bez osób trzecich w tle. Tło powinno być jednolite. Unikaj też oświetlenia z tyłu oraz ostrych źródeł światła w kadrze, np. lampy.
Trzymaj telefon w pionie.
1 miejsce w Rankingu kont premium - serwisu Bankier.pl 1
Przez telefon
Skorzystaj wygodnie z aplikacji mobilnej GOmobile - konto założysz dzięki wideoweryfikacji - bez wychodzenia z domu!
W Centrum Klienta Banku BNP Paribas
Zarezerwuj spotkanie z doradcą na konkretną godzinę.
Umów się na wygodny dla Ciebie termin i oszczędzaj swój czas!
Jak to działa?
Dla telefonów z systemem iOS
Dla telefonów z systemem Android
Następnie przygotuj dowód osobisty.
Wybierz Moje Konto PREMIUM
Połóż dowód płasko na blacie. Tło powinno być jednolite i jasne. Upewnij się, że na dowodzie nie ma refleksów świetlnych, np. od lampy.
Trzymaj telefon równolegle do dowodu. W telefonie włączony zostaje tylni aparat, nakieruj go tak, aby brzegi dowodu pokryły się z ramką na ekranie.
Gdy aparat ustawi ostrość, kliknij w białe kółeczko.
Jeżeli zdjęcie zostało wykonane poprawnie, zostaniesz poproszony o wykonanie zdjęcia drugiej strony dowodu osobistego.
W przypadku, gdy zdjęcie jest słabej jakości zostaniesz poproszony o jego ponowne wykonanie.
Nakieruj aparat tak, żeby wszystkie dane były widoczne. Dowód musi dokładnie mieścić się w ramce znajdującej się na ekranie.
Gdy aparat ustawi ostrość, kliknij w białe kółeczko.
Następnie przejdziesz automatycznie do kolejnego kroku w procesie zakładania konta - nagrania twarzy.
1 Pierwsze miejsce Moje Konto Premium zdobyło w:
Rankingu Najlepsze konta premium – październik 2023 r. realizowanym przez portal bankier.pl, ogłoszonym w dniu 08.11.2023 roku,
Rankingu Najlepsze konta premium – wrzesień 2022 r. Otwiera się w nowym oknie. realizowanym przez portal bankier.pl, ogłoszonym w dniu 30.9.2022 roku,
Rankingu Najlepsze konta premium – październik 2021 r. realizowanym przez portal bankier.pl, ogłoszonym w dniu 22.10.2021 roku,
Rankingu Najlepsze konta premium – październik 2020 r. realizowanym przez portal bankier.pl, ogłoszonym w dniu 13.10.2020 roku.
2 Miesięczna opłata za prowadzenie rachunku płatniczego konto osobiste z planem taryfowym Moje Konto Premium nie jest pobierana, jeżeli w miesiącu kalendarzowym poprzedzającym pobranie opłaty został spełniony przynajmniej jeden z warunków:
1. łączna kwota wpływów na to Konto Osobiste i Rachunek Walutowy w Banku prowadzony w ramach tej samej Umowy wyniosła min. 10 000 zł, przy czym w przypadku wpływów w walucie obcej – po przeliczeniu na złote według Kursu Średniego NBP obowiązującego dla tej waluty w dniu zaksięgowania wpływu, z wyłączeniem wpływów pochodzących z:
a) innych rachunków tego samego Posiadacza lub innych rachunków Klientów detalicznych prowadzonych w Banku,
b) rachunków kredytowych służących do obsługi kredytów lub pożyczek udzielonych przez Bank Posiadaczowi,
c) rachunków prowadzonych na rzecz Posiadacza w systemie bankowości elektronicznej GOoptima, lub
2. Saldo Oszczędności Posiadacza wyniosło min. 100 000 zł. Saldo Oszczędności – średnia miesięczna wartość środków pieniężnych Posiadacza w złotych lub w walucie obcej (liczone jako suma sald ze wszystkich dni kalendarzowych w okresie od 1. do ostatniego dnia danego miesiąca, ustalonych na koniec każdego dnia, przy czym w przypadku sald w walucie obcej – po przeliczeniu na koniec każdego dnia na złote według Kursu Średniego NBP obowiązującego dla danej waluty w danym dniu, dzielona przez liczbę dni kalendarzowych w danym miesiącu) ulokowanych w następujących formach:
a) w Banku na Kontach Osobistych (indywidualnych i wspólnych) oraz w innych produktach oszczędnościowych, lokacyjnych i inwestycyjnych oferowanych przez Bank, w tym na: – Rachunkach Walutowych, – Rachunkach Oszczędnościowych, w tym na Indywidualnych Kontach Emerytalnych (IKE), – Lokatach Terminowych, w tym na lokatach inwestycyjnych,
b) w jednostkach uczestnictwa funduszy inwestycyjnych otwartych i zamkniętych, zarządzanych przez Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych, z którymi Bank posiada obowiązującą umowę dystrybucyjną oraz nabytych przez Posiadacza za pośrednictwem Banku, z uwzględnieniem planów systematycznego oszczędzania,
c) w polisostrukturach (Ubezpieczeniowych Funduszach Kapitałowych),
d) środków znajdujących się na rachunkach Biura Maklerskiego BNP Paribas Bank Polska S.A. (z wyłączeniem papierów wartościowych), z wyłączeniem środków ulokowanych w systemie bankowości elektronicznej GOoptima lub za pośrednictwem serwisu www.gooptima.pl oraz produktów, z jakich Posiadacz korzysta w Banku w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.
Szczegółowe zasady zwolnienia z pobierania miesięcznej opłaty za prowadzenie rachunku płatniczego określone są w Taryfie Prowizji i Opłat dostępnej w Centrach klienta BNP Paribas Bank Polska S.A. oraz na stronie www.bnpparibas.pl. W przypadku nie spełnienia ww. warunków miesięczna opłata za prowadzenie konta wynosi 40 zł.
3 Brak opłat za wypłaty z bankomatów za granicą odnosi się do opłat pobieranych przez BNP Paribas Bank Polska S.A. Niezależnie od opłat BNP Paribas Bank Polska S.A. właściciel bankomatu może pobrać dodatkową opłatę; w takim przypadku odpowiednia informacja wyświetlana jest na ekranie bankomatu.
4 0 zł dotyczy wyłącznie złożenia zlecenia stałego i jego modyfikacji w systemie bankowości internetowej.
5 Za każdy następny zgodnie z obowiązującą Taryfą Prowizji i Opłat, która obecnie wynosi 5 zł za przelew.
6 Kursy walut Premium mają zastosowanie do następujących operacji: 1) wpłata gotówkowa na rachunek Posiadacza; 2) wypłata gotówki z rachunku Posiadacza; 3) polecenia przelewu z rachunku Posiadacza na rachunki, których posiadaczami są klienci Banku; 4) Przelewy SEPA z rachunku Posiadacza; 5) Przelewy PSD z rachunku Posiadacza; 6) polecenia przelewu z rachunku Posiadacza na rachunki w bankach zagranicznych/krajowych, inne niż Przelewy SEPA i Przelewy PSD; 7) polecenia przelewu przychodzące na rachunki w Banku, gdy jedną z walut wymagających przeliczenia jest euro, dolar amerykański lub funt szterling.
Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.