy produktów
  • ustawić konto domyślne
  • dodać tagi czyli Twoje opisy do zrealizowanych transakcji, by móc je łatwiej odszukać
  • skontaktować się przez czat z naszym doradcą

 

zobacz ekran startowy

 

Jak wykonać przelew?

W szybki sposób możesz zrealizować przelew krajowy, własny, zagraniczny, podatkowy lub spłacić kartę. 

Zobacz jak wykonać przelew krajowy

 

dowiedz się więcej

Spłata zadłużenia

Teraz w GOonline możesz zlecić spłacanie raty swojego kredytu ratalnego z rachunku prowadzonego w innym Banku!

Wystarczy zalogować się do bankowości internetowej GOonline i wybrać opcję „Płacę z innego banku” aby w łatwy i wygodny sposób spłacać raty swojego kredytu przy użyciu usług oferowanych przez Krajową Instytucję Płatniczą PayLine sp. z o.o. lub usługi bezpośrednich płatności internetowych Paybynet oferowanej przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A."

Spłata kredytów

 

W GOonline mesz spłacić z konta w innym banku:

  • raty kredytu ratalnego
  • raty kredytu gotówkowego
  • raty kredytu samochodowego

Wystarczy wejść w zakładkę Moje Finanse i następnie wybrać zakładkę Kredyty.

Po kliknięciu przycisku Spłać możesz wybrać opcje spłaty:

  • spłata zaległości
  • spłata zaległości i najbliższej raty

 

Spłata limitu Allegro i kart kredytowych

 

W GOonline możesz też uregulować płatności limitu Allegro i spłacić karty kredytowe z konta w innym banku.

Wystarczy wejść w zakładkę Moje Finanse i następnie wybrać zakładkę Karty lub Limit od Nowa.

Po kliknięciu przycisku Spłać możesz wybrać opcje spłaty:

  • minimalną kwotę
  • zadłużenie za ostatni okres rozliczeniowy
  • całe zadłużenie
  • własną kwotę

 

 

Wybór banku przy płatności

W intuicyjny sposób wybierzesz bank, z którego chcesz wykonać przelew, a następnie zostaniesz przekierowany na stronę wybranego banku i w nim dokonasz autoryzacji przelewu.

 

Spłata kredytów

 

Bezpieczeństwo bankowości internetowej

Bezpieczeństwo bankowości internetowej​

Poznaj podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z komputera, a także logowania się do bankowości elektronicznej i autoryzacji transakcji. Dowiedz się, jak zabezpieczamy komunikację Klientów z Bankiem.

Sprawdź

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

  • W celu zalogowania się do systemu bankowości internetowej GOonline należy użyć loginu nadanego do GOonline lub Pl@net oraz potwierdzić swoją tożsamość zdefiniowaną metodą logowania.

    W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe - tj.  poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).

  • Po zalogowaniu do bankowości internetowej GOonline:

    1. Wybierz zakładkę Moje finanse.

    2. Następnie wybierz Karty.

    3. Po rozwinięciu zakładki Szczegóły pojawia się opcja Zmień PIN.

     

    1. Wpisz dotychczasowy login na pierwszej stronie logowania i przejdź dalej.
    2. Wpisz jednorazowy kod autoryzacyjny. Podczas aktywacji Bank wyśle na numer telefonu wskazany do otrzymywania Kodów SMS jednorazowy kod autoryzacyjny. Po wpisaniu kodu przejdź dalej i wybierz sposób w jaki będziesz się logował do GOonline. Do wyboru masz hasło tradycyjne lub hasło maskowane.

      Inne metody logowania: logowanie mobilną autoryzacją, logowanie dwuetapowe dostępne są do wyboru po zalogowaniu w sekcji Ustawienia/ Bezpieczeństwo i hasło.
       
    3. Ustaw hasło. System podpowie czy hasło spełnia zasady bezpieczeństwa.
    4. Zostaniesz poinformowany o pomyślnie zakończonej aktywacji. Możesz przejść do logowania


    Podczas drugiego i kolejnych logowań podaj login oraz potwierdź swoją tożsamość metodą wybraną podczas aktywacji. W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj.  poza aktualnym hasłem – potwierdzenie tożsamości w formie mobilnej autoryzacji lub kodu SMS.

  • Każdy z dotychczas nadanych loginów do systemu Pl@net może zostać wykorzystany do logowania do GOonline.

  • Własny login Użytkownik może nadać w dowolnej chwili po zalogowaniu do GOonline w „Moich ustawieniach”.

  • Sposób logowania Użytkownik wybiera podczas aktywacji dostępu. Ma też możliwość zmiany dotychczas wybranego sposobu logowania po zalogowaniu do systemu GOonline w sekcji „Ustawienia”. Dostępne metody logowania to:

    • Hasło tradycyjne - każdorazowo wymaga podania całego hasła. 
    • Hasło maskowane – podczas logowania należy podać losowo wybrane znaki z ustawionego hasła
    • Logowanie aplikacją mobilną – wymaga potwierdzenia logowanie do GOonline w aplikacji mobilnej GOmobile. Metoda możliwa do ustawienia po pierwszym zalogowaniu do GOonline w sekcji „Ustawienia”.
    • Logowanie dwuskładnikowe – metoda możliwa do ustawienia po pierwszym zalogowaniu do GOonline w sekcji „Moje ustawienia”. Polega na ustawieniu dodatkowego kroku podczas logowania. Poza hasłem należy potwierdzić swoją tożsamość poprzez przesłany przez Bank każdorazowo inny Kod SMS lub poprzez mobilną autoryzację. Metoda możliwa do ustawienia po pierwszym zalogowaniu do GOonline w sekcji „Ustawienia”.


    W procesie logowania do systemu hasłem tradycyjnym lub maskowanym klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj. poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).

    Zachęcamy do obejrzenia krótkich filmów instruktażowych znajdujących się na tej stronie. 

  • Podczas wpisywania hasła należy podać losowo wybrane znaki z ustawionego hasła.

    W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj. poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).

  • Podczas wpisywania hasła należy wpisać wszystkie znaki z ustawionego hasła.

    W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj. poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).

    • Użytkownik powinien upewnić się czy podaje prawidłowe dane podczas logowania i ponowić próbę
    • Użytkownik powinien upewnić się czy numer telefonu do otrzymywania kodów SMS zdefiniowany w Banku nie uległ zmianie - w przypadku, gdy podczas logowania wymagane jest podanie kodu SMS a klient go nie otrzymuje.
    • Użytkownik powinien sprawdzić czy otrzymał SMS z informacją o założeniu blokady bezpieczeństwa. Taki SMS oznacza, że należy wejść na stronę logowania GOonline, wybrać opcję „Odblokuj dostęp”, a następnie postępować zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami

    W przypadku gdy Użytkownik podaje prawidłowe dane oraz nie otrzymał SMS z informacją o blokadzie powinien skontaktować się z Infolinią Banku https://www.bnpparibas.pl/kontakt.

    Ograniczenia w dostępie do bankowości mobilnej i internetowej

    Sytuacja polityczna wielu krajów jest niestabilna, co skutkuje wprowadzaniem środków ograniczających w postaci sankcji międzynarodowych. Ograniczenia te mogą prowadzić także do utrudnień w swobodnym korzystaniu z naszej bankowości elektronicznej. Dla wspólnego bezpieczeństwa i z troski o Państwa transakcje oraz powierzone nam środki, od 31 sierpnia 2023 r., dostęp do Elektronicznych Kanałów Dostępu Banku (bankowości internetowej, mobilnej) możemy ograniczyć, jeżeli próba logowania nastąpi z krajów lub obszarów objętych sankcjami. Ograniczenie dotyczy także urządzeń, których numer jest przypisany do jednego z następujących krajów:

    Kuba;

    Iran;

    Korea Północna;

    Syria.

  • Widok produktów w systemie GOoline został udostępniony w formie profili zgodnie z poniższym:

    • Profil osobisty – widok produktów, których Użytkownik jest właścicielem i współwłaścicielem.  
    • Profil pełnomocnictwa – widok produktów mocodawcy, do których zostało nadane Użytkownikowi pełnomocnictwo ogólne.

    W sytuacji gdy Użytkownik posiada dostęp w bankowości internetowej do usług  i produktów więcej niż jednej osoby (różnych mocodawców), widok ten jest prezentowany oddzielnie dla każdego z mocodawców. Chcąc uzyskać widok produktów poszczególnych mocodawców Użytkownik wybiera odpowiedni profil – odpowiedniego mocodawcę.

  • Konta oszczędościowe są widoczne w zakładce Oszczędności 

  • Lokaty strukturyzowane prezentowane są w zakładce Inwestycje. 

  • Informacje o posiadanym kredycie i harmonogram spłaty znajdują się w zakładce Moje finanse -> Kredyty 

  • Jeśli użytkownik posiada w GOonline dostęp zarówno do produktów indywidualnych jak i firmowych (mikro) może zmieniać widok produktów wybierając odpowiednio profil osobisty i profil firmy bez konieczności ponownego logowania.

    Jeśli produkty firmowe obsługiwane są w bankowości internetowej GOonline Biznes (dawniej Biznes Pl@net) to nie ma możliwości przełączenia się pomiędzy widokami. Wówczas obsługa produktów firmowych dostępna jest po zalogowaniu do systemu GOonline Biznes, obsługa produktów indywidualnych po zalogowaniu do GOonline.

  • Nie, system GOonline Biznes (dawniej BiznesPl@net) działa bez zmian. Do systemu GOonline została przeniesiona tylko obsługa rachunków indywidualnych. Obsługa rachunków i produktów firmowych w systemie GOonline Biznes (dawniej BiznesPl@net) pozostaje bez zmian.

Dokumenty  DO  POBRANIA

 
Poznaj GOonline  
 
Przewodnik po bankowości internetowej GOonline 
 
Wniosek do programu 500+ dla cudzoziemców
 
Regulamin Usługi Paybynet

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved.