Bank zmieniającego się świata
Menu
Zaloguj
 

Przenieśliśmy się do nowego
systemu bankowości
internetowej GOonline

Obsługa produktów indywidualnych odbywa się w systemie GOonline,
obsługa produktów firmowych w BiznesPl@net, działającym bez zmian.

22 MAJA 2020 R. NASTĄPIŁA ZMIANA SYSTEMU BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ  dla klientów indywidualnych

System bankowości internetowej Pl@net został wyłączony i zastąpiony całkowicie przez nowy system GOonline.

Państwa rachunki indywidualne dostępne są w GOonline, a firmowe w BiznesPl@net . 

 

Prosimy o zapoznanie się z ważnymi informacjami: 

  • Login do bankowości internetowej pozostał bez zmian, hasło należy ustanowić podczas pierwszego logowania. 
  • Obsługa produktów indywidualnych odbywa się w systemie GOonline, a obsługa produktów firmowych w systemie BiznesPl@net, działającym bez zmian.
  • Historia Państwa rachunku, odbiorcy i szablony (oprócz szablonów podatkowych), które zostały zdefiniowane w Pl@net, są widoczne także w GOonline. 

JAK MOżNA ZALOGOWAĆ SIĘ DO GOonline?

Obejrzyj film

 

Wystarczy, że użyją Państwo swojego dotychczasowego loginu do systemu Pl@net, a hasło ustanowią przy pierwszym logowaniu.

W razie potrzeby, Państwa identyfikator (login) znajduje się także w dokumentach i umowach otrzymanych z banku podczas zakładania rachunku.

Jeśli nie pamiętają Państwo swojego identyfikatora, mogą go Państwo uzyskać u swojego Doradcy Wealth Management.

Ważne: przy pierwszym logowaniu do nowego systemu, nie ma możliwości skorzystania z mechanizmów zapamiętujących w przeglądarce, login należy wpisać ręcznie.

Wybierz jakim hasłem chcesz się logować

Hasło do GOonline

Hasło do GOonline ustanowią Państwo przy pierwszym logowaniu - można wybrać hasło maskowane lub tradycyjne. Po pierwszym logowaniu do systemu GOonline, istnieje także możliwość zmiany sposobu logowania w sekcji "Moje ustawienia". 

  • hasło tradycyjne każdorazowo wymaga podania całego hasła
  • hasło maskowane wymaga podania losowo wybranych znaków, innych podczas każdego logowania. Reszta znaków będzie maskowana
  • logowanie dwuetapowe – motoda mozliwa do ustawienia po pierwszym zalogowaniu do GOonline w sekcji "Moje ustawienia". Polega na ustawieniu dodatkowego kroku podczas logowania. Poza hasłem należy potwierdzić swoją tożsamość poprzez przesłany przez Bank każdorazowo inny Kod SMS lub poprzez mobilną autoryzację

W procesie logowania do systemu hasłem tradycyjnym lub maskowanym można zostać poproszonym o dodatkowe - tj.  poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości w formie kodu sms.

Chcesz dowiedzieć się wiecej o GOonline?

 

Obejrzyj DEMO

 

Więcej informacji o nowym systemie bankowości internetowej GOonline znajduje się na tej stronie.

WAŻNE INFORMACJE DLA KLIENTÓW  KORZYSTAJĄCYCH dotychczas Z OBU SYSTEMÓW:

Pl@net do obsługi rachunku indywidualnego i BiznesPl@net do obsługi rachunku firmowego

System BiznesPl@net nie został wyłączony i będzie działał bez zmian. Jeśli korzystają Państwo z systemu BiznesPl@net do obsługi rachunku firmowego, obecnie nie ma możliwości przejście na widok konta firmowego w ramach jednego logowania. Obsługa produktów firmowych jest dostępna po zalogowaniu do systemu BiznesPl@net, a obsługa produktów indywidualnych po zalogowaniu do GOonline.

Jak zalogować się do BiznesPl@net?

 

Po wejściu na stronę www.bnpparibas.pl, należy kliknąć w Zaloguj się i wybrać kafel BiznesPl@net, a następnie zalogować się korzystając z loginu i hasła używanych dotychczas w systemie Pl@net. Więcej informacji o systemie BiznesPl@net oraz instrukcje logowania różnymi metodami znajduje się na tej stronie. 

Najczęściej zadawane pytania UŻYTKOWNIKÓW Pl@net

  • Czy do GOonline zaloguję się tym samym loginem i hasłem, co do Pl@net?

    Login do bankowości internetowej pozostaje bez zmian. Przy pierwszym logowaniu do systemu GOonline należy ustawić nowe hasło.  

  • Czy do GOonline zostały przeniesione zlecenia stałe, płatności z przyszłą datą i szablony?

    Tak, zlecenia stałe, płatności z przyszłą datą i szablony (oprócz szablonów podatkowych) zostały przeniesione 22 maja 2020r. podczas migracji danych.

  • Jak zalogować się po raz pierwszy w GOonline?
    1. Wpisz dotychczasowy login z Pl@net na pierwszej stronie logowania do GOonline i przejdź dalej.
    2. Wpisz jednorazowy kod autoryzacyjny. Podczas aktywacji Bank wyśle na numer telefonu wskazany do otrzymywania Kodów SMS jednorazowy kod autoryzacyjny. Po wpisaniu kodu przejdź dalej i wybierz sposób w jaki będziesz się logował do GOonline. Do wyboru masz hasło tradycyjne lub hasło maskowane. 
    3. Ustaw hasło. System podpowie czy hasło spełnia zasady bezpieczeństwa.
    4. Zostaniesz poinformowany o pomyślnie zakończonej aktywacji. Możesz przejść do logowania

    Podczas drugiego i kolejnych logowań podaj login oraz potwierdź swoją tożsamość metodą wybraną podczas pierwszego logowania. W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe - tj.  poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości w formie kodu SMS.

  • Mam kilka loginów. Którego użyć do logowania?

    Każdy z dotychczas nadanych loginów do systemu Pl@net może zostać wykorzystany do logowania do GOonline.

  • Czy mogę nadać własny login do logowania zamiast tego nadanego przez Bank?

    Własny login Użytkownik może nadać w dowolnej chwili po zalogowaniu do GOonline w „Moich ustawieniach”.

  • Jakie są dostępne metody logowania w GOonline?

    Sposób logowania Użytkownik wybiera podczas pierwszego logowania. Ma też możliwość zmiany dotychczas wybranego sposobu logowania po zalogowaniu do systemu GOonline w sekcji „Moje ustawienia”. Dostępne metody logowania to:

    • Hasło tradycyjne 
    • Hasło maskowane – podczas logowania należy podać losowo wybrane znaki z ustawionego hasła
    • Logowanie dwuskładnikowe – metoda możliwa do ustawienia po pierwszym zalogowaniu do GOonline w sekcji „Moje ustawienia”. Polega na ustawieniu dodatkowego kroku podczas logowania. Poza hasłem należy potwierdzić swoją tożsamość poprzez przesłany przez Bank każdorazowo inny Kod SMS lub poprzez mobilną autoryzację. 

    W procesie logowania do systemu hasłem tradycyjnym lub maskowanym klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj. poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).

    Zachęcamy do obejrzenia krótkich filmów instruktażowych znajdujących się na tej stronie. 

  • Jak zalogować się hasłem maskowanym?

    Podczas wpisywania hasła należy podać losowo wybrane znaki z ustawionego hasła.

    W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj. poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).

  • Jak zalogować się hasłem tradycyjnym?

    Podczas wpisywania hasła należy wpisać wszystkie znaki z ustawionego hasła.

    W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj. poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).

  • Nie możesz zalogować się do GOonline?
    • Użytkownik powinien upewnić się czy podaje prawidłowe dane podczas logowania i ponowić próbę
    • Użytkownik powinien upewnić się czy numer telefonu do otrzymywania kodów SMS zdefiniowany w Banku nie uległ zmianie - w przypadku, gdy podczas logowania wymagane jest podanie kodu SMS a klient go nie otrzymuje.
    • Użytkownik powinien sprawdzić czy otrzymał SMS z informacją o założeniu blokady bezpieczeństwa. Taki SMS oznacza, że należy wejść na stronę logowania GOonline, wybrać opcję „Odblokuj dostęp”, a następnie postępować zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami

    W przypadku gdy Użytkownik podaje prawidłowe dane oraz nie otrzymał SMS z informacją o blokadzie powinien skontaktować się z Infolinią Banku https://bnpparibas.pl/kontakt/centrum-telefoniczne.

  • Jakie dane zostały przeniesione z systemu Pl@net do GOonline?

    Do systemu GOonline zostały przeniesione poniższe dane:

    • dotychczasowy identyfikator/login,
    • historia transakcji z okresu ostatnich 24 miesięcy,
    • wyciągi bankowe za okres od sierpnia 2019 r.,
    • aktualne produkty
    • zdefiniowani odbiorcy,
    • zlecenia stałe oraz przelewy z przyszłą datą.
  • Czy przelewy z datą przyszłą w systemie Pl@net zostaną zrealizowane?

    Tak, w dniu 22 maja 2020 roku zostały przeniesione w czasie migracji do systemu GOonline.

  • Czy w GOonline zobaczę zarówno produkty własne jak i innych klientów, do których mam nadany dostęp?

    Widok produktów w systemie GOoline został udostępniony w formie profili zgodnie z poniższym:

    • Profil osobisty – widok produktów, których Użytkownik jest właścicielem i współwłaścicielem.  
    • Profil pełnomocnictwa – widok produktów mocodawcy, do których zostało nadane Użytkownikowi pełnomocnictwo ogólne.

    W sytuacji gdy Użytkownik posiada dostęp w bankowości internetowej do usług  i produktów więcej niż jednej osoby (różnych mocodawców), widok ten jest prezentowany oddzielnie dla każdego z mocodawców. Chcąc uzyskać widok produktów poszczególnych mocodawców Użytkownik wybiera odpowiedni profil – odpowiedniego mocodawcę.

  • Gdzie w GOonline znajdę informację o moim kredycie i harmonogramie spłaty?

    Informacje o posiadanym kredycie i harmonogram spłaty znajdują się w zakładce Moje finanse -> Kredyty 

  • Gdzie w Goonline znajdę konta oszczędnościowe?

    Konta oszczędościowe są widoczne w zakładce Oszczędności 

  • Gdzie w Goonline znajdę lokaty strukturyzowane?

    Lokaty strukturyzowane prezentowane są w zakładce Inwestycje. 

zobacz mniej

Najczęściej zadawane pytania użytkowników korzystających z obu systemów: Pl@net i BiznesPl@net

  • Czy system BiznesPl@net został również wyłączony i rachunek firmowy obsługiwany jest w GOonline?

    Nie, system BiznesPl@net działa bez zmian. Do systemu GOonline została przeniesiona tylko obsługa rachunków indywidualnych. Rachunki i produkty firmowe nadal obsługiwane są bez zmian w systemie BiznesPl@net. 

  • Gdzie znajdę miejsce do zalogowania się do BiznesPl@net?

    Aby zalogować się do systemu BiznesPl@net po wejściu na stronę www.bnpparibas.pl, należy kliknąć w Zaloguj się i wybrać kafel BiznesPl@net.

  • Czy coś zmieniło się w zakresie funkcjonalności w BiznesPl@net?

    Nie, funkcjonalności systemu BiznesPl@net pozostały bez zmian.

  • Jak zalogować się do systemu BiznesPl@net?

    Po wejściu na stronę www.bnpparibas.pl, należy kliknąć w Zaloguj się i wybrać kafel BiznesPl@net, a następnie zalogować się korzystając z loginu i hasła używanych dotychczas w systemie Pl@net

    Jeśli masz problem z zalogowaniem się do systemu BiznesPl@net, prosimy o kontakt z Infolinią. 

     

  • W jaki sposób będę autoryzować zlecane dyspozycje w BiznesPl@net?

    Metoda autoryzacji pozostaje bez zmian – operacje będziesz autoryzował metodą, którą dotychczas wykorzystywałeś na danej firmie. System BiznesPl@net udostępnia użytkownikom trzy metody logowania i autoryzacji transakcji:

    autoryzacja kodem SMS,
    autoryzacja podpisem elektronicznym,
    autoryzacja kodem z tokena.

  • Czy po zalogowaniu do GOonline mogę przejść do widoku konta firmowego?

    Nie ma możliwośći przejścia na widok konta firmowego w ramach jednego logowania. Obsługa produktów firmowych jest dostępna po zalogowaniu do systemu BiznesPl@net, obsługa produktów indywidualnych po zalogowaniu do GOonline. 

  • Czy mogę mieć dostęp do konta firmowego w GOonline i Biznes Pl@net?

    Klienci z segmentu mikroprzedsiębiorstw podczas nadawania dostępu do bankowości internetowej dla firm mogą zdecydować, czy chcą korzystać z GOonline, czy z Biznes Pl@net. Jedna firma nie może mieć dostępu równocześnie do GOonline i BiznesPl@net. W celu zmiany bankowości internetowej dla firmy, należy zamknąć obecną dla wszystkich posiadaczy dostępu i nadać dostęp do nowej. Należy pamiętać, że w przypadku takiej zmiany nie przenoszą się automatycznie szablony płatności inne ustawienia systemowe danego użytkownika.

  • Jak zalogować się po raz pierwszy w GOonline?
    1. Wpisz dotychczasowy login z Pl@net na pierwszej stronie logowania do GOonline i przejdź dalej.
    2. Wpisz jednorazowy kod autoryzacyjny. Podczas aktywacji Bank wyśle na numer telefonu wskazany do otrzymywania Kodów SMS jednorazowy kod autoryzacyjny. Po wpisaniu kodu przejdź dalej i wybierz sposób w jaki będziesz się logował do GOonline. Do wyboru masz hasło tradycyjne lub hasło maskowane. 
    3. Ustaw hasło. System podpowie czy hasło spełnia zasady bezpieczeństwa.
    4. Zostaniesz poinformowany o pomyślnie zakończonej aktywacji. Możesz przejść do logowania

    Podczas drugiego i kolejnych logowań podaj login oraz potwierdź swoją tożsamość metodą wybraną podczas pierwszego logowania. W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe - tj.  poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości w formie kodu SMS.

zobacz mniej

INFORMACJA DLA KLIENTÓW POSIADAJĄCYCH JEDNOSTKI UCZESTNICTWA FUNDUSZY INWESTYCYJNYCH

Informujemy, iż do czerwca br. w systemie bankowości internetowej GOonline nie będzie możliwości złożenia zlecenia kupna, zamiany lub sprzedaży jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych. Jednocześnie zapewniamy, że pracujemy intensywnie nad jak najszybszym udostępnieniem tej funkcjonalności. W okresie przejściowym – aby złożyć zlecenie – prosimy o kontakt z Państwa Doradcą Wealth Management.

korzystaj bezpiecznie z bankowości internetowej

Poznaj kilka przydanych zasad, które pomogą Ci zadbać o bezpieczeństwo Twoich danych i środków zgromadzonych na rachunkach:

  • Dokładnie sprawdzaj adres strony internetowej, na której dokonujesz płatności. Oszuści często tworzą strony internetowe, których nazwa jest łudząco podobna do tej prawdziwej. Adres strony zawsze wpisuj ręcznie, nie korzystaj z linków przesłanych przez SMS lub e-mail.
  • Zwróć uwagę czy adres na którym chcesz się zalogować zaczyna się od https i widzisz symbol zamkniętej zielonej kłódki. Po kliknięciu na nią w polu „wystawiony dla” powinna się znaleźć nazwa serwisu, w którym chcemy dokonać przelewu.
  • Nie rekomendujemy korzystania z funkcji zapamiętywania loginów, identyfikatorów i haseł przez przeglądarki, ponieważ jest niebezpieczne i może grozić przejęciem danych służących do logowania do Twojego konta.
  • Zawsze czytaj całą treść wiadomości z kodem do autoryzacji lub treść mobilnej autoryzacji i sprawdzaj numer rachunku, na który chcesz wysłać przelew - jeśli dane nie zgadzają się - koniecznie zgłoś to kontaktując się z Naszą infolinią.
  • Poczuj się bezpieczniej dzięki powiadomieniom - uruchom je w aplikacji mobilnej GoMobile wybierając Ustawienia -> Powiadomienia. Dzięki nim otrzymasz bezpłatny komunikat push na urządzeniu.

   Pamiętaj - my zadbamy o Twoje bezpieczeństwo, Ty zachowaj ostrożność.

Zobacz więcej informacji na temat bezpieczeństwa na stronie: https://www.bnpparibas.pl/bezpieczenstwo

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń