Bank zmieniającego się świata
Menu
Zaloguj
 

dyspozycje dla małych przedsiębiorstw

informacja

  • Udzielenie informacji o produktach

    Udzielenie dostępnych informacji o produktach i usługach posiadanych przez Klienta dostępne jest poprzez:

    GOonline, GOmobile, Infolinię oraz w Oddziale

Wyciągi

Zajęcia komornicze

Reklamacje

Rozwińzobacz mniej

Dokument tożsamości

Rozwińzobacz mniej

Zmiana danych

Rozwińzobacz mniej

Obsługa pełnomocnictwa

Rozwińzobacz mniej

Zamówienie dokumentów

  • Zamówienie dokumentów (zaświadczeń) dot. produktów posiadanych przez Klienta

    Zaświadczenia dot. produktów, które posiadasz, zamówisz poprzez kontakt z Infolinią lub wizytę w Oddziale.

    W Centrum Telefonicznym zamówisz bez opłat następujące dokumenty:

    1. dla kart kredytowych:

    • wyciąg
    • potwierdzenie spłaty
    • potwierdzenie faktu, że karta jest w trakcie wypowiedzenia

    2. dla kredytów ratalnych:

    • potwierdzenie zamknięcia kredytu
    • kopia umowy (w przypadku braku opłaty w TOiP lub dla kredytu zamkniętego)

    3. dla kredytów gotówkowych:

    • harmonogram spłaty (ponowna wysyłka dla dokumentów przesłanych wcześniej na adres e-mail)
    • potwierdzenie zamknięcia kredytu (w przypadku braku opłaty w TOiP)
    • opinia bankowa (w przypadku braku opłaty w TOiP)

Zgody marketingowe

Rozwińzobacz mniej

Otwieranie/zamykanie produktów

Rozwińzobacz mniej

Historia operacji

  • Lista transakcji

    Dostęp do listy transakcji jest możliwy poprzez GOonline, kontakt z Infolinią lub w Oddziale.

  • Potwierdzenie przelewu (PDF)

    Aby otrzymać potwierdzenie przelewu, zaloguj się do GOonline lub GOmobile albo odwiedź najbliższy Oddział.

Rozwińzobacz mniej

Przelewy

Rozwińzobacz mniej

Stałe zlecenia

Rozwińzobacz mniej

Zgłoszenie wypłaty gotówki

Rozwińzobacz mniej

Rezygnacja

Rozwińzobacz mniej

Lokaty standardowe

Rozwińzobacz mniej

Lokaty negocjowane

Rozwińzobacz mniej

Zamówienie karty

Rozwińzobacz mniej

Aktywacja i nadanie PIN do karty

Rozwińzobacz mniej

Rezygnacja z karty

Rozwińzobacz mniej

Zastrzeżenia i czasowe blokady karty

Rozwińzobacz mniej

Przelew z karty kredytowej

Raty w karcie kredytowej

Limity

Rozwińzobacz mniej

Funkcja płatności zbliżeniowych Pay Pass

Spłata karty kredytowej

Zarządzanie rachunkiem do kart walutowych

Rozwińzobacz mniej

Ubezpieczenia do Karty

  • Rezygnacja z ubezpieczenia

    Możesz zrezygnować z ubezpieczenia do karty, dzwoniąc na Infolinię lub odwiedzając najbliższy Oddział.

Oferowanie kredytów

Wcześniejsza spłata kredytu

Rozwińzobacz mniej

Pozostałe dyspozycje do kredytu

Rozwińzobacz mniej

Informacja dot. funduszy inwestycyjnych

  • Dostępne aktywa

    Informacje o dostępnych aktywach można sprawdzić w GOonline, GOmobile i w Oddziale.

Transakcje dot. funduszy inwestycyjnych

Bankowość internetowa Pl@net

Rozwińzobacz mniej

Bankowość internetowa GOonline

Rozwińzobacz mniej

Bankowość mobilna GOmobile

Rozwińzobacz mniej

Bankowość internetowa Biznes Planet

Rozwińzobacz mniej

Mobile Biznes Pl@net

Rozwińzobacz mniej

Centrum Telefoniczne

Rozwińzobacz mniej

Asysta

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń