Bank zmieniającego się świata
Menu
Zaloguj
 
 

Przelewy

Jak wykonać przelew krajowy?

Realizacja przelewu krajowego:

  1. Wybierz z górnego menu zakładkę Przelewy. Automatycznie zostanie wyświetlony formularz Nowy Przelew.  Na dole strony prezentowane są rodzaje przelewów.
  2. Zaznacz opcję Przelew krajowy.
  3. Następnie uzupełnij wszystkie wymagane pola na wyświetlonym formularzu.
  4. Wybierz opcje KONTYNUUJ.
  5. Zautoryzuj transakcję.
  6. POTWIERDŹ poprawność wprowadzonych danych.
Jak wykonać przelew podatkowy?

Realizacja przelewu podatkowego:

  1. Wybierz z górnego menu zakładkę Przelewy. Automatycznie zostanie wyświetlony formularz Nowy Przelew.  Na dole strony prezentowane są rodzaje przelewów.
  2. Zaznacz opcję Przelew podatkowy.
  3. Następnie uzupełnij wszystkie wymagane pola na wyświetlonym formularzu.
  4. Wybierz opcje KONTYNUUJ.
  5. Zautoryzuj transakcję.
  6. POTWIERDŹ poprawność wprowadzonych danych.
Jak utworzyć zlecenie stałe?

Dodanie zlecenia stałego:

  1. Wybierz z górnego menu zakładkę Przelewy. Automatycznie zostanie wyświetlony formularz Nowy Przelew.
  2. Zaznacz opcję Planowane Płatności.
  3. Dodaj Nowe zlecenie stałe widoczne po prawej stronie.
  4. Uzupełnij wszystkie wymagane pola na wyświetlonym formularzu.
  5. Wybierz opcje KONTYNUUJ.
  6. Zautoryzuj transakcję.
  7. POTWIERDŹ poprawność wprowadzonych danych.
Jak usunąć zlecenie stałe?

Usunięcie zlecenia stałego:

  1. Wybierz z górnego menu zakładkę Przelewy. Automatycznie zostanie wyświetlony formularz Nowy Przelew.
  2. Zaznacz opcję Planowane Płatności.
  3. Zaznacz zlecenie, które chcesz usunąć.
  4. Wybierz przycisk Usuń widoczny na dole zlecenia
  5. Zaakceptuj usunięcie zlecenia.
Jakie są godziny księgowania przelewów (różne rodzaje)?

Przelewy przychodzące wewnętrzne (pomiędzy rachunkami prowadzonymi przez BNP Paribas Bank Polska) księgowane są na bieżąco (jeżeli zostały złożone przed godziną 20:00) lub z datą najbliższego dnia roboczego (jeżeli zostały złożone po godzinie 20:00, w sobotę, niedzielę lub inny dzień świąteczny).

Przelewy przychodzące zewnętrzne (krajowe) księgowane są zgodnie z ustalonymi godzinami sesji systemu rozliczeniowego ELIXIR.
I sesja - w godzinach od 11:00 do 12:00
II sesja - w godzinach od 14:30 do 15:00
III sesja - po 17:00

Przelewy przychodzące zewnętrzne (zagraniczne)
W przypadku przelewów zagranicznych nie obowiązują określone godziny sesji (jak w przypadku ELIXIR). Przychodzące przelewy zagraniczne księgowane są na bieżąco, do godziny 18:00. Przelewy, które wpłyną do banku po godzinie 18:00 księgowane są na rachunku odbiorcy następnego dnia roboczego.

Jak wykonać przelew zagraniczny?

Realizacja przelewu zagranicznego:

  1. Wybierz z górnego menu zakładkę Przelewy. Automatycznie zostanie wyświetlony formularz Nowy Przelew.  Na dole strony prezentowane są rodzaje przelewów.
  2. Zaznacz opcję Przelew zagraniczny.
  3. Następnie uzupełnij wszystkie wymagane pola na wyświetlonym formularzu.
  4. Wybierz opcje KONTYNUUJ.
  5. Zautoryzuj transakcję.
  6. POTWIERDŹ poprawność wprowadzonych danych.
Jak wykonać przelew natychmiastowy?

Należy uzupełnić szczegóły przelewu. W polu Typ przelewu wymagane jest zaznaczenie opcji Natychmiast.

Jaki jest kod SWIFT Banku BNP Paribas S.A.?

Kod SWIFT  Banku  BNP Paribas S.A. to: PPABPLPKXXX

Co to jest IBAN?

IBAN (International Bank Account Number) - to międzynarodowy standard numeracji rachunków bankowych obowiązujący na terenie UE oraz w Islandii, Lichtensteinu i Norwegii.
Numer IBAN jest niezbędny do realizacji przelewów walutowych. Należy go podać razem z kodem BIC/ SWIFT banku beneficjenta. W przypadku braku tych danych, zleceniodawca zostaje obciążony kosztami związanymi z koniecznością podjęcia dodatkowych czynności przez bank beneficjenta.
Numer IBAN dla polskiego rachunku ma 28 znaków, z czego pierwsze dwie są literami (PL), a pozostałe cyframi (26 cyfrowy numer rachunku, który wpisujesz dokonując dowolny przelew do polskiego odbiorcy).

Wyciągi

Jak sprawdzić historię rachunku?

Sprawdzanie historii transakcji na rachunku:

  1. Wybierz z górnego menu zakładkę Historia.
  2. W polu Konta i Karty zaznacz rachunek, dla którego chcesz wygenerować historię.

Karta

Jak aktywować kartę?

Aktywacja karty:

  1. Wybierz z górnego menu zakładkę Moje finanse.
  2. Wybierz zakładkę Karty.
  3. Wyszukaj kartę, którą chcesz aktywować.
  4. Na wybranej karcie rozwiń zakładkę Szczegóły.
  5. W Informacjach podstawowych wybierz opcję Aktywuj.
  6. POTWIERDŹ aktywację.
  7. Zautoryzuj transakcję.
Gdzie znajdę wyciąg do karty kredytowej?

Wyciąg do karty:

  1. Wybierz z górnego menu zakładkę Moje Finanse.  
  2. Następnie zaznacz zakładkę Karty.
  3. Automatycznie na stronie zostaną wyświetlone wszystkie Twoje karty.
  4. Wybierz przycisk Szczegóły widniejący poniżej nazwy karty, dla której chcesz wygenerować wyciąg.
  5. Rozwiń sekcje Zestawienie Transakcji (Wyciągi).
  6. Pobierz wyciąg. Wyciąg za dany okres zostanie wygenerowany w formacie pdf. Aby uzyskać dostęp do danych wcześniejszych niż 90 dni wymagana jest dodatkowa autoryzacja.
Jak zmienić kod PIN?

Zmiana kodu PIN:

  1. Wybierz z górnego menu zakładkę Moje finanse. Automatycznie zostanie wyświetlona lista kont.
  2. Wybierz zakładkę Karty.
  3. Wyszukaj kartę dla której chcesz zmienic PIN.
  4. Na wybranej karcie rozwiń zakładkę Szczegóły.
  5. W Informacjach podstawowych w polu PIN jest wybierz opcję Zmień PIN.
  6. Ustaw nowy kod PIN.
  7. POTWIERDŹ zmianę.
  8. Zautoryzuj transakcję.
Jak zablokować kartę?

Blokada karty:

  1. Wybierz z górnego menu zakładkę Moje finanse. Automatycznie zostanie wyświetlona lista kont.
  2. Wybierz zakładkę Karty.
  3. Wyszukaj kartę, którą chcesz zablokować.
  4. Na wybranej karcie wybierz opcję Blokuj kartę.
  5. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyswietlanymi na ekranie.
  6. Potwierdź zlecenie blokady karty.
Jak zmienić limity transakcyjne?

Limity transakcyjne:

  1. Wybierz z górnego menu zakładkę Moje Finanse.  
  2. Następnie zaznacz zakładkę Karty.
  3. Automatycznie na stronie zostaną wyświetlone wszystkie Twoje karty.
  4. Wybierz przycisk Szczegóły widniejący poniżej nazwy karty.
  5. Rozwiń sekcje Limity Transakcyjne.
  6. Wybierz przycisk Zmień Limity.
  7. Wprowadź nowe kwoty limitów.
  8. Zatwierdź zmiany.

KREDYT

Gdzie znajdę informacje o wysokości najbliższej raty kredytu?

Wysokość najbliższej raty kredytu:

  1. Wybierz z górnego menu zakładkę Moje Finanse.  
  2. Następnie zaznacz zakładkę Kredyty.
  3. Automatycznie na stronie zostaną wyświetlone wszystkie Twoje kredyty.
  4. Odszukaj kredyt, dla którego chcesz poznać wysokość raty.
  5. Kwota najbliższej raty prezentowana jest poniżej nazwy kredytu.
Gdzie znajdę harmonogram kredytu gotówkowego/hipotecznego?

Harmonogram kredytu gotówkowego:

  1. Wybierz z górnego menu zakładkę Moje Finanse.   
  2. Następnie zaznacz zakładkę Kredyty.
  3. Automatycznie na stronie zostaną wyświetlone wszystkie Twoje kredyty.
  4. Odszukaj kredyt, dla którego chcesz wygenerować harmonogram.
  5. Przycisk Harmonogram znajduje się poniżej nazwy kredytu.
W jaki sposób mogę przesłać polisę ubezpieczenia nieruchomości?

Przesyłanie polisy ubezpieczenia nieruchomości:

  1. Wybierz z górnego menu zakładkę Moje Finanse.  
  2. Następnie zaznacz zakładkę Kredyty.
  3. Automatycznie na stronie zostaną wyświetlone wszystkie Twoje kredyty.
  4. Pod kredytem hipotecznym wybierz Szczegóły.
  5. Zaznacz opcję Ubezpieczenia, a następnie Załącz.
  6. Do otwartego okna przeglądania plików dodaj załącznik/polisę.
  7. Potwierdź przyciskiem TAK.

Zmiana danych osobowych

Jak zmienić dane osobowe?

Zmiana danych osobowych:

  1. W prawym górnym roku wybierz Profil osobisty/Moje ustawienia.
  2. Następnie rozwiń pozycję Mój Profil.
  3. Edytuj dane, które chcesz zmienić.
  4. Zapisz wprowadzone zmiany.
  5. Zautoryzuj transakcje.

Aplikacja mobilna

Jak włączyć powiadomienia w aplikacji mobilnej?

Włączanie powiadomień w aplikacji mobilnej:

  1. Zainstaluj aplikację mobilną.
  2. Zaloguj się do aplikacji.
  3. Wybierz zakładkę Więcej.
  4. Zaznacz opcję Więcej Ustawień, a następnie Powiadomienia.
Bezpieczeństwo bankowości internetowej

Bezpieczeństwo bankowości internetowej​

Poznaj podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z komputera, a także logowania się do bankowości elektronicznej i autoryzacji transakcji. Dowiedz się, jak zabezpieczamy komunikację Klientów z Bankiem.

Sprawdź

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved. Expand